Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • bransky

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut colegi!Am si eu o problema la care tot incerc sa ii gasesc rezolvare,am un opel astra h twinport z16xep si imi sta aprins martorul check engine ,la o diagnosticare cu op-com imi spune ca am amestec prea sarac iar la testul agrafa imi apare urmatorul cod ,17152 ...mentionez ca de la bun inceput aveam urmatoarele coduri de eroare cu testul agrafa 13604,14100,17152 si 161450 ,dar am schimbat sonda lambda 2(cea de noxe) si am sters cu op-com erorile aparute si o perioada nu s-a mai aprins,apoi dupa cativa km problema a revenit dar nu mai am decat un cod de eroare la testul agrafa adica 17152-amestec prea sarac.La o diagnosticare live cu op-com imi spune ca pe sonda 1 amestecul este prea bogat iar pe sonda 2 prea sarac,oare e posibil ca acest amestec prea sarac sa fie dat din cauza sondei 1 pe care amestecul e prea bogat,daca schimb acea sonda oare scap de problema sau nu are nici o legatura sonda 1 cu eroarea de pe sonda 2?Poate sa imi dea amestec prea sarac din cauza faptului ca am toba sparta in dreptul catalizatorului sau pentru ca masina consuma ulei cam 250ml/1000km?Orice parere este binevenita,va multumesc!
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,593
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
repara toba si apoi vezi ce zice testeru
  • bransky

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ok,Nicunicu,o sa incep cu asta,dar am totusi dubii ca are fi de acolo problema,ca sonda e pusa inainte de locul unde e sparta toba.O sa incerc totusi sa vad daca merge asta,multumesc de sfat!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Repara toba si verifica si catalizatorul sa nu fie infundat.
Deasemenea verifica presiunea pompei de benzina.
  • bransky

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc cata stefan o sa verific si pompa,e ciudata situatia ca desi vede ca ar avea amestec prea sarac masina trage foarte bine singura problema ar fi in treapta 1 unde daca nu accelerez si o las singura se zdruncina.
  • ovidiuarm

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut Bransky,

Aceeasi masina o am si eu cu aceeasi problema.
Tot sonda lambda de dupa catalizator am schimbat-o si eu si acum am eroare 17152. Am martorul de noxe aprins si in treapta 1 imi zdruncina urat daca nu o accelerez mai tare.

Te rog anunta-ma daca ai reusit sa rezolvi.
Multumesc,
  • bransky

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare!Nu am rezolvat nimic,dar nici nu am mai facut nimic,acum am dus-o in service ca sa ii schimb racordul flexibil si sa ii fac si motorul ca imi consuma si ceva ulei...si la mine in treapta 1 zdruncina,adica intr-un trafic aglomerat nu pot sa merg deloc cu ea fara sa o accelerez.Am mers la un service si de acolo mi-au zis ca problema ar fi din cauza consumului de ulei si de fapt masina sa aiba amestec prea bogat,dar am vazut ca si racordul flexibil este fisurat si vreau sa il schimb si ala ca la turatii joase pe la 1800 daca ii dau soc,adica o accelerez dintr-o data se aude cum baraie esapamentu,probabil sa fie si de acolo problema si sa nu aiba nici o treaba cu consumul de ulei.Saptamana viitoare teoretic ar trebui sa fie gata daca se rezolva problema si nu o sa mi se mai aprinda becul atunci o sa te anunt.Tu ai probleme cu consumul de ulei sau a ta nu consuma deloc?Mie imi consuma cam 350-400ml/1000km
  • ovidiuarm

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Si a mea consuma ulei tot in jur de 300-350 ml/1000Km.
Problema cu zdruncinatul e enervanta mai ales cand pornesti aerul conditionat. Eu nu am probleme pe conducta de evacuare (racordul flexibil e ok, toba e ok) de aceea nu cred ca acolo e problema. Banuiala mea este ca din cauza consumului de ulei este posibil sa ni se fi busit si sonda 1 (cea dinainte de catalizator) si sa dea valori eronate.
Daca gasesc ceva intre timp te tin la curent.
  • bransky

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2014

  • Mesaj Privat
E posibil ca eroarea sa apara si din cauza sondei 1,de exemplu la mine daca dau sa scanez codurile de eroare imi apare doar pe sonda doi eroarea de amestec prea sarac,dar la o scanare live imi vede sonda 1 cum ca ar avea amestec prea bogat si sonda 2 prea sarac...si stiu ca atunci cand mi s-a aprins becul prima data am mers la un mecanic sa mi-l stinga si mi-a zis omul ca daca mi s-a aparins becul si imi da eroarea pe sonda 2 e clar ca si sonda 1 e pe duca si daca mi se mai aprinde atunci sa fiu sigur ca s-a stricat si sonda 1...probabil de acolo si zdruncinatul ala,poate intradevar baga prea mult combustibil si infunda motorul.Oricum o sa te anunt daca am scapat de problema dupa ce o sa-i fac toate ce-am zis,daca nici atunci nu o sa stea stins becul o sa ii schimb probabil si sonda 1!
  • ionutmaster86

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
Exact aceasi problema o am si eu. Ati rezolvat problema cu amestec sarac si cu consumul mare de ulei?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Admisia demontata si curatate canalele EGR din ea....curatat si EGR....apoi verificat valva din capacul culbutori.
  • ionutmaster86

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, dar deja am facut aceste operatiuni(demontat admisie, curatat egr,clapeta acceleratie). Valva din capac am verificato incercand sa scot busonul de ulei sau joja si ies fara probleme,nu opune rezistenta. Cred ca problema are legatura cu catalizatorul,dar nu stiu cum poate fi verificat. Ma gandesc ca, cosumul mare de ulei da il fi infundat, mananca cam 1L la 2000km.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce erori ai?
  • ionutmaster86

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am doar P0171(52), fuel trim system lean, care imi aprinde check engine. Din ce am observat apare cand merg mult inafara cu masina. Cand merg in oras dispare check engine, eroare ramanand stocata in memorie. Apare doar la testul agrafa, check engine disparand singur. Ce am observat ca atunci cand accelerez imi zornaie ceva sub masina. Am fost la un service au verificat si au zis ca evacuarea nu are nimic si ca banuie ca ar putea fi catalizatorul care s-a desprins si zornaie asa(ziceau ca au mai avut caz). De aceea cred ca eroarea aceasta are legatura cu catalizatorul. Masina are si instalatie GPL Tomasetto Stag 200 plus cu injectoare AC W01 montata acum 2 luni.
  • bransky

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut!Eu am rezolvat problema cu amestecul prea sarac dupa ce am refacut motorul,asa am scapat si de consumul de ulei...dar in acelasi timp am constatat si ca aveam galeria de evacuare fisurata si poate problema era si de acolo si nu neaparat de la consumul de ulei...incearca sa cureti senzorul MAP,sau debitmetru...e o chestie neagra in care intra o mufa,o gasesti pe furtunul care pleaca din filtru de aer si duce in clapeta de acceleratie,e prima chestie dupa filtru de aer!Sper sa te ajute si sa scapi de problema!
  • deleted-113967

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, si eu trec prin asta de doi ani si inca nu am descoperit cauza desi am schimbat service-ul de cateva ori. Am avut initial eroare in bord de amestec scazut, intre timp am mai adaugat una de eficienta catalizator. Mentionez ca am o Corsa 1.2,2011 86cp, motor a12xer. Am schimbat de cateva ori ori sonda lambda pentru ca una a fost second, una avea alta mufa, una era aftermarket si una originala si mecanicii imi spuneau ca de asta nu merge, ba ca nu e originala, ba ca nu se potriveste si nu o citeste ecu, ba ca fiind aftermarket conteaza. In sfarsit, ulterior am schimbat catalizatorul ca sa scap de eroarea de catalizator pe care probabil am dobandit-o din cauza problemei principale cu amestecul sarac, am scapat de aceasta; am mai verificat clapeta de acceleratie si am facut compresie motorului si a rezultat ca trebuie sa schimb debitmetru (senzor MAF) ca ala n-ar merge in parametri; l-am inlocuit si pe acesta iar in momentul de fata nu am scapat de eroare, urmand sa ajung iar cu ea in service...

Am mai intalnit la cineva problema asta si am inteles ca e posibil sa fie de la filtru de carbon cel de combustibil.
Dar sincera sa fiu nu stiu ce as mai putea sa inlocuiesc precum spun mecanicii si mi se pare penibil ca majoritatea isi dau cu parerea fara sa faca o diagnoza completa, patita si aici.
  • bransky

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Buna Eliza,spune-le mecanicilor tai sa verifice sa nu ai racord flexibil rupt sau galeria de evacuare sparta si de acolo sa traga aer fals iar daca ai schimbat sonda trebuie sa ii dea din op-com fuell trim reset ca sa isi inregistreze noile valori
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Oricum calculatorul ECM isi calibreaza(adapteaza) amestecul in permanenta,functie de semnalele primite de la senzori... Cine doreste,poate scoate o borna de la baterie,caz in care se sterg datele adaptarii vechi si la pornire se reincepe adaptarea...
  • deleted-113967

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
O sa le transmit si asta. Multumesc pentru informatii. In scurt timp o sa devin eu mecanicul desavarsit si daca imi deschid service, va invit. Facem acolo o intrunire ca sa mai descoperim probleme si sa scapam de cele vechi. Smile))
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De probleme ne "lovim" zilnic,dorinta mea este sa gasesc CAUZELE problemelor...,doar asa le pot rezolva!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR