Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Alexandruburca

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut iubitorilor opel.
Am cumparat in septembrie un opel astra h din 2006 1.9 cdti 101 cai 74 kw 140000km am o problema imi iese fum de sub capota cand si cand.
eu stau in Germania si am fost la vreo 5 service dar au pareri diferite pana la urma am fost la opel service si acolo am aflat ca ii defect dpf-ul dar locul pe unde imi iese fum nu l-am gasit insa in zona turbo ii afumat peretele de la motor astea de la opel service au zis ca tre sa schimb dpf/ul ce parere aveti? Daca il schimb si nu ii asta cauza si aici ma costa vreo 500 eur si mai rau la opel service o zis ca ma costa 2000 eur Smile
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Inainte de a da un verdict legat de DPF rezolva problema etanseitatii tubulaturii. Este motivul pentru care ai diferente mari intrre senzori care citesc depresiunea din filtru. Dupa fa-i o rgenerare fortata cu Tech-2 sau Op-Com
  • Alexandruburca

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Asta vreu sa fac doar ca prima data tre sa schimb uleiul asa mi-au zis baietii de la opel service.
Eplicatia a fost: cand filtru dpf este defect atunci masina consuma mai multa motorina si daca filtru nu functioneaza bn atunci motorina ajunge in ulei si ii pericol pt motor nu stiu daca ii corec ce au zis ei ce parere ai? merci pt sfat
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Mai o varianta care zic eu este mult mai ieftina. In RO sunt multe firme care anuleaza fizic si din soft DPF-ul pretul fiind intre 150 si 250 euro. Alegerea iti apartine
  • Alexandruburca

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
La asta m-am gandit prima data Very Happy sa il scot doar ca in germania nu voi putea trece itp-ul.
  • Alexandruburca

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez la aprox 150km la ora mi se aprinde in bord masina cu cheie pe ea si nu pot sa o turez mai mult de 3000 doar dupa ce repornesc motorul.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Referitor la fum verifica sa nu ai crapata galeria de evacuare.Daca anulezi filtrul nu ai nici o problema la Itp (cel putin in Ro).
  • sf2ntu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Fumul care il ai sub capota este cel mai posibil de la galeria de evacuare, Problema cu filtru de particule se poate rezolva relativ usor daca fagurele din interiorul acestuia este doar infundat si nu distrus(topit) - a aparut o solutie cu care se spala filtrul de particulesi se desfunda. In romania este mult mai comod sa il anulezi si nu mai ai probleme , dar in Germania daca te prinde cu el anulat risti sa iei amenzi usturatoare,
  • Alexandruburca

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este de la galerie pentru ca masina nu face zgomot se aude normal.
pot curata singur cu acea solutie? sau trebuie dusa la un service? Referitor la varianta cu anularea filtrului aici nu ma pot risca sa il anulez Sad
  • Alexandruburca

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Singurul locru zgomotos este turbina care fluera destul de tare
  • catala2003

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Alexandruburca a scris:Nu cred ca este de la galerie pentru ca masina nu face zgomot se aude normal.
pot curata singur cu acea solutie? sau trebuie dusa la un service? Referitor la varianta cu anularea filtrului aici nu ma pot risca sa il anulez Sad

Iti recomand anularea dpf. Te pot chiar ajuta cu soft pt masina ta. Detalii in PM. Nu iti recomand curatarea dpf, acea solutie ajunge sa topeasca efectiv fagurele daca acesta nu mai arecompozitia corespunzatoare. Dpful infundat are un efect devastator asupra motorului daca este neregenerabil. Rezolva etansarea evacuarii si pe urma incearca regenerare din tester. Daca se regenereaza e ok daca nu anuleaza
  • dieselpower

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
De ce nu recomanzi curatarea lui,ca nu mai poti vinde tu softul ? Ai curatat vreodata un filtru de particule si ai topit fagurele ? In cat timp ai reusit sa al desfunzi ?
  • Alexandruburca

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salut am fost la service si au gasit pe une iesea fumul.am o garnitura sparta sau la galerie sau la teava ce iese din turbo dar nu e grav doar ca ma costa mai mult manopera decat piesele Very Happy si vineri o sa vad ce imi spune mecanicu referitor la filt daca este foarte infundat nu se apuca de el daca se poate curata au spus ca il curata. pe mine nu ma deranjeaza nici curatarea nici anularea filtrului doar ca sa functioneze masina bine. anularea nu stiu daca o pot face pt ca eu stau in germania si numere tot de germania sunt si la itp nu vreau sa am probleme merci pentru sfaturi si ne auzim vineri sa vad ce imi zic baietii las service referitor la filtru
  • catala2003

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@dieselpower Vorbesti in cunostinta de cauza? Sau doar asa ca sa iti dai o parere. Eu unul sunt de parere ca cofetarii ar trebui sa ramana la facut prajituri, cizmarii lamreparat cizme si service urile auto la reparat masini. Ceramica din filtru actioneaza ca un magnet descompunand la nivel molecular noxa. Dupa un numar de regenerari ceramica ste arsa schimbandu-si efectiv compozitia chimica, mai pe intelesul tuturor magnetul nu mai e magnet devine caramida de 2 lei. Ce vrei tu sa mai cureti la el cand el nu mai e ce a fost. Iar atunci mi mult decat atat ceramica din interior se poate topi. Ce face omu intre timp dupa ce ii speli tu dpful ? Foloseste masina in continuare cu postinjectie? Motorul se lubrefiaza cu ulei amestecat cu motorina? Cum urmareste proprietarul masinii daca dpf ul se recupereaza sau nu. Sta cu diagnoza dupa el. Singura si unica finalitate 100% sigura pt masina este anularea fizica si din soft. Daca nu esti convins da-mi PM si iti trimit poze cu un dpf spalat la un hyundai tucson si e 60 sa vezi consecinte, masininambele facute la mine...crede-ma am facut zeci. Nu ma intereseaza sa vand softu, ma intereseaza ca sa se inteleaga finalitatea. sunt cazuri intradevar in care curatarea chimica are rezultate, dar de cate ori merge curatat chimic? O data, de doua ori, de noua ori, care este finalitatea? Tot scoaterea lui corect? Atunci de ce sa dai bani pe ceva temporar. Si pana sa afli ca a fost temporar te risti sa folosesti masina cu dpf nerecuperat?....daca nu esti convins da-mi PM si iti trmit lucrari intregi de dpfuri topite dupa spalari. Sa se inteleaga masinile nu au facut spalarile la mine, ci la alte srviceuri/ persoane ce fac asa ceva.
Ai curatat chimic dpf la vw 19 tdi si 20 tdi bls, bkp?
  • soryn65

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut membri acestui forum
Am cumparat acum o luna un Opel Astra Sport Tourer 1,7 CDTI 110cai si as dori sa ma lamuriti si pe mine daca afecteaza alimentarea cu motorina standard:motorul,filtrul de particule s-au alte elemente.Trebuie alimentat numai cu motorina extra cumva?
Astept raspunsul dumneavoastra.Va multumesc.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Alimenteaza cu orice motorina doresti. Nu influenteaza cu nimic DPF-ul. Preferabil totusi motorina cea mai ieftina , n-are rost sa alimentezi cu motorina extra aceasta din urma bineinteles are cifra cetanica mai mare adica trage mai bine masina dar pierzi pe 2 parti , adica consum mai mare + pretul mai mare la pompa.
  • dieselpower

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@catala2003 Din intamplare repar numai opel,nu acasa pe genunchi,lucrez la reprezentanta,asta pt cultura ta generala ca sa stii ca nu m-am udat tot ca mi-ai spus despre postinjectie,hyundai,vw si bmw. Chiar daca noi cei de la reprezentanta suntem prosti/hoti/mincinosi postez pe forum ca sa ai ajut pe cei de aici,nu am cerut nmc de la nimeni,poti sa cauti ce solutii sau rezolvari am dat pe forum si sa ne spui daca au fost corecte. Referitor la discutia de aici,nu sunt de acord cu tine -" Nu iti recomand curatarea dpf, acea solutie ajunge sa topeasca efectiv fagurele daca acesta nu mai arecompozitia corespunzatoare. " Asta ai spus chiar tu.,De ce sa nu incerce curatarea filtrului,poti sa ai spui sa nu incerce cu un anumit solvent/sampon/solutie , ai poti sugera sa nu incerce curatarea lui cu karcherul pentru ca atunci sigur va sparge ceramica. Poate incerca curatarea cu un sampon auto diluat ,clatirea cu furtunul de apa fara presiune,iar dupa aceea montarea filtrului pe masina,scoasa masina in afara si incercarea de a merge turat pentru a incerca sa intre in autocuratare. Daca nici asa nu merge se poate incerca regenerarea fortata,care apropo nu este indicata in cazul care filtrul are grad mare de incarcare. Poate omul nu isi permite sa cumpere solutie speciala de curatat F.P, de aia am sugerat sampon. Personal am curatat filtrul de particule la un combo 1.3 de 2 ori la interval de aproape 4 luni,prima data din cauza unui sensor de temperatura si a doua oara din cauza unei "gauri" date din greseala de tinichigiu la schimbarea racordului flexibil, ultima data am reusit sa al desfund cat de cat in 2 ore, la final regenerand motorul fortat fiindca in mers nu s-a putut. Eu recomand clientilor ca in cazul mersului in oras, inainte de oprirea motorului sa se verifice consumul instant de pe BC ,daca este marit sa nu se opreasca motorul pana nu scade la valoare initala,iar daca masina nu are BC motorul poate avea urm simptome : Mers neregulat la relantii,miros urat la evacuarea gazelor,zgomot anormal la motor, toate impreuna pot indica procesul de regenerare . Te-ai gandit ca nu toti cei care resofteaza/anuleaza dpf-uri nu au cunostinte cat de cat mecanice,iar resoftarea se poate face cu o interfata cumparata de pe net si implicit poate aduce defectiuni mai grave decat inainte ? De ce reprezentantele nu pot face resoftari/anulari ,ca aparatura originala au ? esti de acord cu ce am scris mai sus ? sau sa raman la prajiturile mele ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Va consumati prea mult Very Happy

Cu cat pretul solutiei de curatat DPF este mai mare, cu atat se va infunda filtrul mai repede. DPFul e o caramida de samota, mai speciala. Caramida uda - ce se intampla?
  • dieselpower

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Eu m-am linistit Smile)
  • catala2003

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@dieselpower ma bucur nespus ca parerea ta este una avizata( ma refer aici a unuia care lucreaza in domeniu) si ma mai bucur ca pot intradevar sa discut competent pe marginea acestui subiect. Mesajul de mai sus nu a fost menit sa jigneasca pe cineva ci am vrut doar sa atrag atentia asupra "datului cu parerea de catre persoane neavizate. Faptul ca lucrezi in repre:-) zentanta si nu lucrezi multimarca nu inseamna ca esti un mai bun meserias sau unul mai slab. Deasemeni nu sunt deacord nici cu mitul urban conform caruia in serviceurile de reprezentanta se fura piese, se inlocuiesc se suptilizeaza se etc si etc. Am lucrat si eu intr.un service de reprezentanta la nivel de conducere si iti spun suta in mie ca asa ceva nu se intampla. Acum sa ne ierte Dzeu dar oameni de proasta calitate sunt peste tot. Am deviat de la subiect, hai sa revenim...
Serviceurile de reprezentanta nu fac acest gen de reparatii datorita necesitatii pastrarii standardelor de calitate. Eu ca reprezentanta Opel nu iti pot repara ECU pt ca ma obliga standardul calitate (ISO....) sa iti INLOCUIESC ecu. Fanciza opel te obliga sa faci reparatiile DOAR respectand standardele lor de calitate. Daca se fac sau nu asa asta e alta problema.
In legatura cu spalarea filtrului de particule nu recomand si explic din nou.
O vedeti pe nevasta-mea urmarind atunci cand ajunge acasa BC ul sa vada daca a crescut consumul? Hahahahaha. Noi facem masini pe care sa le conduca doar Titi Aur care urmareste consumul pe BC, care verifica zilnic nivelul de ulei pe joja? Sau reparam masina astfel incat sa fie utilizata indiferent de felul exploatarii sinde nevasta lui catala2003 si de bunica lui dieselpower si de baiatul teribilist a lui mazare:-) Asta e intrebarea.
Eu vin acum si te intreb daca ceramica nu mai are compozitia chimica necesara,este prea carbonizata(arsa), si nu mai descompune molecular noxa, sonda de O2 vede o cantitate modificata de O2 in noxa corect? Ceface ECU ? Regenereaza si regenereaza si iar regenereaza si uite asa din 100 in 100 km pana toot aduna motorina i ulei putin cate putin. Te risti sa-i dai masina amantei lui catala2003 sa plece cu masina in concediu in turcia impreuna cu catala2003?Smile dupa spalatura cu sampon a dpfului?
O alta intrebare de ce te chinui sa speli cu solutii dpf? Ceramica are o multitudine de orificii unele astupate altele libera trecere, este un calcul matematic simplu, dai o gaura prin centru de diametru astfel incat sa se respecte proportia de libera trecere noxa. De ce nu ar merge solutia asta? Presiunile s-ar pastra...Defapt cantitatea de O2 in noxa de evacuare nu mai este corespunzatoare si se incepe regenerarea.
Daca Dpful este infundat, si noi il spalam si ii dam cu opcomul ca s-a si inlocuit,unde se duce presiuneamdin evacuare? In turbina oare? Si uite asa incepe turbina sa bage ulei in admisie. Daca te duci la nea gigi sa-ti puna opcomul pe masina si vede corectie mare pe injectoare ce spune? Inlocuieste fiule injectoarele astea ca asa te mantuiesti
Subscriu Anularea Dpf desi contravine normelor de poluare este singura cale suta la suta catre finalitate. Sau inlocuirea lui bineinteles. Pentru o calatorie in siguranta cu amanta pana in turcia in vacanta anulati fratilo dpful ca poate va lasa masina prin nustiu ce coclauri de afla nevasta de peripetia voastra. Ca poate samponu nu tine decat vreo 200 300 de km
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR