Se pare ca au facut treaba asa de bine ca s-a aprins iar ledul. Si culmea, ma programeaza la service peste 3 saptamani. Deja incepe sa imi pare rau ca am luat opel.
gabis200
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
gabis200 a scris:Am ajuns astazi la service cu aceasta problema. In 10 minute au rezolvat. Au zis ca a fost o eroare cu stopurile de la frana.
Se pare ca au facut treaba asa de bine ca s-a aprins iar ledul. Si culmea, ma programeaza la service peste 3 saptamani. Deja incepe sa imi pare rau ca am luat opel.
jane
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua
iata povestea mea....
In urma cu vreo 5 luni, zafira mea in timpul mersului, pierdea din viteza concomitent cu aparitia becului martor (masinuta si cheia).
La servece (opel fundeni), au diagnosticat imediat: EGR-ul si altele...= ~8- 28 mil. lei
Desii nu sunt mecanic, am demontat si curatat EGR-ul si galeria de admisie unde am gasit un pumn de funingine, (clapetele nu mai puteau fi actionate fiind blocate).
Dupa montare a functionat ireprosabil (beculetul se mai aprindea 2,3 minute la pornire dar fara efecte asupra motorului, stiind ca poate fi din cauza unei bujii incand. nu m-am inpacientat ca inca este cald afara).
Ieri dupa un drum de vreo 150 km., am redus brusc viteza pt. a acorda prioritate de trecere, cand s-a aprins si beculetul martor (masinuta si cheia), concomitent cu reducerea puterii motorului. Am oprit motorul, l-am repornit si si-a revenit. S-a repetat de cateva ori pana la destinatie.
Oare asta e meteahna lor, vor sa fie ,,gadilate'' in acea zona periodic?
Aveti alte sugestii?
rezolvat : am miscat toate mufele electrice din ,,traseul'' EGR si sa stins becul martor.
Ultima modificare făcută de jane la Mie 05 Sep, 2007 5:22 pm
iata povestea mea....
In urma cu vreo 5 luni, zafira mea in timpul mersului, pierdea din viteza concomitent cu aparitia becului martor (masinuta si cheia).
La servece (opel fundeni), au diagnosticat imediat: EGR-ul si altele...= ~8- 28 mil. lei
Desii nu sunt mecanic, am demontat si curatat EGR-ul si galeria de admisie unde am gasit un pumn de funingine, (clapetele nu mai puteau fi actionate fiind blocate).
Dupa montare a functionat ireprosabil (beculetul se mai aprindea 2,3 minute la pornire dar fara efecte asupra motorului, stiind ca poate fi din cauza unei bujii incand. nu m-am inpacientat ca inca este cald afara).
Ieri dupa un drum de vreo 150 km., am redus brusc viteza pt. a acorda prioritate de trecere, cand s-a aprins si beculetul martor (masinuta si cheia), concomitent cu reducerea puterii motorului. Am oprit motorul, l-am repornit si si-a revenit. S-a repetat de cateva ori pana la destinatie.
Oare asta e meteahna lor, vor sa fie ,,gadilate'' in acea zona periodic?
Aveti alte sugestii?
rezolvat : am miscat toate mufele electrice din ,,traseul'' EGR si sa stins becul martor.
Ultima modificare făcută de jane la Mie 05 Sep, 2007 5:22 pm
rssilviu1
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2007
- Mesaj Privat
mi sa intamplat si mie , am astra H pe motorina sa imi arate martorul cu cheita cand am incercat sa pornesc cu cheia de rezerva , masina nu a pornit dupa ce pusesem contactul , am repus contactul si a pornit dar de atunci de fiecare data cand pun contactul abia dupa ce porneste motorul se stinge si omuletul cu cheia ....ma gandesc sa schimb bateria la cheia de rezerva pt ca deschide ce e drept mai greu masina ( foarte de aproape ) , daca nu e bateria sa inteleg ca este bujia ?
am auzit in alta parte ca trebuie scoasa borna de la baterie pt a se reseta computerul si sa dispara omuletul, alta problema cu masina nu am avut, dar stau si ma gandesc la alt lucru : am un bec din 2 de la placutele de inmatriculare din spate ars , poate sa imi arate o defectiune de la ala ?
am auzit in alta parte ca trebuie scoasa borna de la baterie pt a se reseta computerul si sa dispara omuletul, alta problema cu masina nu am avut, dar stau si ma gandesc la alt lucru : am un bec din 2 de la placutele de inmatriculare din spate ars , poate sa imi arate o defectiune de la ala ?
