razvanuuu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2008
- Mesaj Privat
Buna seara,
Aceiasi problema o am si eu cu ulei mult in antigel , am anulat temporat termoflotul pentru ca era primul suspect , dupa o saptamana sa umplut iar cu ulei borcanul de antigel, acum suspectez tecile de la injectoare dar la ulei nu a aparut nici o spuma nici pe joja nici pe capac si pare sa nu fi urcat nivelul... daca e cineva din Constanta sa ma ajute cu o teaca uzata sa incerc sa le confectionez i-as multumi din suflet!
O seara frumoasa!
Aceiasi problema o am si eu cu ulei mult in antigel , am anulat temporat termoflotul pentru ca era primul suspect , dupa o saptamana sa umplut iar cu ulei borcanul de antigel, acum suspectez tecile de la injectoare dar la ulei nu a aparut nici o spuma nici pe joja nici pe capac si pare sa nu fi urcat nivelul... daca e cineva din Constanta sa ma ajute cu o teaca uzata sa incerc sa le confectionez i-as multumi din suflet!
O seara frumoasa!
- CoconeaValentin
- **
- 233 mesaje
- din 20 Mar 2011
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
CoconeaValentin
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
@ razvanuuu, gandeste-te ca ulei inca este pe instalatie desi tu ai anulat termoflotul. Nu te grabi dupa 1 saptamana sa tragi alte concluzii. Mai las-o cel putin 2 saptamani de acum incolo si urmareste cantitatea de ulei din borcan. Daca se diminueaza odata cu trecerea timpului e clar ca e termoflotul si uleiul din borcan este doar cel deja existent pe furtune si radiatoare. Daca nu se simte aceasta diminuare poti sa te gandesti la alte variante. Si eu am avut aceasta problema, am schimbat termoflotul si cred ca aveam ulei in instalatie si dupa 1 an. Acum am antigelul lacrima dar m-a ajutat si faptul ca am schimbat radiatorul de antigel si 2-3 furtune + spalat instalatia de min. 2 ori pe saptamana cu dero si apa calda. De antigel aruncat nu mai zic... E treaba de durata si migaloasa dar la final merita.
Bafta si tine-ne la curent cu evolutia!
Bafta si tine-ne la curent cu evolutia!
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- astra g 1.7 caravan
- *
- 9 mesaje
- din 28 Jan 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
astra g 1.7 caravan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2014
- Mesaj Privat
- CoconeaValentin
- **
- 233 mesaje
- din 20 Mar 2011
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
CoconeaValentin
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
- cristincris
- *
- 1 mesaje
- din 06 Mai 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Iasi
cristincris
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2015
- Mesaj Privat
Nu merge la nici un service, goleste lichidul de racire ,pune 3 litri de apa si 1 litru de diluant pentru vopsea si porneste motorul.Lasa-l sa functioneze pana se incalzeste apa, apoi scoate busonul vasului de expansiune si vezi ce va da pe-afara. Va fi mult ,mult rezidu de ulei ,va trebui sa lasi asa pana se termina de curatat,fireste daca zici si esti sigur ca ai anulat definitiv acel inutil racitor de ulei (defapt este incalzitor de ulei pe timp de iarna).
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- driver2015
- *
- 1 mesaje
- din 18 Oct 2015
- Astra 2001
- Bucuresti
driver2015
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Dar daca se acopera gaura cu ceva, sa nu intre mizerie si facut filet cu o filetiera pana in 16-17-18-19-20-23 nu stiu sigur ce dimensiuni are inauntru, dupa infiletat un surub din material bun (nu fier mort), legata la un "Extractor cu ciocan culisant" dupa mine ar trebui sa iasa.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=101797 - nu a masurat interiorul
Extractorul de teci.
https://www.clubopel.com/vie...p=1133172#1133172
https://www.clubopel.com/vie...p=1458555#1458555
https://www.clubopel.com/vie...p=1649270#1649270
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=101797 - nu a masurat interiorul
Extractorul de teci.
https://www.clubopel.com/vie...p=1133172#1133172
https://www.clubopel.com/vie...p=1458555#1458555
https://www.clubopel.com/vie...p=1649270#1649270
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
T.ion. Cu burghiul largeste gaura din semi-chiulasa.
am nevoie si eu nevoie de parerile voastre.
