Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mosbi83

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tututor,

Azi ca tot romanu, am pregatit masina pt maine Very Happy sa incepem saptamana cum trebuie si daca tot am facut curat in interior am zis sa sterg putin si scutul motorului de praf/ verificate ulei etc

Cand am observat urme de ulei in zona incercuita cu rosu

Aveti idee ce ar putea fii?



  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Trebuia sa pui o poza reala,cea atasata nu prea seamana cu motorul diesel de 2.0 litrii...
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ce ai icercui tu acolo pare a fii garnitura de la pompa de vacuum
  • alexutzuco

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Garnitura pompa de vacuum. 45 RON GM, am comandat-o si eu si urmeaza sa o schimb tot din aceiasi cauza. Mie mi s-a prelins pana pe capacul de la racitorul egr si initial am crezut ca s-a spart (din nou).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR