Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Mi-au auzit urechile ca cdti-ul meu 2.0, 118 kw, 160 cp ar fi motor Fiat din mai multe surse insa nu am aceasta certitudine.
Putem sa lamurim aceasta dilema pentru toti posesorii care nu cunosc provenienta ?

O certitudine este insa cutia automata de origine Japoneza de exemplu.

Multumesc
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Se pare ca asa stau lucrurile...,din nefericire. Sad
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Da se pare ca au facut LEGO cu noi, insa nu ma plang, a mea de aproape un an de cand o am este aproape OK, functioneaza in parametri.
Cu exceptia incalzirii in scaune si a grupului de valve pe care l-am schimbat in cutie AF 40....dar este japoneza ...nu se pune.


Ultima modificare făcută de hog33 la Sam 24 Jan, 2015 6:36 pm
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mai toate marcile procedeaza la fel. Ii zice globalizare. Macar au ales bine cutia automata de la Aisin.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Au ales bine cutia AISIN insa au cuplat un grup de valve cred eu chinezesc.....nu s-au pupat prea multi km. In cazul meu bineinteles...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Posibil ....aceeasi cutie pe Toyota nu da rateuri. Eu am manuala, dar doar de bine am auzit de ea de la colegii care au multi trecuti de 200 k km. Doar schimb de ulei la timp si asta e.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:Au ales bine cutia AISIN insa au cuplat un grup de valve cred eu chinezesc.....nu s-au pupat prea multi km. In cazul meu bineinteles...


E din vina uleiului neschimbat la timp! Aici e vina celor de la Opel, care recomanda longlife la uleiul din cutie.

La motor nu vad de ce ar fi o problema ca e de provenienta fiat, cand e cunoscut faptul ca italienii sunt cei ce au inventat CR........parca pe alfa romeo.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Japonezii spun sa schimbi uleiul la 60 k km atat la manuale cat si la automate.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Asta zic japonezii, nu si OPEL.......din pacate!
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Exista un aditiv care face ca socurile din drive (cand selectezi drive) sa dispara ? Sau unele smucituri la coborare in treptele de viteza ? Ati auzit de asa ceva ? Toate acestea le-am avut eu cu blocul de valve vechi, ma gandesc preventiv sa introduc in cutie un astfel de aditiv...Uleiul este schimbat de 5000 km desigur, au bagat 6-7 litri ulei nou, nu stiu cat au scos...s-ar putea spune ca au completat......Cat ulei are o cutie automata ?

am revenit,
DURATRANS SHOC REMOVER si DURATRANS HAVY DUTY ..exista ..a folosit cineva ?
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
colegule hog33, nu exista inca aditiv care sa puna inapoi metalul care s-a pierdut prin frecare/lovire sau care sa repare garnituri uzate. Aditivii folositi unde nu trebuie pot face mai mult rau decat bine. Cutia are in jur de 8-9 litri.
ON : nu va mai plangeti de motoarele de fiat, fiindca sunt motoare extrem de fiabile. Ceea ce face probleme sunt celelalte anexe : alternatoare, compresoare, senzori... care sunt de alte proveniente. La motor nu veti avea garnituri de chiuloasa arse, consum de ulei sau probleme cu ungerea.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Din cunostintele voastre la cate sute de mii de km a ajuns acest motor cel mai mult ?
Eu nu am vazut decat opeluri care aveau pana in 200.000 km

Fiind dizel ar trebui sa ajunga la 300- 400.000 km fara probleme
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Intreaba-l pe colegul @zanfy...,este unul dintre cei care au peste 200.000km:
https://www.clubopel.com/vie...p=1759930#1759930
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Deci recordul pentru o insignia este pana acum de 214.000 km - chiar daca este un DTC si 8900 euro/ 2010
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sunt si cu mai multi km,numai eu am gasit vreo 5,insa la care erau km modificati si aveau in momentul respectiv putin peste 160.000km in bord.
Banuiesc ca nu au dat inapoi doar vreo 20.000-30.000km... Exclamation
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am un amic care are 350000 cu insignia din 2009/taxi. Majoritatea aduse din Germania au cam 200000 iar samsarii le dau km inapoi cam 50-70 de mii km. Nu conteaza cati km are masina ci modul cum a fost intretinuta.....exploatata...etc.
  • adalin

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Stați liniștiți in privința motoarelor Fiat (1.9 si 1.3 diesel ) , 300 000 km parcursi fara probleme majore nu e ceva ieșit din comun (pe mașini Fiat) . Un amarat de 1.2 benzina (80 hp ,cutie 6 trepte) pus pe un Fiat Stilo in 2002 merge perfect in 2015 cu aproape 200 000 km la bord (mașina fiind de talia unui Golf ,sau Astra ).
Ce caut eu pe forum Opel ?
Sunt interesat de un Fiat Croma 1.8 benzina 140 hp si am descoperit cu "stupoare" ca este proveniențã GM Smile) . Așa ca am pornit sa ma interesez de acest motor , sper sa nu aflu lucruri de speriat pe aici .
Va salut !


Ultima modificare făcută de adalin la Dum 22 Mar, 2015 10:09 pm, modificat de 2 ori în total
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles de la colegi, e un motor foarte fiabil!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Opel foloseste motoare FIAT de la sfarsitul lui 2004(2005)!
Exemple clare:
-Astra H (z19dth) - 150 cp (fabricatie 09/2006, iesita pe 2007) in prezent 170.000 km si functioneaza ireprosabil
-Astra H (z13dth) - 90 cp (fabricatie 02/2008) in prezent 220.000 km. S-a schimbat doar kit ambreiaj. In rest functioneaza foarte bine
-Insignia (a20dth) - 160 cp (fabricatie 05/2009) in bord 120.000 km (sunt km motorului actual ce a fost schimbat pe garantie)

Din cele 3, enumerate mai sus(toate cu motor FIAT), Astra H z19dth (daca facem rabat de la confort si facem stricta referire la fiabilitate), ii da clasa Insigniei de departe, de la materiale folosite pana la tinuta de mers, consum etc etc!

P.S.: ...si da...motorul diesel FIAT sta bine in topuri!
  • Ily_GL

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Motorul de Insignia 2.0, este fabricat de Fiat pentru Alfa Romeo, care prin donatie a ajuns la Opel Smile, partea ce mai dificila este aceea ca este un motor performant, sa recunoaste ca este zgomotos ( chiar foarte ), dar ( un mare DAR ) pentru reducerea greutatii s-au facut niste concesii de greutate asupra componentelor motorului facandu-l destul de fragil ( NU ROBUST ), devenind foarte pretentios la tot ceea ce inseamna ulei / intretinere.

Parerea mea personala ca acest motor are costuri foarte mari de mentenanta, dar, performanta se plateste ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR