- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu are joc.
Dat jos, lasat la inmuiat in wd40, egr este curat deci tinta era axul care se tot bloca,
dupa 10 minute tras de cateva ori cu un cleste lunguiet de ax,
tinut deschis pana la capat si dat de cateva ori cu wd40 pe ax pana luceste si uns ca lumea,
de circa 100 ori batut in palma ca sa se auda cum loveste pistonasul cu reprize de wd40.
Merge fara probleme acum.
Tot ieri am patit ceva cu frana. Poate sa influenteze egr?
Pedala tare sus. Imposibil de apasat iar masina abia a oprit. De 3 ori s-a intamplat.
Dat jos, lasat la inmuiat in wd40, egr este curat deci tinta era axul care se tot bloca,
dupa 10 minute tras de cateva ori cu un cleste lunguiet de ax,
tinut deschis pana la capat si dat de cateva ori cu wd40 pe ax pana luceste si uns ca lumea,
de circa 100 ori batut in palma ca sa se auda cum loveste pistonasul cu reprize de wd40.
Merge fara probleme acum.
Tot ieri am patit ceva cu frana. Poate sa influenteze egr?
Pedala tare sus. Imposibil de apasat iar masina abia a oprit. De 3 ori s-a intamplat.
andyguler
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
Buna,
eu am ajuns sa schimb astazi EGR-ul cu unul nou care a venit cu tot cu garnituri pentru EGR (pretul a fost de 556 de lei - Pierburg), si cu ocazia asta am schimbat si tot antigelul din masina. Mentionez ca eu am 1.3 CDTI.
Intrebarea mea ii: dupa ce se schimba EGR-ul, mai trebuie ceva facut? Sa decuplez bateria sau altceva?
Eu am avut si martorul de bord (cheita cu masina) aprins iar pana acum nu s-a mai aprins (in vreo 10 km de mers prin oras).
Multumesc si astept raspuns
eu am ajuns sa schimb astazi EGR-ul cu unul nou care a venit cu tot cu garnituri pentru EGR (pretul a fost de 556 de lei - Pierburg), si cu ocazia asta am schimbat si tot antigelul din masina. Mentionez ca eu am 1.3 CDTI.
Intrebarea mea ii: dupa ce se schimba EGR-ul, mai trebuie ceva facut? Sa decuplez bateria sau altceva?
Eu am avut si martorul de bord (cheita cu masina) aprins iar pana acum nu s-a mai aprins (in vreo 10 km de mers prin oras).
Multumesc si astept raspuns
- zcatalin
- **
- 161 mesaje
- din 27 Sep 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
zcatalin
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2013
- Mesaj Privat
andyguler
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
Da cine o spus ca, caut probleme?
Am pus o intrebare simpla, pentru ca am mai citit pe aici ca dupa ce se schimba / curata EGR-ul, se scoate bateria cateva ore, dupa care pornesti motorul si nu il accelerezi pana nu ajunge la temperatura optima.
Eu nu am facut asta si am intrebat daca trebuie sa fac sau nu.
Am pus o intrebare simpla, pentru ca am mai citit pe aici ca dupa ce se schimba / curata EGR-ul, se scoate bateria cateva ore, dupa care pornesti motorul si nu il accelerezi pana nu ajunge la temperatura optima.
Eu nu am facut asta si am intrebat daca trebuie sa fac sau nu.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Era necesara procedura cu reinvatarea de catre ECU a parametrilor doar daca dadeai bateria jos de pe masina (sau daca ii scoteai vreo borna). Ideea era ca cine are EGR-ul defect are si cod eroare care se reseteaza prin decuplarea bateriei. In plus, prin indepartarea bateriei iti creezi spatiu de lucru si eviți un scurtcircuit. Se scoate inclusiv vasul de expansiune, cu suport cu tot pentru a lucra lejer. Cum ai fãcut tu manopera...tu stii! Nu ai avut nevoie de resetare, nu ai decuplat bateria deci nu are rost s-o faci dupa schimbarea EGR. Acesta este o piesa care lucreaza pe baza comenzilor primite de la ECU. Un EGR defect e "vazut" imediat iar eroarea reapare oricate resetari succesive ar fi efectuate. Un EGR bun nu mai necesita nimic in afara de...talpa tataaaa!
- michhellle
- *
- 3 mesaje
- din 04 Feb 2015
- Bacau
michhellle
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor
Am un corsa z10xe , cu dtc p1405..Daca sterg codul motorul merge bine cu exceptia turatiei intre 900-1500 cand intrerupe..Am curatat egr , la test actuatori lucreaza. ( verifiacat viziv cu egr demontat)Ce am observat , ca pana ajunge in temperatura , nu apare dtc..La cald reapare la prima acceleratie.Sa merg spre distributie?
Am un corsa z10xe , cu dtc p1405..Daca sterg codul motorul merge bine cu exceptia turatiei intre 900-1500 cand intrerupe..Am curatat egr , la test actuatori lucreaza. ( verifiacat viziv cu egr demontat)Ce am observat , ca pana ajunge in temperatura , nu apare dtc..La cald reapare la prima acceleratie.Sa merg spre distributie?
- michhellle
- *
- 3 mesaje
- din 04 Feb 2015
- Bacau
michhellle
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2015
- Mesaj Privat
- catalinmihai
- *
- 3 mesaje
- din 18 Mar 2015
- Corsa 2000 x10xe
- Olt
catalinmihai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare, am un corsa B X10xe si de ceva timp pierde antigel prin zona de sub egr dar nu reusesc sa-mi dau seama daca vine din egr sau intre chiulasa si blocul motor(pe la garnitura de chiulasa),uleiul este cura si nivel normal, asadar in ulei nu intra antigel, doar in afara iese.
Credeti ca e posibil sa ajunga antigelul sa iasa prin partea de jos a egr?
A mai patit cineva asta?
scuze dar acum am vazut ca nu am postat unde trebuia
Credeti ca e posibil sa ajunga antigelul sa iasa prin partea de jos a egr?
A mai patit cineva asta?
scuze dar acum am vazut ca nu am postat unde trebuia
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Poate din cauza garniturii. Eu am mai patit, pierdea 100 ml la cateva luni din cauza garniturii manjite cu silicon, s-a remediat cu garnitura noua. Se prelingea un fir exact la imbinarea intre cutie si bloc. Nu mereu. Probabil cand se crestea presiunea. Habar nu am.
Posibil sa nu fie ce am patit eu.
Posibil sa nu fie ce am patit eu.
gyzoli
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Harghita
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua!
La facultate trebuia sa fac un referat despre EGR, pe care il postez si aicia, poate pentru cei care nu stiu ce este EGR-ul si la ce se foloseste, respectiv cum trebuie curatat, va fi de folos.
Am folosit descrierea si pozele domnului Cuciureanu, va multumesc pentru acestea!
https://www.dropbox.com/s/04...at%20egr.pdf?dl=0
La facultate trebuia sa fac un referat despre EGR, pe care il postez si aicia, poate pentru cei care nu stiu ce este EGR-ul si la ce se foloseste, respectiv cum trebuie curatat, va fi de folos.
Am folosit descrierea si pozele domnului Cuciureanu, va multumesc pentru acestea!
https://www.dropbox.com/s/04...at%20egr.pdf?dl=0
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
Buna seara nustiu daca aici trebuia postat va rog sa ma scuzati am corsa c 1.0 tester erori
P0403 - Senzor "A" pentru recirculare gaze evacuare - semnal prea mic
(02) - Intermitent
P0443 - Circuit pentru ventil de aerisire rezervor - scurtcircuit
(02) - Intermitent
P0135 - Circuit de încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - tensiune prea micã
(02) - Intermitent
P0141 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - tensiune prea micã
(02) - Intermitent
P0135 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - defect de circuit
(0 - Intermitent
P0141 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) - defect de circuit
(0 - Intermitent
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Intermitent
P0130 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 1) - tensiune prea mica va multumesc frumos si scuze
P0403 - Senzor "A" pentru recirculare gaze evacuare - semnal prea mic
(02) - Intermitent
P0443 - Circuit pentru ventil de aerisire rezervor - scurtcircuit
(02) - Intermitent
P0135 - Circuit de încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - tensiune prea micã
(02) - Intermitent
P0141 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - tensiune prea micã
(02) - Intermitent
P0135 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - defect de circuit
(0 - Intermitent
P0141 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) - defect de circuit
(0 - Intermitent
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Intermitent
P0130 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 1) - tensiune prea mica va multumesc frumos si scuze
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Prima neregula indicata se refera la EGR deci, sa zicem ca postarea ar fi in zona acceptabila dar mai multe n-as zice, poate stie cineva mai bine de unde pot aparea erorile astea deodata. Sper ca nu te-a lovit trenul...
In alta ordine de idei: daca te-ai fi uitat ce ai postat, poate iti dadeai seama ca editorul de texte nu suporta diacritice si poate ti-ai fi dezactivat smilies. Nu e o greseala, dar poate spune daca iti pasa sau nu ce postezi.
In alta ordine de idei: daca te-ai fi uitat ce ai postat, poate iti dadeai seama ca editorul de texte nu suporta diacritice si poate ti-ai fi dezactivat smilies. Nu e o greseala, dar poate spune daca iti pasa sau nu ce postezi.
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
salut domnilor ajutatima va rog ca nu stiu ce sa mai fac cu masina asta am curatat egr admisie si ma trezesc cu 9 erori P0403 - Senzor "A" pentru recirculare gaze evacuare - semnal prea mic
(02) - Prezent
P0443 - Circuit pentru ventil de aerisire rezervor - scurtcircuit
(02) - Prezent
P0135 - Circuit de încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - tensiune prea mic
Prezent
P0141 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - tensiune prea mic
- Prezent
P0135 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - defect de circuit
(0 - Prezent
P0141 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) - defect de circuit
(0 - Prezent
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Prezent
P0130 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 1) - tensiune prea micã
(04) - Intermitent
P0335 - Senzor "A" pentru arbore cotit - circuit defect
(04) - Intermitent
ce parere avuti ce piese credeti ca trebuie cumparate sonda landa debitmetrul va multumesc frumos
(02) - Prezent
P0443 - Circuit pentru ventil de aerisire rezervor - scurtcircuit
(02) - Prezent
P0135 - Circuit de încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - tensiune prea mic
Prezent
P0141 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - tensiune prea mic
- Prezent
P0135 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - defect de circuit
(0 - Prezent
P0141 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) - defect de circuit
(0 - Prezent
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Prezent
P0130 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 1) - tensiune prea micã
(04) - Intermitent
P0335 - Senzor "A" pentru arbore cotit - circuit defect
(04) - Intermitent
ce parere avuti ce piese credeti ca trebuie cumparate sonda landa debitmetrul va multumesc frumos
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat