- Hayabusarulez
- OP
- 4 mesaje
- din 17 Jun 2007
- Tigra 1995 x16xe
- Cluj
Hayabusarulez
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Tigra 1995 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutare!
Dati-va cu parerea: Ce @#$% poate avea computerul de pe o Tigra cu motor X16XE, sistem injectie Multec-S, ca nu-i mai pot sterge codurile stocate....
Nu sariti, nu dati cu paru' ca am cautat si pe forum si pe Google 3 nopti la rand inainte sa postez si nu am gasit nimic.
Mentionez ca chestia binecunoscuta cu cablul de masa dat jos de pe baterie mai mult de un minut nu a functionat. Cred ca am lasat-o vreo juma' de ora si dupa ce am bagat agrafa in mufa de diagnoza a inceput din nou sa-mi arate vechile coduri...
De asemenea nu a tinut faza nici cu 25 de ori pus contact on si off.
Nu stiu ce sa mai fac.
Va multumesc anticipat pt ajutor!
Dati-va cu parerea: Ce @#$% poate avea computerul de pe o Tigra cu motor X16XE, sistem injectie Multec-S, ca nu-i mai pot sterge codurile stocate....
Nu sariti, nu dati cu paru' ca am cautat si pe forum si pe Google 3 nopti la rand inainte sa postez si nu am gasit nimic.
Mentionez ca chestia binecunoscuta cu cablul de masa dat jos de pe baterie mai mult de un minut nu a functionat. Cred ca am lasat-o vreo juma' de ora si dupa ce am bagat agrafa in mufa de diagnoza a inceput din nou sa-mi arate vechile coduri...
De asemenea nu a tinut faza nici cu 25 de ori pus contact on si off.
Nu stiu ce sa mai fac.
Va multumesc anticipat pt ajutor!
- CristianTM
- *****
- 3,709 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,709
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Hayabusarulez
- OP
- 4 mesaje
- din 17 Jun 2007
- Tigra 1995 x16xe
- Cluj
Hayabusarulez
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Tigra 1995 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut!
Diagnoza a fost facuta cu "metoda agrafei". Erorile sunt:
13 - Oxygen sensor - No change in voltage/open circuit.
24 - Vehicle Speed Sensor (VSS) - No speed signal or low voltage
63 - Amplifier control signal, cylinders 2 and 3 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
64 - Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
In afara de eroarea 24, care e normal sa imi apara pt ca cablul de km este rupt si nu functioneaza, restul mi-au aparut dupa ce am facut un test de compresie. Masina imi functioneaza foarte bine, intre timp am schimbat si fisele si bujiile pt ca erau vechi. Acum merge si mai ok. Totusi nu reusesc sa scap de erorile alea. Becul de check engine sta stins, nu mi se aprinde in mers. Am lasat masina fara masa pe baterie de azi dimineata pana acum. I-am pus borna sus, nu am pornit motorul ci am bagat direct agrafa si codurile sunt tot acolo... nu stiu ce sa ii mai fac.
Am pornit-o, am dat o tura, am oprit-o, am pus din nou agrafa si codurile sunt stocate in continuare in ecu.
Sper sa va dati seama ce am facut gresit sau cum sa o rezolv.
Merci!
Diagnoza a fost facuta cu "metoda agrafei". Erorile sunt:
13 - Oxygen sensor - No change in voltage/open circuit.
24 - Vehicle Speed Sensor (VSS) - No speed signal or low voltage
63 - Amplifier control signal, cylinders 2 and 3 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
64 - Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
In afara de eroarea 24, care e normal sa imi apara pt ca cablul de km este rupt si nu functioneaza, restul mi-au aparut dupa ce am facut un test de compresie. Masina imi functioneaza foarte bine, intre timp am schimbat si fisele si bujiile pt ca erau vechi. Acum merge si mai ok. Totusi nu reusesc sa scap de erorile alea. Becul de check engine sta stins, nu mi se aprinde in mers. Am lasat masina fara masa pe baterie de azi dimineata pana acum. I-am pus borna sus, nu am pornit motorul ci am bagat direct agrafa si codurile sunt tot acolo... nu stiu ce sa ii mai fac.
Am pornit-o, am dat o tura, am oprit-o, am pus din nou agrafa si codurile sunt stocate in continuare in ecu.
Sper sa va dati seama ce am facut gresit sau cum sa o rezolv.
Merci!
