Sam 21 Mar, 2015 5:40 pm
dupa cum am promis ca va tin la curent ,astazi am pornit masina in urmatoarele conditii;Intai am masurat in mufa senzorului cankshaft pin 1-2 valoare 543 Ohmi .Aceasta mufa se afla sus un pic in stanga motorului langa capac.Senzorul se afla in stanga spate motor pe directia rotii dintate fixata in capul arborelui cotit.L-am demontat si sters de praf.Cu contactul pus am masurat 12v la intrarea in blocul de aprindere .U exista am curatat totusi un pic cele doua mufe.Intre timp vorbisem cu un meserias sa vina sa ma ajute ,dar pana una alta hai sa-i dau o cheie si surpraiz,A PORNIT.Sincer nu pre stiu cauza si asta ma cam nelinisteste.Explicatia meseriasului care totusi a venit este urmatoarea;praful ala din capul senzorului continea praf metalic sau''span".in diagrama este la pozitia 36 siduce la euc 30.Nu prea sant convins dar voi vedea.Senzorul ala urmareste magnetic cadenta dintilor ,pe care daca nu-i vede ECU nu activeaza aprinderea si nu completeaza circuitul pompei de benzina;asta un pic babeste.Un inginer revoltat sa ma contrazica sau sa spuna ce trebuie.Cand o sa ajung sa o cunosc mai bine o vand ,cum fac cu toate!