- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Da se pare ca au facut LEGO cu noi, insa nu ma plang, a mea de aproape un an de cand o am este aproape OK, functioneaza in parametri.
Cu exceptia incalzirii in scaune si a grupului de valve pe care l-am schimbat in cutie AF 40....dar este japoneza ...nu se pune.
Ultima modificare făcută de hog33 la Sam 24 Jan, 2015 6:36 pm
Cu exceptia incalzirii in scaune si a grupului de valve pe care l-am schimbat in cutie AF 40....dar este japoneza ...nu se pune.
Ultima modificare făcută de hog33 la Sam 24 Jan, 2015 6:36 pm
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
hog33 a scris:Au ales bine cutia AISIN insa au cuplat un grup de valve cred eu chinezesc.....nu s-au pupat prea multi km. In cazul meu bineinteles...
E din vina uleiului neschimbat la timp! Aici e vina celor de la Opel, care recomanda longlife la uleiul din cutie.
La motor nu vad de ce ar fi o problema ca e de provenienta fiat, cand e cunoscut faptul ca italienii sunt cei ce au inventat CR........parca pe alfa romeo.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Exista un aditiv care face ca socurile din drive (cand selectezi drive) sa dispara ? Sau unele smucituri la coborare in treptele de viteza ? Ati auzit de asa ceva ? Toate acestea le-am avut eu cu blocul de valve vechi, ma gandesc preventiv sa introduc in cutie un astfel de aditiv...Uleiul este schimbat de 5000 km desigur, au bagat 6-7 litri ulei nou, nu stiu cat au scos...s-ar putea spune ca au completat......Cat ulei are o cutie automata ?
am revenit,
DURATRANS SHOC REMOVER si DURATRANS HAVY DUTY ..exista ..a folosit cineva ?
am revenit,
DURATRANS SHOC REMOVER si DURATRANS HAVY DUTY ..exista ..a folosit cineva ?
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
colegule hog33, nu exista inca aditiv care sa puna inapoi metalul care s-a pierdut prin frecare/lovire sau care sa repare garnituri uzate. Aditivii folositi unde nu trebuie pot face mai mult rau decat bine. Cutia are in jur de 8-9 litri.
ON : nu va mai plangeti de motoarele de fiat, fiindca sunt motoare extrem de fiabile. Ceea ce face probleme sunt celelalte anexe : alternatoare, compresoare, senzori... care sunt de alte proveniente. La motor nu veti avea garnituri de chiuloasa arse, consum de ulei sau probleme cu ungerea.
ON : nu va mai plangeti de motoarele de fiat, fiindca sunt motoare extrem de fiabile. Ceea ce face probleme sunt celelalte anexe : alternatoare, compresoare, senzori... care sunt de alte proveniente. La motor nu veti avea garnituri de chiuloasa arse, consum de ulei sau probleme cu ungerea.
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Intreaba-l pe colegul @zanfy...,este unul dintre cei care au peste 200.000km:
https://www.clubopel.com/vie...p=1759930#1759930
https://www.clubopel.com/vie...p=1759930#1759930
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
adalin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2015
- Mesaj Privat
Stați liniștiți in privința motoarelor Fiat (1.9 si 1.3 diesel ) , 300 000 km parcursi fara probleme majore nu e ceva ieșit din comun (pe mașini Fiat) . Un amarat de 1.2 benzina (80 hp ,cutie 6 trepte) pus pe un Fiat Stilo in 2002 merge perfect in 2015 cu aproape 200 000 km la bord (mașina fiind de talia unui Golf ,sau Astra ).
Ce caut eu pe forum Opel ?
Sunt interesat de un Fiat Croma 1.8 benzina 140 hp si am descoperit cu "stupoare" ca este proveniențã GM ) . Așa ca am pornit sa ma interesez de acest motor , sper sa nu aflu lucruri de speriat pe aici .
Va salut !
Ultima modificare făcută de adalin la Dum 22 Mar, 2015 10:09 pm, modificat de 2 ori în total
Ce caut eu pe forum Opel ?
Sunt interesat de un Fiat Croma 1.8 benzina 140 hp si am descoperit cu "stupoare" ca este proveniențã GM ) . Așa ca am pornit sa ma interesez de acest motor , sper sa nu aflu lucruri de speriat pe aici .
Va salut !
Ultima modificare făcută de adalin la Dum 22 Mar, 2015 10:09 pm, modificat de 2 ori în total
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Opel foloseste motoare FIAT de la sfarsitul lui 2004(2005)!
Exemple clare:
-Astra H (z19dth) - 150 cp (fabricatie 09/2006, iesita pe 2007) in prezent 170.000 km si functioneaza ireprosabil
-Astra H (z13dth) - 90 cp (fabricatie 02/2008) in prezent 220.000 km. S-a schimbat doar kit ambreiaj. In rest functioneaza foarte bine
-Insignia (a20dth) - 160 cp (fabricatie 05/2009) in bord 120.000 km (sunt km motorului actual ce a fost schimbat pe garantie)
Din cele 3, enumerate mai sus(toate cu motor FIAT), Astra H z19dth (daca facem rabat de la confort si facem stricta referire la fiabilitate), ii da clasa Insigniei de departe, de la materiale folosite pana la tinuta de mers, consum etc etc!
P.S.: ...si da...motorul diesel FIAT sta bine in topuri!
Exemple clare:
-Astra H (z19dth) - 150 cp (fabricatie 09/2006, iesita pe 2007) in prezent 170.000 km si functioneaza ireprosabil
-Astra H (z13dth) - 90 cp (fabricatie 02/2008) in prezent 220.000 km. S-a schimbat doar kit ambreiaj. In rest functioneaza foarte bine
-Insignia (a20dth) - 160 cp (fabricatie 05/2009) in bord 120.000 km (sunt km motorului actual ce a fost schimbat pe garantie)
Din cele 3, enumerate mai sus(toate cu motor FIAT), Astra H z19dth (daca facem rabat de la confort si facem stricta referire la fiabilitate), ii da clasa Insigniei de departe, de la materiale folosite pana la tinuta de mers, consum etc etc!
P.S.: ...si da...motorul diesel FIAT sta bine in topuri!
Ily_GL
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2013
- Mesaj Privat
Motorul de Insignia 2.0, este fabricat de Fiat pentru Alfa Romeo, care prin donatie a ajuns la Opel , partea ce mai dificila este aceea ca este un motor performant, sa recunoaste ca este zgomotos ( chiar foarte ), dar ( un mare DAR ) pentru reducerea greutatii s-au facut niste concesii de greutate asupra componentelor motorului facandu-l destul de fragil ( NU ROBUST ), devenind foarte pretentios la tot ceea ce inseamna ulei / intretinere.
Parerea mea personala ca acest motor are costuri foarte mari de mentenanta, dar, performanta se plateste ...
Parerea mea personala ca acest motor are costuri foarte mari de mentenanta, dar, performanta se plateste ...