fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 550 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
- kvcsgabi76
- *
- 9 mesaje
- din 11 Dec 2014
- Astra 2001 y1.7dt
- Cluj
kvcsgabi76
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
- kvcsgabi76
- *
- 9 mesaje
- din 11 Dec 2014
- Astra 2001 y1.7dt
- Cluj
kvcsgabi76
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Poate cauza trebuie cautata in alta parte. ECU nu mareste timpul de injectie degeaba...
Urmareste cantitatea de aer care intra in admisie...temperatura lui.
Urmareste ce valori au sondele Lambda si daca functioneaza incalzirea lor.
Urmareste ce valori ofera senzorul de temperatura antigel..
Urmareste valorile Fuel Trim .
Poate e benzina insuficienta in rampa. Masoara presiunea.
Partea de amestec aer-carburant poate ``suferi`` din foarte multe motive inclusiv cauze mecanice ( catalizator infundat, aer fals la admisie, pierderi gaze pe evacuare)
Urmareste cantitatea de aer care intra in admisie...temperatura lui.
Urmareste ce valori au sondele Lambda si daca functioneaza incalzirea lor.
Urmareste ce valori ofera senzorul de temperatura antigel..
Urmareste valorile Fuel Trim .
Poate e benzina insuficienta in rampa. Masoara presiunea.
Partea de amestec aer-carburant poate ``suferi`` din foarte multe motive inclusiv cauze mecanice ( catalizator infundat, aer fals la admisie, pierderi gaze pe evacuare)
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Sa urmaresti parametri lor de functionare daca tot ai tester...
Ai sa schimbi asa o gramada de piese ( si nu ieftine ) . La asta se pricep bine mecanicii pe banii nostri.
Macar ai pus sonde originale? Sau aftermarket? Cum aratau cele vechi la demontare? Afumate? Cu mazga de ulei?
Cum arata esapamentul tau? Cand ai schimbat ultima oara bujiile? Cum aratau la demontare?
Ai sa schimbi asa o gramada de piese ( si nu ieftine ) . La asta se pricep bine mecanicii pe banii nostri.
Macar ai pus sonde originale? Sau aftermarket? Cum aratau cele vechi la demontare? Afumate? Cu mazga de ulei?
Cum arata esapamentul tau? Cand ai schimbat ultima oara bujiile? Cum aratau la demontare?
fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Primul pas schimba bujiile cu originale GM 12 14 000. La Opel Radacini sunt 32 ron bucata la Frontal 15 Ron bucata. Sau NGK BKR5EK ori Bosch FLR8LDCU
Dupa ce schimbi bujiile faci o inregistrare parametri si compari cu ce am facut azi. Atasez fisierul transformat in .xlsx
http://s.go.ro/7u7tq
Din inregistrarea de azi singurul lucru nelalocul lui este intarziera aprinderii pe cilindri care are un minim de 2 grade si maxim de 20 grade.
Si acel timp de injectie de 24 ms.
Poate mai arunca si cineva vreo privire pe el si ne da o cale de urmat.
Dupa ce schimbi bujiile faci o inregistrare parametri si compari cu ce am facut azi. Atasez fisierul transformat in .xlsx
http://s.go.ro/7u7tq
Din inregistrarea de azi singurul lucru nelalocul lui este intarziera aprinderii pe cilindri care are un minim de 2 grade si maxim de 20 grade.
Si acel timp de injectie de 24 ms.
Poate mai arunca si cineva vreo privire pe el si ne da o cale de urmat.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Al doilea pas...
Teoretic ma gandesc ca ECU poate tine injectorul deschis mai mult timp ( 26ms) ca sa suplineasca lipsa debitului de carburant.
E de luat in seama.
Cauta un service care are dotarea necesara sa masoare presiunea si debitul de benzina. Atat static cat si in mers.
Asa cum citeam pe undeva intre-un post @big_electro61 cu un teu montat la iesirea pompei e benzina din rezervor se poate urmari presiunea si in mers.
Nu stiu sa te indrum la un service pentru ca nu prea calc pe acolo....dar e imposibil sa nu gasesti unul care face asa ceva. La urma urmei chiar si Radacini Motors ...
Teoretic ma gandesc ca ECU poate tine injectorul deschis mai mult timp ( 26ms) ca sa suplineasca lipsa debitului de carburant.
E de luat in seama.
Cauta un service care are dotarea necesara sa masoare presiunea si debitul de benzina. Atat static cat si in mers.
Asa cum citeam pe undeva intre-un post @big_electro61 cu un teu montat la iesirea pompei e benzina din rezervor se poate urmari presiunea si in mers.
Nu stiu sa te indrum la un service pentru ca nu prea calc pe acolo....dar e imposibil sa nu gasesti unul care face asa ceva. La urma urmei chiar si Radacini Motors ...
fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
Valori reale:
Tensiune baterie 13.8 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.45 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.55 V
Poziþie clapetã - calculatã 4%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 778 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.17 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 32 kPa
Temperaturã lichid rãcire 2.10 V
Temperaturã lichid rãcire 88 °C
Temperatura aer admisie 2.75 V
Temperatura aer admisie 40 °C
Senzor rezervor 5.73 V
Senzor rezervor 14 L
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 200 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Activ
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Inactiv
Sistem de menþinere vitezã Inactiv
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Activ
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 1.18 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Control detonaþie Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 724 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 516 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Buclã senzor O2 Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 4%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Releu climã Inactiv
Clima în regim blocat Presiune micã
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Turaþie motor 778 RPM
Turaþie prescrisã 775 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Unghi Dwell 2.3 ms
Timp de injecþie 27 ms
Unghi de aprindere 5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 2 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Activ
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Funcþia imobilizator programatã Da
Timp de aºteptare de securitate Inactiv
Tensiune baterie 13.8 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.45 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.55 V
Poziþie clapetã - calculatã 4%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 778 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.17 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 32 kPa
Temperaturã lichid rãcire 2.10 V
Temperaturã lichid rãcire 88 °C
Temperatura aer admisie 2.75 V
Temperatura aer admisie 40 °C
Senzor rezervor 5.73 V
Senzor rezervor 14 L
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 200 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Activ
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Inactiv
Sistem de menþinere vitezã Inactiv
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Activ
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 1.18 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Control detonaþie Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 724 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 516 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Buclã senzor O2 Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 4%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Releu climã Inactiv
Clima în regim blocat Presiune micã
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Turaþie motor 778 RPM
Turaþie prescrisã 775 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Unghi Dwell 2.3 ms
Timp de injecþie 27 ms
Unghi de aprindere 5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 2 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Activ
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Funcþia imobilizator programatã Da
Timp de aºteptare de securitate Inactiv