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
salut! am si eu o astra G 1.7 DTI din 2001 in 3 usi si am aproximativ aceeasi problema. La inceput mi s-a aprins martorul cu cheia la viteza mare (160), apoi viteza a inceput sa scada treptat .... se aprindea pe la 140.120... si chiar si la 10 la ora. Mi s-a intamplat de vreo doua ori sa mi se aprinda martorul si masina sa nu mai traga deloc (eram cu pedala la fund si nu urca mai mult de 100-110). Am observat ca martorul dispare de obicei cand reduc viteza, in general pe la 70-80, dar nu e asha tot timpul (poate sa dispara si dak sunt in accelerare). Am fost cu ea la 3 testere: primul- a gasit o eroare la AC, al doilea- o problema la supapa de recirculare a gazelor,iar al treilea a gasit probleme la debitmetru cum ca nu l-ar recunoaste calculatoru'. Mentionez ca debitmetrul original (care se stricase) l-am schimbat cu unul cumparat de aici (nu cred ca e de calitate prea buna la 1800000 cat am dat pe el) inainte sa-mi apara problema asta. Ce pareri aveti? cam ciudat nu? am citit tot in topicu asta ca ar fi probleme de la bujii sau de la vreun fir care nu face masa cum trebuie. astept raspunsuri.
Multumesc anticipat!
PS: era sa uit de o problema mai importanta ca asta...de curand,maxim o luna am observat ca a inceput sa-mi creasca temperatura apei(sare de 90 de grade) mai ales cand merg in treapta intai de viteza sau in rampa. in plus am observat ulei in vasul de expansiune (destul de mult) si pe langa turbo
Multumesc anticipat!
PS: era sa uit de o problema mai importanta ca asta...de curand,maxim o luna am observat ca a inceput sa-mi creasca temperatura apei(sare de 90 de grade) mai ales cand merg in treapta intai de viteza sau in rampa. in plus am observat ulei in vasul de expansiune (destul de mult) si pe langa turbo
- teodor
- **
- 395 mesaje
- din 31 Aug 2007
- Astra 2012 A14NET
- Bucuresti
teodor
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2007
- Mesaj Privat
Tzepozzz a scris:salut! am si eu o astra G 1.7 DTI din 2001 in 3 usi si am aproximativ aceeasi problema. La inceput mi s-a aprins martorul cu cheia la viteza mare (160), apoi viteza a inceput sa scada treptat .... se aprindea pe la 140.120... si chiar si la 10 la ora. Mi s-a intamplat de vreo doua ori sa mi se aprinda martorul si masina sa nu mai traga deloc (eram cu pedala la fund si nu urca mai mult de 100-110). Am observat ca martorul dispare de obicei cand reduc viteza, in general pe la 70-80, dar nu e asha tot timpul (poate sa dispara si dak sunt in accelerare). Am fost cu ea la 3 testere: primul- a gasit o eroare la AC, al doilea- o problema la supapa de recirculare a gazelor,iar al treilea a gasit probleme la debitmetru cum ca nu l-ar recunoaste calculatoru'. Mentionez ca debitmetrul original (care se stricase) l-am schimbat cu unul cumparat de aici (nu cred ca e de calitate prea buna la 1800000 cat am dat pe el) inainte sa-mi apara problema asta. Ce pareri aveti? cam ciudat nu? am citit tot in topicu asta ca ar fi probleme de la bujii sau de la vreun fir care nu face masa cum trebuie. astept raspunsuri.
Multumesc anticipat!
PS: era sa uit de o problema mai importanta ca asta...de curand,maxim o luna am observat ca a inceput sa-mi creasca temperatura apei(sare de 90 de grade) mai ales cand merg in treapta intai de viteza sau in rampa. in plus am observat ulei in vasul de expansiune (destul de mult) si pe langa turbo
Multumesc anticipat!
PS: era sa uit de o problema mai importanta ca asta...de curand,maxim o luna am observat ca a inceput sa-mi creasca temperatura apei(sare de 90 de grade) mai ales cand merg in treapta intai de viteza sau in rampa. in plus am observat ulei in vasul de expansiune (destul de mult) si pe langa turbo
salut
ulei in vasul de expansiune,cred ca ai din cauza ca sa cam stricat radiatorul de racire al uleiului(por) si acolo intra in contact cu antigelul(e undeva in spatele motorului)e vreo 5 mil radiatorul,sper sa fie ceva mai usor ,dar sint patiiti 2 prieteni de ai mei posesori de opel.
by
th
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Genu_24
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y1.7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2007
- Mesaj Privat
stai linistit daca ai ulei in vas adica in antigel e acel radiator de racire a uleiului ,,termoflotul"e micut 15-20 cm/15-20cm si se afla in spatele motorului prins sub filtru de ulei ,o spun din propria experienta eu la-am schimbat acum vreo 2 luni,dar incearca sa dai vasul jos si sa il cureti ,daca tot continua sa apara si in general ar trebui sa iti apara ulei in antigel doar la viteze mai mari pt. inceput atunci sigur e termoflotul ,da o cautare dupa cuvintul termoflot sau ulei in antigel si ai sa afli ff. multe foarte putini au ghinionul sa fie de la garnitura de chiloasa....spor la treaba...SI ACUM problema cu martorul (masinuta cu cheie) o am si eu tot la viteze se aprinde si scade putin din putere apoi cind merg mai usor 70-80 se stinge la mine cred ca e la inceput nu am fost inca la tester mai astept sa vad ce pot sa aflu de aici intai asteptem raspunsuri multumim!
- KEKEMARIAN
- *
- 5 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Astra 2001
- Bucuresti
KEKEMARIAN
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
am fost cu masina la service, mi-au curatat vasul de expansiune si apoi a bagat-o pe tester.Pe tester mi-a gasit doua erori: una la debitmetru si a doua la supapa de reciclare a gazelor( EGR cred ca se numeste). Mi-au spus ca daca imi mai apare martorul in bord sa ma intorc sa o mai bage pe tester. Am luat masina in proba.... dupa vreo 10 km cand am trecut de 120 s-a aprins din nou. M-am intors la service si mi-au bagat-o pe tester....acum aparea o singura eroare la debitmetru. Eu ma gandesc ca daca ar fi debitmetru stricat n-ar mai trebui sa se infiga masina mai deloc, dar nu e cazul....cand se aprinde becul imi scade putin de tot puterea.
- Me & Astra
- **
- 191 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Zafira 2000 x 20 dtl
- Bacau
Me & Astra
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salutare si respect tuturor membrilor.Rog pe cei mai experimentati sa spuna o parere in legatura cu urmatoarea problema: dupa prima pornire a masinii, indiferent cati km as circula, nu se manifesta nici o problema. De la a doua pornire in general, dupa cateva secunde se aprinde martorul "masinuta cu cheita", fara insa ca puterea motorului sa scada semnificativ (masina se duce peste 130 km/h, ceva mai greut ce-i drept).Dupa cativa km de schimbat vitezele la peste 3000 turatii, martorul dispare si nu se mai reaprinde decat dupa urmatoarea pornire a motorului. La tester, surpriza:eroarea stocata P0100 Mass/Volume Air Flow Circ Error.Debitmetrul este aproape nou (are cateva mii de km,nu este original Bosch ci produs in Anglia-conceptia romanului de a face economii cand nu trebuie . Ma deruteaza faptul ca atunci cand a picat debitmetrul original motorul tragea foarte greu cu mufa cuplata iar acum se comporta foarte bine, chiar daca martorul se aprinde. Poate fi si alta cauza a acestei manifestari? (desi la tester a iesit doar P0100). De ce martorul nu se aprinde totusi niciodata in timpul mersului dupa prima pornire (in general dimineata), indiferent cat as circula?
- katalin1984
- *
- 27 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
katalin1984
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema. Am si eu un opel astra hatchback 1.7 DTI, motor y17dt.
Am patit a 2-a oara tot pe autostrada ca pe la 130-140 sa nu mai traga motorul si sa mi se aprinda la bord martorul masina cu cheitza.
Am mai citit p-aici si am inteles ca ar putea fi debimetrul sau EGR.....intrebarea mea este...stiti sigur ca despre dansele este vorba?
sau nu este ceva sigur? ....
Daca ar fi sa ma duc sa o pun pe un tester unde mi-ati recomanda...sa fie k lumea iar ca bani sa fie relativ ok...50-100 de lei.
Mersi!
Am patit a 2-a oara tot pe autostrada ca pe la 130-140 sa nu mai traga motorul si sa mi se aprinda la bord martorul masina cu cheitza.
Am mai citit p-aici si am inteles ca ar putea fi debimetrul sau EGR.....intrebarea mea este...stiti sigur ca despre dansele este vorba?
sau nu este ceva sigur? ....
Daca ar fi sa ma duc sa o pun pe un tester unde mi-ati recomanda...sa fie k lumea iar ca bani sa fie relativ ok...50-100 de lei.
Mersi!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
katalin1984 nici mama omida nu poate spune sigur ce este defect.
Primul pas ar fi sa te duci la Polivalenta sa iti citeasca baietii erorile stocate.
Dupa asta mai vezi...poti gasi P0335.
Totusi ar fi cazul sa te uiti si la calculator injectie :
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=ecu
EGR si debitmetru merita de curatat chiar daca motorul pare sa mearga bine.
Primul pas ar fi sa te duci la Polivalenta sa iti citeasca baietii erorile stocate.
Dupa asta mai vezi...poti gasi P0335.
Totusi ar fi cazul sa te uiti si la calculator injectie :
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=ecu
EGR si debitmetru merita de curatat chiar daca motorul pare sa mearga bine.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- katalin1984
- *
- 27 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
katalin1984
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
opel25MAK
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
DANIEL POPA a scris:Dupa discutii imi dau seama ca totul e la "ghici". Service-uri exista, dar daca nimeni nu te lamureste care este problema tot degeaba. In ultimul timp am observat ca mi se aprinde becul cu masinuta si dupa ce pornesc motorul, dar se stinge instantaneu la cea mai mica accelerare, chiar si pe liber.
. Ai dreptate,nimeni nu te lamureste cu ceva,eu am patit-o cu opelul meu la fel,1.7dti/2001,dar acum... se stinge masina cu cheita DUPA CE FAC MACAR 20 DE KM . am fost la service la tester si au gasit ca am bujiile duse si senzorul de turatie, am schimbat toate astea si tot asa se aprinde masina cu cheita,am facut tester din nou -la o saptamana- si surpriza LA FEL: BUJIILE SI SENZORUL DE TURATIE dadeau pe tester ca fiind defecte. Nu au stiut ce sa-i mai faca si m-au trimis la un electronist. credeti ca exista vreo solutie de reparare?imi poate recomanda cineva vreun electronist bun in pitesti? mentionez ca masina merge foarte bine doar ca sta martorul masina cu cheita aprins.Din ce alte cauze,care nu pot fi detectate pe tester, mai poate sta aprins becul martor masina cu cheita?astept raspunsuri. multumesc.
- katalin1984
- *
- 27 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
katalin1984
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
glumeam in legatura cu berea iti dai seama ca dau cat face .....
oricum sper sa ajung.....se stiu ora? si locatia exacta?
EDIT: Am reusit sa descopar ora si locatia Multumesc....foarte interesanta comunitatea...abia acum am aflat si eu....
abia astept sa vin!
Ultima modificare făcută de katalin1984 la Mie 12 Sep, 2007 1:18 pm
oricum sper sa ajung.....se stiu ora? si locatia exacta?
EDIT: Am reusit sa descopar ora si locatia Multumesc....foarte interesanta comunitatea...abia acum am aflat si eu....
abia astept sa vin!
Ultima modificare făcută de katalin1984 la Mie 12 Sep, 2007 1:18 pm
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
gabis200
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut,
dupa cum am mai spus m-am programat la service pt ledul cu masinuta si cheia. Intre timp a mai aparut un fasait care se putea auzi de sofer si pasager tot timpul mersului care se oprea la apasarea franei.
Am fost la service si au scos codul de eroare cu ledul dar fasaitul nu. Au zis ca daca nu le apar erori nu schimba nimic. Am insistat sa verifice de ce apare acel fasait si au verificat la alta corsa tot diesel si se pare ca nu au auzit nimic.
Au venit direct si au zis ca trebuie sa schimbe pompa de servo frana si ca trebuie lasata in service ca tine de franare - siguranta.
In concluzie, daca nu insistam, mergeam linistit pana poate nu mai mergea frana.
dupa cum am mai spus m-am programat la service pt ledul cu masinuta si cheia. Intre timp a mai aparut un fasait care se putea auzi de sofer si pasager tot timpul mersului care se oprea la apasarea franei.
Am fost la service si au scos codul de eroare cu ledul dar fasaitul nu. Au zis ca daca nu le apar erori nu schimba nimic. Am insistat sa verifice de ce apare acel fasait si au verificat la alta corsa tot diesel si se pare ca nu au auzit nimic.
Au venit direct si au zis ca trebuie sa schimbe pompa de servo frana si ca trebuie lasata in service ca tine de franare - siguranta.
In concluzie, daca nu insistam, mergeam linistit pana poate nu mai mergea frana.
BabaLulu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
io am o corsa 2007 si pana acum cvea timp ledul ala se inchidea dupa catvea sec. dupa ce puneam contactul; acu se inchide numai daca pornesc motorul... e adevarat nu sta aprins dupa ce il pornesc dar pana acum se inchidea imediat dupa ce puneam contactul; cei de la dealer mi'au zis k nu are nimic .sa nu'mi fac probleme..