Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
1 .Salut , nu stiu unde vine bagat acel furtunas care pleaca din admisie , nu reusesc nicicum sa ii gasesc locu` .

2 .Am desfacut acel capac negru de pe admisie si am gasit urme de benzina pe toata clapeta de acceleratie , de la ce poate fi improscata cu benzina ?


3.In poza cu releele lipseste cumva releul de la compresul AC ? Nu imi porneste compresorul si vreau sa stiu daca e de la releu dar nu stiu daca vre-unu din acele relee e de la AC sau lipseste .

Masina este un opel astra g 1998 1.6.8v , cod motor : x16szr

Va multumesc mult .
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
este o supapa pe partea cu evacuarea (deasupra) acolo este un stutz in care trebuie bagat furtunasul
releul la AC nu este acolo.. este in modulul de racire motor (cred ca in spatele farului stanga in compartimentul motor0
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
M-am uitat pe acolo si tot nu gasesc nici un stut . Se poate sa fie sub acea protectie din tabla care e prinsa pe evacuare ?

Iar clapeta si senzorul din poza sunt murdare cu benzina la masina mea , are cineva idee de ce ?

http://s50.photobucket.com/...22009550.jpg.html
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
esti sigur ca ai motor cu 16 supape (x16xe)? dupa cum vad in poza este cu 8
ai circuit de aer secundar?
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am scris in primul post ca am masina 1.6 8v motor x16szr
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
scuze m-am uitat la masina din profil..
ala este un bypass... trebuie sa fie pe capacul de la clapeta un stutz si unu dupa clapeta.. pe langa EGR
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Cel de la clapeta este la locul lui , iar asta care nu`i gasesc locul 99% este de la EGR , dupa spusele unui mecanic . In ce zona este EGR la motoru asta ?
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu am Vectra B, dar e acelasi motor si la mine iar EGR-ul este in fata clapetei de accelaratie, pe galeria de admisie. La tine ar trebui sa fie sub capacul ala din fata clapetei.

Scuze pentru poza cu Vectra B, dar cred ca o sa intelegi unde e EGR-ul.

Spor.
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Motoarele par identice , te rog frumos sa te uiti sa verifici daca ai chef si timp unde vine bagat furtunul ala din pozele mele .
Sunt 2 , unu scurt si unu lung , amandoua pleaca din capacul acela negru al admisiei . Cel lung ma intereseaza unde trebuie sa ajunga sa stiu 100% daca e de la EGR .
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut.Abia acum am vazut mesajul tau.o sa incerc de dimineata sa iti fac o poza ca sa vezi de unde vine cel lung.o seara faina
  • ionut-sil

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
mie mi se pare ca acel furtunas e vacumul si are un stut pe capacul culbutor. iar clapeta e murdara din cauza membranei injectiei ,parerea mea
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
john_doe200616 a scris:Salut.Abia acum am vazut mesajul tau.o sa incerc de dimineata sa iti fac o poza ca sa vezi de unde vine cel lung.o seara faina


Multumesc mult .

@Ionut-sil , pe capacul de la culbutori nu exista nici un stutz .

Clapeta am vazut de ce e murdara , pe furtunul acela unde am facut sageata am gasit urme de ulei , desi nu`mi dau seama cum a putut fi aspirat uleiul pe acel furtun pana in admisie .
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pe poza pe care ai postat-o pe link-ul extern era in loc de EGR un blind (un capac)
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
De la capacul de chiuloasa trebui sa ai un furtun subtire care duce la clapeta de acceleratie. Trebui sa ai un vacum care iti duce la clapeta de acceleratie. Altfel nu avea cum sa ajunga ulei pe clapeta. Intr-o poza in care este desenata pozitia EGR-ului in partea stanga se vede un furtun care iese din capacul culbutor si duce la clapeta. Ala este vacumul.

Dau si eu cu pararea daca nu ai gasit rezolvarea. Acel furtun sa vin de la sistemul de franare. ori dupa cum am vazut in alta poza, daca am vazut bine. Acel furtunas subtire ar duce undeva sub ECU sau in zona la ECU.
Ori poti sa mai verifici daca nu cumva acel furtun vine de la canistra de vapori de benzina. Valva daca nu ma insel este chiar dupa clapeta prinsa de caroserie. Se vede si in poza. Langa sistemul de franare.
Dute dupa lungimea furtunului si vezi unde s-ar potrivi, cauta la 360 de grade. Trebui sa aibe un locas.

Daca in poza este vorba de sageata cu galben acel furtun pare a veni din capacul culbutor in sistemul de alimentare cu aer. In concluzie ai 2 furtune care duce in capac la clapeta. unu gros si unul subtire. Asa am si eu.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Uite ca am facut pozele.Amandoua pleaca de pe capacul ce vine de la filtrul de aer pe clapeta de acceleratie, cel scurt intrand in partea dreapta a clapetei(stand in fata motorului in dreapta clapetei) iar celalalt intre undeva in fata filtrului de aer-ca sa iti arat exact ar trebui sa demontez totul de acolo dar nu am nici ce imi trebuie si nici nu am cum acum. Imi pare rau. Sper sa intelegi cam unde ar intra. Trebuie sa demontezi carcasa la filtrul de aer si acolo sub el ar trebui sa ai un stut in care sa intre.

In prima poza ai configuratia lor de pe corpul comun dintre filtrul de aer si clapeta de acceleratie. Ala care are furtnul cu banda de izoler intra in clapeta de acceleratie, asta vazand in a-III-a poza. Cel rosu la mine, banuiesc ca e cel lung negru de la tine din mana, care ajunge undeva sub carcsa filtrului de aer. Daca te uiti in a-II-a poza se vede destul de ok cam unde ajunge, sper sa te ajute. Deci intra undeva pe langa furtunul care intra uneste o parte a filtrului de aer cu motorul(nu stiu exact cum ii spune).

O zi buna.
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am verificat si filtru , am dat carcasa jos si nimic , nici un locas pentru acel furtunas . Am verificat la EGR , nu intra nici in EGR acolo e doar o mufa .

John doe , furtunasul tau rosu e furtunasul meu care nu`si gaseste locul dar nu imi dau seama cum mama naibii nu ii gasesc locasul nici in filtru de aer .

O sa il las asa ca alta idee nu am . Va multumesc tuturor pentru ajutor .
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pentru ca poate motorul tau a suferit de-a lungul vietii niste transplanturi si s-a pus ,,ce s-a potrivit,, doar sa iasa la inventar.
O posibila explicatie.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut.cand ajung acasa am sa merg la masina si voi incerca sa desfac filtru si ce mai era acolo si o sa iti arat unde intra si mufa respectiva.Dar cum spune si Aries e posibil sa nu mai fie fizic nimic acolo la tine.
dar vezi ca nu e pe carcasa filtrului,e undeva mai in fata filtrului.e un tub negru care merge spre farul din stanga masinii cum stai in fata ei si te uiti la motor si iese din filtrul de aer.nu ai asa ceva?
am cautat acum pe google si am gasit intreg asamblul explodat de la filtru.cred ca acolo unde ti-am incercuit ar trb sa fie.cand ajung acasa,daca e luminca sper sa pot demonta si iti arat sigur.


Ultima modificare făcută de john_doe200616 la Sam 23 Mai, 2015 2:44 pm
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Deci nu e pe carcasa filtrului ? Eu pe aia m-am uitat .

O sa ma duc sa ma uit si la acel tub daca se opreste ploaia...]

Edit : Am gasit un locas pentru el in furtunul prin care trage aer filtrul . Am facut poza dar nu merge s`o deschid..
  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat


Banuiesc ca , chestia aia rotunda e un filtru altfel ar trage praf prin acel furtunas..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR