ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
salut am un vectra b din 97 si de o vreme am probleme cu bateria. cat timp nu circul cu masina maxim8 ore cat sunt la munca se descarca singura.stie careva carear putea fi problema si unde gasesc releul de incarcare? am inteles ca exista un releu ce gestioneaza curentul de la alternator la baterie.exista asa ceva ? am fost laun electrician si tot ce a facut a fost sa masoare tensiunea bateriei. mi-a zis ca e incarcata 73 % si trebuie formatata si ca incarcarea ei e putin slabuta ce ma face sa cred ca acel releu de incarcare daca exista e defect. vreau sa stiu unde il gasesc ca sal schimb . si am inca o nelamurire ... la turatie mare gen aproape pe rosu iese apa pe toba cam 2 metri sare ... azi am observat prima data pana azi nu am patit asta. se pooate sa fie apa in tobe de la spalatorie? am spalat-o acu 2 saptamani. multumesc
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
1- ce tensiune ai la baterie cu motorul oprit?
2- cineva iti porneste masina si ne spui cu cati volti iti scade tensiunea bateriei in timpul pornirii.
3- ce tensiune iti incarca masina la relanti si turata ?
4- MAI mult ca sigur ai un consunator pe masina , ex : cd player , bec aprins si nu il vezi .
Daca ai cd player after market montat desfa-l si vezi daca mai face figura.
2- cineva iti porneste masina si ne spui cu cati volti iti scade tensiunea bateriei in timpul pornirii.
3- ce tensiune iti incarca masina la relanti si turata ?
4- MAI mult ca sigur ai un consunator pe masina , ex : cd player , bec aprins si nu il vezi .
Daca ai cd player after market montat desfa-l si vezi daca mai face figura.
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
inca o chestie... daca e strans surubul de la senzorul de lumina in plafon de la usile din fata cand deschid usile fara contact se aude sunetul ala cum ca raman pozitiile aprinse dar nu sunt aprinse. e posibil ca masina sa citeasca circuit inchis si sa consume curentul? sau nu e legat ceva cum trebuie ? PS daca ambele suruburi de la usi sunt stranse bine doar cea de la sofer suna, daca il las putin liber cel de la usa soferului suna doar la usa din dreapta doar ca nu se aprind becurile in plafon cand ma sui eu la volan ca nu isi face treaba senzorul de pe partea mea. cum pot gasi prob si aici so rezolv _
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
cred ca am ceva consumator azi dimineata adica acu juma de ora am pornit cu o alta baterie care precizez ca a fost incarcata pe acelasi opel am pus-o in portbagaj si am rulat cu alta baterie cam 20 de km. la ora 11 am parcat, la 7 dau sa pornesc ...invarte odata motoru si nu porneste a2a oara nimic, il invarte slab de tot , pun bateria din portbagaj pe borne si pornesc la sfert de cheie .... daca am ceva consumator asa puternic cum il pot afla in cel mai simplu mod ? releul de incarcare banuiesc ca e bun deoarece am pornit cu aceeasi baterie care am rulat la fel cam 20-30 de km . As fi recunoscator sa ma ajutati daca merg la service o tin aia o saptamana si tot cu defect o scot de la ei .... am mai patit asa si cu un vectra A.cat despre apa din tobe sper sa apuc azi sa desfac chiulasa si sa ma uit la garnitura o sa revin si cu poze
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Dupa ce ai circulat o zi cu masina , demonteaza bornele de la instalatia electrica a masinii de pe baterie , masoara tensiunea la bornele bateriei si las-o asa 12 ore. Dupa acest timp masori din nou tensiunea la borne ( o poti face si cu un multimetru de piata de 15 lei ) si vezi ce diferente sint. Sau pur si simplu dupa 12 ore cuplezi bornele inapoi la baterie si incerci sa pornesti si vezi ce se intampla.
Asa poti afla daca descarcarea are loc din cauza defectiunilor bateriei sau ai consumatori ori un scurt aiurea la instalatia masinii.
Un bec de plafoniera sau lampa portbagaj ce functioneaza toata noaptea , nu-ti poate descarca o baterie in stare buna in asa hal incat sa nu mai poti porni dimineata.
Verifica ( daca bateria e cu lichid electrolit ) si nivelul lichidului astfel incat sa treaca peste placile de plumb. Adauga apa distilata daca e cazul.
Tensiunea de incarcare cu motorul pornit trebuie sa se invarta in jurul valorii de 14 V cu foarte mici fluctuatii de la valoarea asta dupa caz , cu/ fara consumatori.
Mie de ex imi incarca fara consumatori 14.3 si cu absolut toti consumatorii porniti ( faruri , ventilator caldura , player, halogene ceata , etc ) 14.1.
Ca iti arunca apa pe toba - asta ma face sa cred ca nu ai fost atent si la alte masini care pornesc din fata ta de la semafor. Ia fi pe faza sa vezi la unii cata apa arunca si ce tevi ruginite au pe interior.
Ca sa ajungi la ideea sa demontezi chiuloasa ca sa ,,inspectezi,, garnitura , inspectie care de cele mai multe ori te lasa nedumerit pentru ca nu mereu se vede pe unde si-a pierdut garnitura etanseitatea ( mai ales daca problema e relativ noua si daca garnitura se sfasie la demontare ) , trebuie sa fi convins ca de acolo iti vin problemele - ma rog , in cazul asta apa de pe evacuare.
Asta ar insemna ca sa-ti scada constant nivelul de antigel din borcan, sa ai un mers al motorului bolovanos sau cel putin neregulat , pornire bizara, supraincalziri , uneori aburi in spate si un mers cam fara viata.
Banuiesc ca nu produci antigel in timpul mersului pentru ca nu ai cum sa crezi ca motorul haleste antigel si ti-l arunca pe evacuare si in tot acest timp nivelul din borcan nu scade !
Asa poti afla daca descarcarea are loc din cauza defectiunilor bateriei sau ai consumatori ori un scurt aiurea la instalatia masinii.
Un bec de plafoniera sau lampa portbagaj ce functioneaza toata noaptea , nu-ti poate descarca o baterie in stare buna in asa hal incat sa nu mai poti porni dimineata.
Verifica ( daca bateria e cu lichid electrolit ) si nivelul lichidului astfel incat sa treaca peste placile de plumb. Adauga apa distilata daca e cazul.
Tensiunea de incarcare cu motorul pornit trebuie sa se invarta in jurul valorii de 14 V cu foarte mici fluctuatii de la valoarea asta dupa caz , cu/ fara consumatori.
Mie de ex imi incarca fara consumatori 14.3 si cu absolut toti consumatorii porniti ( faruri , ventilator caldura , player, halogene ceata , etc ) 14.1.
Ca iti arunca apa pe toba - asta ma face sa cred ca nu ai fost atent si la alte masini care pornesc din fata ta de la semafor. Ia fi pe faza sa vezi la unii cata apa arunca si ce tevi ruginite au pe interior.
Ca sa ajungi la ideea sa demontezi chiuloasa ca sa ,,inspectezi,, garnitura , inspectie care de cele mai multe ori te lasa nedumerit pentru ca nu mereu se vede pe unde si-a pierdut garnitura etanseitatea ( mai ales daca problema e relativ noua si daca garnitura se sfasie la demontare ) , trebuie sa fi convins ca de acolo iti vin problemele - ma rog , in cazul asta apa de pe evacuare.
Asta ar insemna ca sa-ti scada constant nivelul de antigel din borcan, sa ai un mers al motorului bolovanos sau cel putin neregulat , pornire bizara, supraincalziri , uneori aburi in spate si un mers cam fara viata.
Banuiesc ca nu produci antigel in timpul mersului pentru ca nu ai cum sa crezi ca motorul haleste antigel si ti-l arunca pe evacuare si in tot acest timp nivelul din borcan nu scade !
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- si pentru ca tot cautai releul de incarcare, ideea ar fi ca la masinile de generatie relativ noua, releul de incarcare e incorporat in alternator , nu e separat ca la vechea Dacia 1310 la care era montat pe aripa interioara motor si putea fi electronic capsulat sau reglabil manual.
Cum e la Vectra ta din 93 ( sau 97 ? ca dupa poza asa pare - una scrie la avatar si alta in prima postare ) n-as putea sa-ti spun sigur dar banuiesc ca tot integrat in alternator este.
Cum e la Vectra ta din 93 ( sau 97 ? ca dupa poza asa pare - una scrie la avatar si alta in prima postare ) n-as putea sa-ti spun sigur dar banuiesc ca tot integrat in alternator este.
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
scuze arias am avut vectra din 93 dar mie sincer nu imi apare poza la avatar ) o sa incercs-o schimb ca sa nu mai creez confuzii. am reancarcat bateria pe redresor pana afiert acidul din ea,am curatat-o si am inlocuit acidul vechi acum nu mai am nicio problema. cat despre toba nu stiu ce sa zic apa din borcan nu lipseste probabil e din tobe acea apa. vreau sa iti multumesc pt acest raspuns complex.chiar m-a ajutat . mercimult inca odata si DRUMURI BUNE !
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
pustiu_pst a scris:Daca iti iese apa pe toba si mergi cu masina zilnic, inseamna ca ai garnitura piscata...
Daca nu mergi zilnic posibil sa fie condens..
Studiaza mai mult despre functionarea catalizatorului si e posibil sa ti se schimbe optica...Grija mare la lansarea de ideii nefondate tehnic...Daca nu mergi zilnic posibil sa fie condens..
Daca te uiti atent, desii nu o faci, dupa textul selectat de tine am intrebat ceva si de antigel si ulei...
Din 3 masini cu problema asta am studiat destul cat sa stiu mult mai bine din practica nu din teorie;)
Daca mergi cu masina zilnic si iti arunca apa la 2M( doi metri) si ai ulei in antigel cine este vinovat? catalizatorul?...
Hai sa fim si atenti ca nu este greu ...