Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • stelutza

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2015

  • Mesaj Privat
axa cu came s-a gripat si dupa ce am schimbat distributia ,pompa ulei , filtru ,ulei ,sonda .
Am mers cam 20km si s-a oprit brusc motorul ,motorul se invarte dar axa cu came e gripata si culbutorii 5 sparti.
Nu stiu din ce cauza s-a gripat a doua oara axa cu came .
La pornire martorul de ulei s-a aprins ,mecanicul m-a asigurat ca asa face pana baga ulei in rampa .
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ca si cauza a griparii: neungere sau ungere deficitara. S-a invartit ,,pe uscat,, , s-a incalzit , dilatat si apoi a incremenit.
N-a ajuns ,,sus,, ulei la axul cu came.
Si mie dupa pornire imi sta martorul ulei aprins aprox 4-5 secunde pana ,,urca ,, uleiul si creste presiunea.
De verificat pompa si montajul pompei daca zici ca s-a schimbat , orificiile de ungere, si uleiul , in special sa fie conform si de vascozitatea ceruta.
  • stelutza

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR