stelutza
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2015
- Mesaj Privat
axa cu came s-a gripat si dupa ce am schimbat distributia ,pompa ulei , filtru ,ulei ,sonda .
Am mers cam 20km si s-a oprit brusc motorul ,motorul se invarte dar axa cu came e gripata si culbutorii 5 sparti.
Nu stiu din ce cauza s-a gripat a doua oara axa cu came .
La pornire martorul de ulei s-a aprins ,mecanicul m-a asigurat ca asa face pana baga ulei in rampa .
Am mers cam 20km si s-a oprit brusc motorul ,motorul se invarte dar axa cu came e gripata si culbutorii 5 sparti.
Nu stiu din ce cauza s-a gripat a doua oara axa cu came .
La pornire martorul de ulei s-a aprins ,mecanicul m-a asigurat ca asa face pana baga ulei in rampa .
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Ca si cauza a griparii: neungere sau ungere deficitara. S-a invartit ,,pe uscat,, , s-a incalzit , dilatat si apoi a incremenit.
N-a ajuns ,,sus,, ulei la axul cu came.
Si mie dupa pornire imi sta martorul ulei aprins aprox 4-5 secunde pana ,,urca ,, uleiul si creste presiunea.
De verificat pompa si montajul pompei daca zici ca s-a schimbat , orificiile de ungere, si uleiul , in special sa fie conform si de vascozitatea ceruta.
N-a ajuns ,,sus,, ulei la axul cu came.
Si mie dupa pornire imi sta martorul ulei aprins aprox 4-5 secunde pana ,,urca ,, uleiul si creste presiunea.
De verificat pompa si montajul pompei daca zici ca s-a schimbat , orificiile de ungere, si uleiul , in special sa fie conform si de vascozitatea ceruta.
stelutza
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2015
- Mesaj Privat