Problema sta in felul urmator:
acum 3 ani am desfacut chiulasa din cauza apei care a ajuns in baie.
am schimbat atunci garnitura,teci(facute la strung de o ruda),termoflot,rectifucat chiulasa,ghiduri supape,Etc.
anul trecut,prin august mai exact, a bufnit un furtun de intra in caloliferu de caldura.AM pus altele noi(tur-retur) considerand ca era de asteptat sa bubuie la cat ulei trecuse in trecut prin ele+ ca erau dilatate mult din cauza asta.Dupa operatiunea asta,la vro' cateva zile a sarit si furtunul gros de intra in radiator(ala de langa baterie). Atunci am banuit ca ceva nu este in regula si am inceput sa acord atentie problemei.Concluzia, Presiune mare pe instalatia de racire. Am schimbat vro busone cu unule noi aftermarket(firme diferite),defectiunea persista + ca incepusem sa completez cu apa/antigel. Anul acesta,in februarie am facut o cursa externa cu masina de vro 5 zile in care am parcurs aproximativ 4500km,am completat la cursa asta in jur de 2,5 litri antigel. Ajuns acasa,am decis demontarea chiulasei a-2a oara.
Am gasit urme de antigel in cilindri, 2 teci erau deja putin corodate(probail nu a fost aluminiul care trebuia la confectionare),chiulasa era efectiv stramba si a fost din nou planata,garnitura noua Reinz,Teci noi cu oringuri noi.,strangere suruburi la cuplu (aici am gresit pt ca nu am luat si suruburi noi).
In momentul de fata problema presiuni in instalatie persista,nivelul lichidului de racire scade dar nu stiu daca il mai baga sau nu in cilindri deoarece mai bufneste si pe afara acum,uleiul si antigelul sunt curate. Presiunea din instalatie dispare dupa cateva ore de stationare,fara sa desfcat eu busonul.
In vas nu bolboreste apa nici la rece,nici la temperatura de utilizare.
Ce am observat este faptul ca atunci cand pornesc si accelerez pe loc pana pe la aproximativ 1500Rpm,se aude apa cum circula prin radiatoru de caldura cu bullbuci de aer.
Sa fie oare chiulasa fisurata?ori sa nu fi etansat bine noile teci?
pompa de apa e noua in acest moment. nu are 1000 km parcursi,termostatul la fel.
eu deja sunt pregatit cu alta chiulasa/motor complet dar sincer va spun ca mi s-a luat de tras la "fiare" + ca dupa ce am vazut si filmarea rusului as prefera sa mai umblu pe la teci.
P.S Oringuri pentru teci si injectoare nu se gasesc si in alta parte ? pentru ca sunt scarbit cand vad ca o bucatica de guma e 16-18 lei bucata.
am nevoie si eu nevoie de parerile voastre.
Problema sta in felul urmator:
acum 3 ani am desfacut chiulasa din cauza apei care a ajuns in baie.
am schimbat atunci garnitura,teci(facute la strung de o ruda),termoflot,rectifucat chiulasa,ghiduri supape,Etc.
anul trecut,prin august mai exact, a bufnit un furtun de intra in caloliferu de caldura.AM pus altele noi(tur-retur) considerand ca era de asteptat sa bubuie la cat ulei trecuse in trecut prin ele+ ca erau dilatate mult din cauza asta.Dupa operatiunea asta,la vro' cateva zile a sarit si furtunul gros de intra in radiator(ala de langa baterie). Atunci am banuit ca ceva nu este in regula si am inceput sa acord atentie problemei.Concluzia, Presiune mare pe instalatia de racire. Am schimbat vro busone cu unule noi aftermarket(firme diferite),defectiunea persista + ca incepusem sa completez cu apa/antigel. Anul acesta,in februarie am facut o cursa externa cu masina de vro 5 zile in care am parcurs aproximativ 4500km,am completat la cursa asta in jur de 2,5 litri antigel. Ajuns acasa,am decis demontarea chiulasei a-2a oara.
Am gasit urme de antigel in cilindri, 2 teci erau deja putin corodate(probail nu a fost aluminiul care trebuia la confectionare),chiulasa era efectiv stramba si a fost din nou planata,garnitura noua Reinz,Teci noi cu oringuri noi.,strangere suruburi la cuplu (aici am gresit pt ca nu am luat si suruburi noi).
In momentul de fata problema presiuni in instalatie persista,nivelul lichidului de racire scade dar nu stiu daca il mai baga sau nu in cilindri deoarece mai bufneste si pe afara acum,uleiul si antigelul sunt curate. Presiunea din instalatie dispare dupa cateva ore de stationare,fara sa desfcat eu busonul.
In vas nu bolboreste apa nici la rece,nici la temperatura de utilizare.
Ce am observat este faptul ca atunci cand pornesc si accelerez pe loc pana pe la aproximativ 1500Rpm,se aude apa cum circula prin radiatoru de caldura cu bullbuci de aer.
Sa fie oare chiulasa fisurata?ori sa nu fi etansat bine noile teci?
pompa de apa e noua in acest moment. nu are 1000 km parcursi,termostatul la fel.
eu deja sunt pregatit cu alta chiulasa/motor complet dar sincer va spun ca mi s-a luat de tras la "fiare" + ca dupa ce am vazut si filmarea rusului as prefera sa mai umblu pe la teci.
P.S Oringuri pentru teci si injectoare nu se gasesc si in alta parte ? pentru ca sunt scarbit cand vad ca o bucatica de guma e 16-18 lei bucata.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Nu am idee dar poti incerca sa bagi apa cu jet de apa (cu detergent aici nu stiu ce poti baga) - ma gandesc ca poate ai ulei in "caloliferul de caldura" sau mai ai ceva pe instalatie "care optureaza circuitul de racire", poti incerca si in blocul motor prin furtune dar cu apa calda si cu termostatul dat jos, si la "radiatorul de racire" tot la fel le faci (posibil sa ai ulei in el) le faci si tu pe segmente. | scoti borna (-) si le acoperi bine OK.
Si cu motorul rece/cald depinde ce apa bagi in jet calda/rece. | apa calda mai misca uleiul daca mai exista. |
in combinatie cu un detergent pentru curatat instalatia de ulei - aici poate te ajuta colegi ce poti baga eu nu am idee.
Dar cred ca merge si fara, doar cu apa calda sub presiune.
https://www.clubopel.com/vie...p=1748127#1748127 - jet de apa sub presiune.
https://www.clubopel.com/vie...p=1746134#1746134
https://www.clubopel.com/vie...p=1839394#1839394 - Termostat de dacie.
https://www.clubopel.com/vie...p=1746788#1746788
Vezi daca la calorifer de caldura vezi sa nu ai motoras cum a avut - @jimmis.
Sunt doar pareri.
Si cu motorul rece/cald depinde ce apa bagi in jet calda/rece. | apa calda mai misca uleiul daca mai exista. |
in combinatie cu un detergent pentru curatat instalatia de ulei - aici poate te ajuta colegi ce poti baga eu nu am idee.
Dar cred ca merge si fara, doar cu apa calda sub presiune.
https://www.clubopel.com/vie...p=1748127#1748127 - jet de apa sub presiune.
https://www.clubopel.com/vie...p=1746134#1746134
https://www.clubopel.com/vie...p=1839394#1839394 - Termostat de dacie.
https://www.clubopel.com/vie...p=1746788#1746788
Vezi daca la calorifer de caldura vezi sa nu ai motoras cum a avut - @jimmis.
Sunt doar pareri.
Mirel B
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare! Am urmarit cu interes tot topicul asta si am inteles multe lucruri. Multumiri, in primul rand colegilor care au postat aici in detaliu problemele lor, pe care, de altfel, constat ca le avem aproape toti posesorii de Y17DT. Am inteles rolul "tecilor" si al O-ringurilor, care musai sa fie originale. Am inteles si ca bucsele astea nu pot fi scoase decat daca dai jos cel putin semichiuloasa, aia cu axe sau chiuloasa cu totul. Corect? Am urmarit si filmul astuia si n-am inteles: a scos bucsa si dupa aia a largit gaura? Daca iesise deja, ce rost are largirea aia? Sau aia era deja largita si ala ne arata cum a facut sa scoata bucsa? A mea e facuta praf, habar n-am cum o sa o scot pentru ca nu cred ca mai am de ce sa "agat" sa o ridic in sus. As mai avea o intrebare: Pentru a da jos semichiuloasa cu axuri, ce suruburi trebuie desfacute? Ma refer la alea de sub capac, nu la toate, ca am inteles ca trebuie desfacuta distributia, etc.
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Mirel B
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns! Am rezolvat, fara sa dau chiuloasa jos. Partea de sus, aia unde vin inelele de cauciuc a iesit usor, iar pentru bucata aia mica, din capul pistonului, am facut o presa, dintr-un tarod si o tija filetata. Oricum, intrucat nu am vazut sa spuna cineva clar, abia dupa filmuletul rusului, am inteles exact, trebuie, oricum, data jos semichiuloasa sau alezata cu burghiul, cum a facut rusul, iar daca teaca e distrusa si nu mai poate fi refolosita, ideea mea cu presa este buna, pentru ca altfel, daca nu a fost scoasa niciodata nu va putea fi scoasa cu cuiele alea. Daca e cineva interesat, o sa pun si ceva poze cu "presa" mea.
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Citesc de vreo doua ore toate topicurile despre motorul acesta, tatal meu are un astra g 1,7 dti, masina a venit cu termoflotul anulat asa a cumparato. Problema ce mai mare pe care o avem este consumul de antigel, in aproximatix 400 de km completez 1 litru de antigel. Nivelul la ulei nu creste, in vas nu ajunge, masina nu scoate fum alb. Din ce am inteles eu pe aici, daca era termoflotul uleiul ajungea in vasul de expansiune(la mine nu mai exista), daca erau tecile crestea nivelul de ulei, sa fie garnitura de chiuloasa? Sau chiuloasa crapata?. Pana una alta i-a picat turbina, credeti ca are legatura cu consumul de antigel? Eu banui chiuloasa fisurata antigelul ajunge cumva in evacuare si mai departe in turbina.
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cel mai probabil scapa prin garnitura de chiulasa si/sau tecile injectoarelor....la mine asa a fost, si la fel completam saptamanal cu antigel sau apa.....in motor am vazut ca intra antigel destul de tarziu, pentru ca nu era cantitate mare.
Cauta un mecanic bun, schimba tecile si garnitura si scapi de problema....eu am facut operatiunea de vreo 2 luni si nu mai scade nici un 1mm, culoarea e roz, uleiul e curat, la nivel.
Cauta un mecanic bun, schimba tecile si garnitura si scapi de problema....eu am facut operatiunea de vreo 2 luni si nu mai scade nici un 1mm, culoarea e roz, uleiul e curat, la nivel.
danLaza
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 17ydt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
In luna Noiembrie datorita altor probleme a trebuit sa dau jos chiuloasa, a fost curatata de depuneri si ea si galeria de admisie ptr ca erau colmatate rau nici nu stiu cum mai putea functiona motorul, am schimbat si tecile toate prezentau gauri de eroziune. Acum dupa o luna si ceva si 500km nivelul antigelului nu a scazut deloc . Ulei a mai iesit in borcan dar nu a fost facuta o spalare temeinica a instalatiei, urmeaza ca la vara sa curat instalatia temeinic. Eu cred ca tecile sunt vinovate de uleiul din antigel.
Mirel B
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare! Revin cu un sfat, pentru toti cei care au probleme cu tecile: atunci cand umblati la injectoare, le scoateti, le miscati, scoateti tecile, etc. Inlocuiti TOATE inelele, ca sa evitati problemele. Eu am schimbat doar la una si apoi am avut numai probleme: cand am miscat injectoarele, inelele de la celelalte teci s-au "miscat" si imi baga antigel in ulei, fapt pentru care mi se aprindea becul la ulei, la relanti. Dupa ce am schimbat senzori, supape , filtre si ulei de vreo 3 ori, m-am gandit sa schimb si celelalte inele. Le-am schimbat si surpriza: nu se mai aprinde becul. Bafta!