Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • tudorcostinandrei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am o problema care ma macina de ceva vreme buna si pana acum niciun mecanic nu a reusit sa ma ajute. Tocmai de aceea am apelat la acest forum unde sper sa gasesc rezolvare sau macar idei care sa ma conduca catre aceasta.
Am un opel corsa c 1.2 benzina din 2000, 170.000 km. In nov 2013 am pus o instalatie GPL, noua care parea sa isi faca treaba la inceput. Odata ce a venit iarna am constatat ca masina mea nu baga caldura si m-am gandit ca trebuie sa schimb termostatul. Pana sa apuc sa fac asta, intr-o seara, circuland cam cu 80-90 km/h (pe GPL), incepe sa imi sune incontinuu martorul de la gaz, fara sa se opreasca, si se trece automat de pe GPL pe benzina. Am comutat si manual pe benzina, din buton, dupa care mai merg cam 500m si mi se aprinde pe bord martorul din imagine. Motorul incepe apoi sa traga greoi si masina sa tremure. Trag pe dreapta, opresc motorul, il pornesc si o iau din nou la drum, insa trecerea pe GPL mi se face cam la 5km dupa ce am luat-o iar din loc (ceea ce e neobisnuit pentru ca de obicei trecerea se facea imediat). I-am povestit mecanicului ce s-a intamplat, mi-a schimbat termostatul, mi-a curatat caloriferul (in care erau ceva depuneri) si pentru o perioada totul a decurs normal, caldura fiind mai mult calaie, decat cum ar trebui sa fie. Dupa cateva luni, intampin iar aceeasi problema, caldura nu mai am deloc si se repeta si figurile cu GPL-ul, cu martorul din bord, cu tremuratul masinii si toate cele. Mentionez si ca in momentul in care mi se face trecerea pe GPL se aude un zdranganit la motor, in permanenta. Totodata, plamanul de la instalatia GPL nu este atat de cald precum ar trebui sa fie. Am dat aici toate detaliile pentru ca cei mai priceputi decat mine sa isi faca o idee exacta a ceea ce se intampla Smile
Daca exista cineva care are idee despre ce poate fi vorba, astept cu nerabdare sa discutam pentru ca aici este cam ultima mea sansa. Am incercat in mai multe locuri si nimeni nu are niciun raspuns pentru mine. Cei de la GPL au spus ca e o problema cu masina mea si ca nu au cu ce sa ma ajute. Sper ca nu v-am ametit prea tare Smile . Numai bine tuturor!




Skip ads

  • Valy_20BYG

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Problema ta consta in faptul ca plamanul de gaz nu se incalzeste suficient si iti ineaca motorul cu gaz.Instalatia fiind secventiala se opreste.Exista posibilitatea sa ti se fi ars putin garnitura de chiuloasa si sa bage putina compresie in sistemul de racire. Verifica atent nivelul antigelului la rece , la cald si atunci cand face simptomele astea. Daca ai variatii mari te pregatesti de o schimbare de garnitura. Bafta
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
inainte sa montezi gpl masina baga caldura ? verifica daca ti a legat corect traseul de incalzire al plamanului
  • tudorcostinandrei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact daca baga caldura inainte de GPL. Nu am folosit caldura pentru ca era cald afara si nu a fost nevoie. Traseul de incalzire al plamanului este legat bine, l-au verificat si cei de la GPL inca o data. In schimb o sa verific nivelul antigelului sa vad despre ce e vorba. Revin cu informatii noi in curand! Va multumesc mult!
  • adriannis

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2015

  • Mesaj Privat
ai rezolvat cu caldura?
  • MMilea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Salut am o problema opel astra g 1.6 8v +gaz nu prea baga căldură apa intra im plaman f calda și iese amortita o fi plămânul de vină
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Eu zic că ”plămânul” n-are nicio vină, e normal ca lichidul ieșit pe retur să fie mai rece decât pe tur...ai termostatul pe miriște(ar trebui să măsori temperatura lichidului, ce spune termometrul de bord?) sau caloriferul înfundat...
  • MMilea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Am schimbat termostat iar caloriferul nu e de vina ca baga căldură dar problema este ca nu baga mereu doar când vrea ea are momente când temperatura apei este la 90 grade și baga și sunt momente când temperatura este la 90 și nu baga
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
@MMilea unde e montat "plamanul"? E montat in serie intre pompa de apa si calorifer habitaclu? Daca nu e montat pe circuitul primar, nu baga caldura pentru ca lichidul de racire merge in vasul de expansiune. Circuitul primar inseamna pompa apa-radiator habitaclu-inapoi in chiulasa. Circuitul secundar se face atunci cand ajunge apa la 90 si deschide termostatul spre radiator. Daca plamanul e montat pe circuitul 2, apa fierbinte nu va ajunge in habitaclu decat daca ai peste 2000RPM sa plimbe apa cu viteza mai mare prin circuit.
  • MMilea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Furtunul principal de apa calda care duce spre caloriferul masini a fost tăiat și băgat în plaman .de acolo iese un alt furtun care duce spre calorifer
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca furtunul de dinainte de plaman e fierbinte, iar cel de dupa plaman e rece, m-as gandi si la o obturare a circuitului.
  • MMilea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Asta ce ar însemna poate ma ajuți și pe mine
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Inseamna ca trebuie sa vezi daca circuitul primar (vezi definitia mai sus, in postul lui corsa.timis) nu e infundat.
Desfaci furtunul de tur (de la pompa de apa), cel de retur (chiulasa) si incerci sa sufli / bagi aer comprimat, sa vezi daca merge.
Daca nu, testezi pe segmente
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Dar cele 2 furtune care între in habitaclu prin țevile groase de aluminiu, poți ține mâna pe ambele când este temperatura peste 70?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@mihaidarie de ce ai vrea sa-ti expui pielea la 70 de grade?
Din postul tau asta am inteles...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR