dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu o serie de sasiu la un model Astra H de 88kw/120CP care a schimbat sau are garnituri la EGR?
Eu vreau sa schimb garniturile de la EGR (printre altele) si cei de la service Opel o tin una si buna ca la modelul meu Z19DT, cu seria mea de sasiu, EGR-ul este cu totul, nu are garnituri, desi cei care se ocupa cu schimbatul lor mi-au spus ca se pot schimba aceste garnituri de la EGR.
Din ce am cautat, mai exista tipul de motor Z19 DTJ care are tot 1.9 diesel si 88kw/120CP.
Cineva cu acest model si o serie de sasiu gasesc pe forum?
Multumesc!
Eu vreau sa schimb garniturile de la EGR (printre altele) si cei de la service Opel o tin una si buna ca la modelul meu Z19DT, cu seria mea de sasiu, EGR-ul este cu totul, nu are garnituri, desi cei care se ocupa cu schimbatul lor mi-au spus ca se pot schimba aceste garnituri de la EGR.
Din ce am cautat, mai exista tipul de motor Z19 DTJ care are tot 1.9 diesel si 88kw/120CP.
Cineva cu acest model si o serie de sasiu gasesc pe forum?
Multumesc!
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Z19DTL e acelasi cu Z19DT, ambele au 8 valve, diferenta e de putere 101hp vs 120hp, limitarea e din soft, in rest sunt absolut identice.
EGR-ul are un fel de garnituri metalice care se pot refolosi fara probleme.
Mai exista varianta de 120hp cu 16 valve Z19DTJ identica cu cea de 150hp 16V Z19DTH
Ultima modificare făcută de alexx1402 la Mar 26 Mai, 2015 6:41 pm, modificat de 2 ori în total
EGR-ul are un fel de garnituri metalice care se pot refolosi fara probleme.
Mai exista varianta de 120hp cu 16 valve Z19DTJ identica cu cea de 150hp 16V Z19DTH
Ultima modificare făcută de alexx1402 la Mar 26 Mai, 2015 6:41 pm, modificat de 2 ori în total
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
Deci: eu am un fluierat gen turbina stricata, de la anumite turatii in sus, pe accelerare, in sarcina.Prima data m-a dus cu gandul la turbina dar dupa mai multe vizite la diversi mecanici si in final la un service care se ocupa explicit de turbine, se pare ca "fluieratul" vine de la o garnitura.Nu se stie de la care anume,pentru ca este greu de detectat (ochio-metric sau altfel) si au zis sa le schimb pe toate (garniturile), ca nu ar fi scumpe, le comanda direct la reprezentant, etc. M-au sunat astazi (26.05.2015) ca le-au gasit pe toate mai putin cea/cele de la EGR, dar ca s-au contrat cu cei de la reprezentanta opel (care o fi aia) cum ca la seria mea de sasiu nu exista garnitura la EGR, pentru ca el vine direct cu 2 tevi...nu stiu cum..etc (nu ma pricep deloc). Reprezentantul service-ului care se ocupa de problema mea a zis ca la constatarea care a facut-o la masina mea, a vazut ca la EGR sunt/prevede garnituri si daca ii pot face rost de o serie de sasiu, pe acelasi tip de masina, aceiasi cai putere dar care sa aibe aceste garnituri, sa le poata comanda pe o alta serie de sasiu, garniturile.
De aici apelul meu pe acest forum, daca stiti, care stiti, cum este treaba cu acest EGR pe motorul Z19DT 88kw/120 CP si cine are o serie de sasiu de opel pe aceleasi carateristici de motor dar cu garnituri la EGR.
Eu va spun din start ca nu stiu nici 5% mecanica, ma uit ca curca-n crengi, cum se spune si sunt siogur ca sunt multi altii mai avizati ca mine pe acest forum care sa ma ajute.
Multumesc!
De aici apelul meu pe acest forum, daca stiti, care stiti, cum este treaba cu acest EGR pe motorul Z19DT 88kw/120 CP si cine are o serie de sasiu de opel pe aceleasi carateristici de motor dar cu garnituri la EGR.
Eu va spun din start ca nu stiu nici 5% mecanica, ma uit ca curca-n crengi, cum se spune si sunt siogur ca sunt multi altii mai avizati ca mine pe acest forum care sa ma ajute.
Multumesc!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Revin suieratul acela eu il am de cind am cumparat masina de5 ani chiar imi place cum se aude dar nu am pus niciodata problema de ce suiera .Masina trage destul de bine pentru cei 210000 de km si in cinci ani nu am schimbat nimic decitfiltre si uleisi incaltari poate sunt eu mai norocos.Eu am auzit fluierat de turbina la un golf 4 groaznic pai suieratul la a mea e chiar placut .Inca odata seara buna .
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- andreigeo
- **
- 351 mesaje
- din 18 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
dediKATO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru seriile de sasiu.Din pacate nu am rezolvat nimic.Este vorba de o garnitura dintre racitor si EGR, acolo ar fi o pierdere de gaze care duce la acel fluierat iar garnitura nu se gaseste separat; vine la pachet cu racitorul care costa aprox.700 lei si chiar nu stau in drum de el.Deocamdata merg asa