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Hayabusarulez
- OP
- 4 mesaje
- din 17 Jun 2007
- Tigra 1995 x16xe
- Cluj
Hayabusarulez
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Tigra 1995 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
hmmmm...curios. atunci inseamna ca persista totusi eroarea...incearca sa schimbi piese (lambda...etc) sau fa schimb cu altcineva sa vezi daca da eroare. restul erorilor, cum zici tu, care au aparut dupa testul de compresie, s-ar putea sa-ti fi afectat lambda (a dat benzina nearsa pe lambda cand dadea nenea la automat..cine stie in cazul asta inmcearca sa incalzesti motorul la nominal si sa mergi asa putin cu el...prin oras..apoi in afara putina forja...poate se curata lambda. celelaltye erori nush cum au putut aparea in urma testului de compresie. normal, la un test de compresie, se intrerupe curentul, alimentarea,,,tot tot si apoi doar se da la automat. cine stie ce a facut nataraul ala
- Hayabusarulez
- OP
- 4 mesaje
- din 17 Jun 2007
- Tigra 1995 x16xe
- Cluj
Hayabusarulez
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Tigra 1995 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Hi hi hi hi! Nataraul am fost eu Pai intr-adevar, cum spui tu, am deconectat alimentarea cdi-ului (adica am scos mufa din cdi), dar n-am scos alimentarea pompei de benzina (my fault). Oricum, masina merge super bine si n-am avut probleme cu becul de check engine, adica nu mi s-a aprins in mers decat in cele doua zile cat am mers fara cablu de km. Dupa ce am montat cablul nou nu s-a mai aprins. Erorile le-am descoperit cand, din curiozitate i-am facut un test cu agrafa. Si acum nu mai pot scapa de ele. Becul galben e stins dar ele sunt stocate acolo si ma scot din minti. Oricum, daca as fi sters erorile vechi prin deconectarea bornelor de la baterie si mai apoi ar fi aparut din nou cele de sonda lamda, etc banuiesc ca nu ar mai fi trebuit sa apara si cea de cablu de km, pt ca cablul acum exista si vitezometrul imi functioneaza. Deci, in concluzie, erorile sunt cele vechi, adica nu am reusit sa resetez computerul.
Cred ca ma voi duce la reprezentanta Opel sa vad daca ei ii vin de hac...(trebuie sa ma recunosc depasit de situatie la faza asta:))
Merci mult tuturor care au incercat sa ma ajute!
Cred ca ma voi duce la reprezentanta Opel sa vad daca ei ii vin de hac...(trebuie sa ma recunosc depasit de situatie la faza asta:))
Merci mult tuturor care au incercat sa ma ajute!
tncosmin
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,709 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,709
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Hayabusarulez
- OP
- 4 mesaje
- din 17 Jun 2007
- Tigra 1995 x16xe
- Cluj
Hayabusarulez
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Tigra 1995 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Multumesc mult de tot jE, dar din fericire am rezolvat-o! Am pus agrafa intre pinii G si F si mi-a reusit. Apoi am dat ture cu ea si normal (2500-3000 rot/min), si blanuri, adica schimbat vitezele in 5500-6000 si i-am pus din nou agrafa pe pinii de diagnoza adica A si B. Singurele coduri care mai imi apar sunt de 3 ori 12 si apoi din nou, de 3 ori 12, adica inceputul si sfarsitul diagnozei, fara nici o alta eroare:).
Tot pt. jE, masina mea este un opel Tigra x16xe, din 1995.
Sper ca topicul asta sa va ajute si pe voi, cei care poate veti trece prin aceleasi probleme cu ale mele.
Aaaaa, si inca o chestie (cam OFF TOPIC): Am gasit un Mantzel Power Box pe care il pot lua la schimb cu galeria mea originala. Oare daca fac schimbul va trebui sa chip-uiesc masina sau e ok daca doar montez chestia pe motor?
Inca o data multumesc pt. raspunsuri.
PS: Unde sunt intalnirile Opelistilor din Cluj si cand (scuze, dar nu stiam ca exista asa ceva)?
Tot pt. jE, masina mea este un opel Tigra x16xe, din 1995.
Sper ca topicul asta sa va ajute si pe voi, cei care poate veti trece prin aceleasi probleme cu ale mele.
Aaaaa, si inca o chestie (cam OFF TOPIC): Am gasit un Mantzel Power Box pe care il pot lua la schimb cu galeria mea originala. Oare daca fac schimbul va trebui sa chip-uiesc masina sau e ok daca doar montez chestia pe motor?
Inca o data multumesc pt. raspunsuri.
PS: Unde sunt intalnirile Opelistilor din Cluj si cand (scuze, dar nu stiam ca exista asa ceva)?
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
urmareste aici
pana acum se tineau pe platou, la Sala Sporturilor, dupa experienta de joia trecuta s-a lansat propunerea de a ne vedea in parcarea de la Billa, din Manastur
pana acum se tineau pe platou, la Sala Sporturilor, dupa experienta de joia trecuta s-a lansat propunerea de a ne vedea in parcarea de la Billa, din Manastur
alin_cool
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Teleorman
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dani3l_xxl
- *
- 30 mesaje
- din 27 Aug 2009
- Astra 1995 C14SE
- Neamt
dani3l_xxl
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,966 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,966
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dani3l_xxl
- *
- 30 mesaje
- din 27 Aug 2009
- Astra 1995 C14SE
- Neamt
dani3l_xxl
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
- iulica1978
- *
- 44 mesaje
- din 19 Nov 2012
- Astra 2002 Z16XE
- Buzau
iulica1978
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2012
- Mesaj Privat
LAurel635
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2018
- Mesaj Privat
Pentru cei care sunt în dubiu cu posibilitatea resetãrii erorilor din calculator pot sã afirm cã cel putin pentru un Astra g din 2002 merge varianta cu deconectarea bornei + de la baterie si scurtcircuitarea bornelor timp de câteva secunde. La mine a mers resetarea martorului Check engine care rãmãsese aprins deșii problema nu mai exista. Atentie dacã problema persistã trebuie vãzut codul de eroare . La mine inițial a fost P0304 ceva la cilindrul 4 dar s-a dovedit cã a fost o eroare de procesare .