Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • fl0ryn

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2014

  • Mesaj Privat
salut i-am facut un tester si la timpul de injectie il am cam mare sta in jur de 26 cam cat ar trebui sa fie? sau cum as putea sa il mai micsorez? ca din ce am inteles asta mareste consumu si ar trebuie sa fie in jur de 4
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 550
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal.Poate s-a uitat un punct. La mine ,x16xel ,timp injecție este 2.9ms.
  • fl0ryn

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Nu am uitat niciun punct este 26ms
  • kvcsgabi76

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2014

  • Mesaj Privat
CKP sau CMP senzor defect
  • kvcsgabi76

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2014

  • Mesaj Privat
CKP sau CMP senzor defect
La mers in gol rateuri sau fluctuatii de turatie ?
  • fl0ryn

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Nu
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
timpii de injectie sunt calculati in functie de depresiunea din galerie admisie, temperatura motor, valoarea lambda, temperatura aer aspirat...
trebuie urmarite astea...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Orice test,de regula,se face cu motorul in regim termic...
  • fl0ryn

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2014

  • Mesaj Privat
am facut cu motoru cald si pornit ...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poate cauza trebuie cautata in alta parte. ECU nu mareste timpul de injectie degeaba...
Urmareste cantitatea de aer care intra in admisie...temperatura lui.
Urmareste ce valori au sondele Lambda si daca functioneaza incalzirea lor.
Urmareste ce valori ofera senzorul de temperatura antigel..
Urmareste valorile Fuel Trim .
Poate e benzina insuficienta in rampa. Masoara presiunea.
Partea de amestec aer-carburant poate ``suferi`` din foarte multe motive inclusiv cauze mecanice ( catalizator infundat, aer fals la admisie, pierderi gaze pe evacuare)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da,trebuie dotare si posibil,chiar un meserias alaturi...
  • fl0ryn

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2014

  • Mesaj Privat
am schimbat sondele lambda altceva ce ar trebuie sa mai fac ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
De ce ai schimbat sondele Lambda?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna intrebarea...,ma tem ca o sa te dea pe spate raspunsul...!
  • fl0ryn

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2014

  • Mesaj Privat
consum mare....dar ce ar trebui sa fac?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sa urmaresti parametri lor de functionare daca tot ai tester...
Ai sa schimbi asa o gramada de piese ( si nu ieftine ) . La asta se pricep bine mecanicii pe banii nostri.
Macar ai pus sonde originale? Sau aftermarket? Cum aratau cele vechi la demontare? Afumate? Cu mazga de ulei?
Cum arata esapamentul tau? Cand ai schimbat ultima oara bujiile? Cum aratau la demontare?
  • fl0ryn

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2014

  • Mesaj Privat
sonde originale dedicate nu universale , erau afumate murdare , esapamentul e curat, bujiile nu sunt unele prea bune banuiesc pentru ca nu sunt luate dupa certificat in loc de 3 picioruse au 1
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Primul pas schimba bujiile cu originale GM 12 14 000. La Opel Radacini sunt 32 ron bucata la Frontal 15 Ron bucata. Sau NGK BKR5EK ori Bosch FLR8LDCU
Dupa ce schimbi bujiile faci o inregistrare parametri si compari cu ce am facut azi. Atasez fisierul transformat in .xlsx
http://s.go.ro/7u7tq
Din inregistrarea de azi singurul lucru nelalocul lui este intarziera aprinderii pe cilindri care are un minim de 2 grade si maxim de 20 grade.
Si acel timp de injectie de 24 ms.
Poate mai arunca si cineva vreo privire pe el si ne da o cale de urmat.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Al doilea pas...
Teoretic ma gandesc ca ECU poate tine injectorul deschis mai mult timp ( 26ms) ca sa suplineasca lipsa debitului de carburant.
E de luat in seama.
Cauta un service care are dotarea necesara sa masoare presiunea si debitul de benzina. Atat static cat si in mers.
Asa cum citeam pe undeva intre-un post @big_electro61 cu un teu montat la iesirea pompei e benzina din rezervor se poate urmari presiunea si in mers.
Nu stiu sa te indrum la un service pentru ca nu prea calc pe acolo....dar e imposibil sa nu gasesti unul care face asa ceva. La urma urmei chiar si Radacini Motors ...
  • fl0ryn

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Valori reale:

Tensiune baterie 13.8 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.45 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.55 V
Poziþie clapetã - calculatã 4%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 778 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.17 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 32 kPa
Temperaturã lichid rãcire 2.10 V
Temperaturã lichid rãcire 88 °C
Temperatura aer admisie 2.75 V
Temperatura aer admisie 40 °C
Senzor rezervor 5.73 V
Senzor rezervor 14 L
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 200 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Activ
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Inactiv
Sistem de menþinere vitezã Inactiv
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Activ
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 1.18 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Control detonaþie Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 724 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 516 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Buclã senzor O2 Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 4%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Releu climã Inactiv
Clima în regim blocat Presiune micã
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Turaþie motor 778 RPM
Turaþie prescrisã 775 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Unghi Dwell 2.3 ms
Timp de injecþie 27 ms
Unghi de aprindere 5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 2 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Activ
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Funcþia imobilizator programatã Da
Timp de aºteptare de securitate Inactiv
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR