Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mosbi83

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tututor,

Azi ca tot romanu, am pregatit masina pt maine 😃 sa incepem saptamana cum trebuie si daca tot am facut curat in interior am zis sa sterg putin si scutul motorului de praf/ verificate ulei etc

Cand am observat urme de ulei in zona incercuita cu rosu

Aveti idee ce ar putea fii?



  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,745
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Trebuia sa pui o poza reala,cea atasata nu prea seamana cu motorul diesel de 2.0 litrii...
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ce ai icercui tu acolo pare a fii garnitura de la pompa de vacuum
  • alexutzuco

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Garnitura pompa de vacuum. 45 RON GM, am comandat-o si eu si urmeaza sa o schimb tot din aceiasi cauza. Mie mi s-a prelins pana pe capacul de la racitorul egr si initial am crezut ca s-a spart (din nou).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR