- MihneaB
- OP
- 117 mesaje
- din 22 Dec 2012
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
MihneaB
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2012
- Mesaj Privat
Intra o mufa cu doua fire in filtru, releul care il comanda este k138(intrebare ar fi si unde il gasesc?)
Si mai important, cum functioneaza? Nu am vazut nici macar o rezistenta sau ceva care sa fie incalzita, ci doar pe capac(in interior) 2 bilute de metal mici care cand inchid capacul fac contact pe bucata de fier al filtrului de motorina, sa-l incalzeasca pe ala ? Ar fi un curent cam mare, desii...pe acele fire observ ca vine tensiune direct din baterie prin siguranta F56, iar comanda catre releu este data de calculatorul bujiilor incandescente...
- claudiu-cld
- *******
- 6,510 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,510
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am avut 2 bujii arse si din cauza lor nici incalzitorul din capacul filtrului de motorina nu mai functiona cum trebuie. In aceste conditii motorul pornea ff greu(dupa 7-8 chei), si iesea mult fum negru. Cu motorul la 90 grade , am pus tester ul opcom si a reiesit ca temperatura carburantului la filtru este mult prea mica. Electricianul - probabil din lene sau indolenta - mi a spus ca bujiile sunt ok, dar ca senzorul de temperatura carburant este defect si nu indica corect. La sugestia lui am scos mufa din capac, iar dimineata la rece motorul a pornit un pic mai repede (dupa 3-4 chei).
Problema insa nu fusese remediata deoarece ulterior s a dovedit ca bujiile erau de vina. Am fost la alt electrician care le a demontat, le a verificat pe fiecare in parte pe baterie si am vazut ca 2 se aprindeau , dar nu la varf .Le am schimbat pe toate patru noi, iar simptomele negative au disparut!
- MihneaB
- OP
- 117 mesaje
- din 22 Dec 2012
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
MihneaB
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2012
- Mesaj Privat
Iar acel releu al bujiilor defapt este o mica unitate, iar ea este in stare sa-i spuna la ecu-u daca cel putin o bujie e arsa, iar in functie de asta , comanda lui de functionare se modifica atat la bujii, cat si la incalzitorul din filtru
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Banuiesc ca la fel e si la Y17
- cristyliviu
- ***
- 986 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 986
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- MDaniel769
- *
- 4 mesaje
- din 12 Apr 2019
MDaniel769
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2019
- Mesaj Privat