flavius73
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dupa parerea mea tare seamana cu peugeot 107 si alte clone. Este mult mai mica si sincer nu vad ce succes de piata ar avea. Lumea a cumparat Agila pentru ca avea spatiu imens, consum mic ca masina de oras/servici e super. Daca tot vrei una mai mica iei Corsa ca este in diverse variante. Vrei mai mult spatiu te duci in sus Agila, Meriva sau Zafira.
De la o masina in care te urcai ajungi la una in care cobori.
http://www.worldcarfans.com...pel-models/1.html
De la o masina in care te urcai ajungi la una in care cobori.
http://www.worldcarfans.com...pel-models/1.html
- zafycom
- **
- 130 mesaje
- din 03 Jan 2005
- Agila 2001 Z10EX Parca
- Braila
zafycom
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2005
- Mesaj Privat
Am tot cautat pe net info despre agila si am dat peste ceva nou cica http://hvtm.totalcar.hu/car/l/opel/053374.jpg
flavius73
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2006
- Mesaj Privat
- flavius1611
- ****
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
NOS
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Republica Moldova, Chisinau
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat
tony23
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- zafycom
- **
- 130 mesaje
- din 03 Jan 2005
- Agila 2001 Z10EX Parca
- Braila
zafycom
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2005
- Mesaj Privat
viorelb73
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Constanta
- Masina: Agila 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
- zafycom
- **
- 130 mesaje
- din 03 Jan 2005
- Agila 2001 Z10EX Parca
- Braila
zafycom
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Le gasiti la http://www.auto-motor-und-s..._504087_14194.hbs
Noua Agila va fi mai lunga (3,74 fata de 3,5 m) mai joasa (1,59 m fata de 1,695m) si un pic mai lata (1,68 fata de 1,62m).
Motorizari 1.0 56 CP, 1,2l 86 CP si 1,3 Diesel 75 CP 190 Nm.
Adrian
Noua Agila va fi mai lunga (3,74 fata de 3,5 m) mai joasa (1,59 m fata de 1,695m) si un pic mai lata (1,68 fata de 1,62m).
Motorizari 1.0 56 CP, 1,2l 86 CP si 1,3 Diesel 75 CP 190 Nm.
Adrian
- Mitica_SB
- **
- 224 mesaje
- din 25 Jul 2006
- Zafira 2012 A17DTR
- Sibiu
Mitica_SB
- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2006
- Mesaj Privat
La salonul auto de la Frankfurt (13-23 sept. 2007) va fi lansata noua Opel Agila.
Cateva poze cu modelul nou au mai circulat pe aici, eu sunt insa curios de preturi, dar mai ales de cand va fi disponibila si la noi.
http://www2.opel.de/iaa_2007_prelaunch/
Cateva poze cu modelul nou au mai circulat pe aici, eu sunt insa curios de preturi, dar mai ales de cand va fi disponibila si la noi.
http://www2.opel.de/iaa_2007_prelaunch/
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
georsc
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Mitica_SB
- **
- 224 mesaje
- din 25 Jul 2006
- Zafira 2012 A17DTR
- Sibiu
Mitica_SB
- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2006
- Mesaj Privat
Seamana si cu Renault Modus, dar mai mult parca seamana cu Suzuki Splash. Totusi parca nu seamana cu nici una atat de bine cum semanau Agila veche cu Suzuki Wagon. Ciudat este ca si Suzuki Spash se va lansa tot la Frankfurt...
Cei de la Suzuki au si un alt proiect pt Splash, dar nu stiu ce sanse are sa apara in Europa... Se pare ca vor sa-l faca asa pt piata americana.
Cei de la Suzuki au si un alt proiect pt Splash, dar nu stiu ce sanse are sa apara in Europa... Se pare ca vor sa-l faca asa pt piata americana.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Opel pentru Agila B nu a mai investit nimic, doar ceva parfum de Opel si atit, este aproape total Suzuki Splash.
Motivele pentru care au mers pe mina japonezilor, parerea mea:
-situatia financiara de la GM nu era prea roza ca sa mai permita investitii
-caroseria, suspensia, sistem frinare au fost mai reusite la Agila decit la celelalte (mai putine probleme de service), gindire japoneza adica ieftin, simplu si fiabil
-motoarele XEP de 1,0 si 1,2L cam complicate, zgomotoase si puturoase
Motorizarile de pe Agila B sunt benzina K10B si K12B plus doua diesel 1,3L unul tot de la Suzuki si clasicul de la Fiat.
Motoarele pe benzina sunt in 3 cilindri 1L si 4 cilindri 1,2L , in rest identice. Seamana cu cele cu care ne-am obisnuit, distributie tot pe lant si pompa ulei in capac distributie dar are un singur pinion came, o patina fixa si una intinzator, lantul in schimb este cu za dubla, tot doua axe came si 4 supape pe cilindru dar fara tacheti hidraulici ci cu pastile care la uzura se inlocuiesc cu altele mai groase. Nu mai are debitmetru (MAF) s-a folosit senzor MAP care este mai rezistent. Throttle body este tot electronic motoras si potentiometri dar amplasat longitudinal.
Ca dotari minime este mult peste cea veche si pret atractiv.
Cu 10,000euro ai una de 1,2L cu destule pe ea http://www.suzuki-romania.r...h/1.2-glx_44.html , daca mai pui 800euro http://www.suzuki-romania.r...sh/1.2-gs_45.html ai in plus multe de genul scaune incalzite, ESP, airbag laterale si cortina, proiectoare ceata, jante aliaj, ornamente crom.
Motivele pentru care au mers pe mina japonezilor, parerea mea:
-situatia financiara de la GM nu era prea roza ca sa mai permita investitii
-caroseria, suspensia, sistem frinare au fost mai reusite la Agila decit la celelalte (mai putine probleme de service), gindire japoneza adica ieftin, simplu si fiabil
-motoarele XEP de 1,0 si 1,2L cam complicate, zgomotoase si puturoase
Motorizarile de pe Agila B sunt benzina K10B si K12B plus doua diesel 1,3L unul tot de la Suzuki si clasicul de la Fiat.
Motoarele pe benzina sunt in 3 cilindri 1L si 4 cilindri 1,2L , in rest identice. Seamana cu cele cu care ne-am obisnuit, distributie tot pe lant si pompa ulei in capac distributie dar are un singur pinion came, o patina fixa si una intinzator, lantul in schimb este cu za dubla, tot doua axe came si 4 supape pe cilindru dar fara tacheti hidraulici ci cu pastile care la uzura se inlocuiesc cu altele mai groase. Nu mai are debitmetru (MAF) s-a folosit senzor MAP care este mai rezistent. Throttle body este tot electronic motoras si potentiometri dar amplasat longitudinal.
Ca dotari minime este mult peste cea veche si pret atractiv.
Cu 10,000euro ai una de 1,2L cu destule pe ea http://www.suzuki-romania.r...h/1.2-glx_44.html , daca mai pui 800euro http://www.suzuki-romania.r...sh/1.2-gs_45.html ai in plus multe de genul scaune incalzite, ESP, airbag laterale si cortina, proiectoare ceata, jante aliaj, ornamente crom.
- mihdoi
- ***
- 720 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 720
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am studiat preturi Agila si Splash. Japoneza este mai dotata la pret mai mic, 10800.
La Agila, daca mai adaugam pachet safety si aer conditionat, sarim la 11421 euro si nu are jante de aliaj ca Splash.
Dan, aici:
te refereai cumva la Splash?
La Agila, daca mai adaugam pachet safety si aer conditionat, sarim la 11421 euro si nu are jante de aliaj ca Splash.
Dan, aici:
Motorizarile de pe Agila B sunt benzina K10B si K12B plus doua diesel 1,3L unul tot de la Suzuki si clasicul de la Fiat.
te refereai cumva la Splash?