Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • derek

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Detin o Astra G 1,7 DTI din 2003 . Problema a aparut de vreo 3 saptamani si anume pe sfarsitul franarii , cand aproape se opreste masina imi intra ABS -ul mereu si simt cum se decupleaza pedala , simt o pocnitura in pedala ( ca atunci cand esti pe gheata si franezi ).Masina franeaza dar e enervant sa-ti decupleze pedala mereu ABS -ul pe sfarsitul franarii. In bord n-am nici un martor aprins si am observat ca face mai mult cand soseaua e putin in panta . Cineva mi-a zis sa curat mufele de ABS ca ar da eroare .
Unde sunt mufele de ABS : pe rulmenti , pe planetare , si cum ajung la ele ? trebuie ridicata masina pe elevator sau merge si pe cric ? Se pot decupla mufele de ABS fara alte complicatii ?
Ah , si ar mai fi o parere , si anume ca pe o roata nu apasa egal placutele de frana ( uzura etc ) si din aceasta cauza ABS intra ca si cum ar derapa masina . Voi ce ziceti ? Acum ca e sezonul cald n-as putea decupla ABS -ul de tot ? Va multumesc !
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu nu poti decupla ABS_ul o sa iti ramana eroare in bord, si ai sa ai franare de dacie! Senzorii de abs, sunt pe rulment, mufele sunt la vedere atat in fata cat si in spate, recomandat e sa dai roata jos si sa le verifici! Daca zici ca ai dieferente mari de uzura la placute pe roti, iti recomand sa dai jos etrierul si sa il cureti, schimbat si verificat garnituri, si facuta aerisire si inlocuit lichid de frana! ABS-ul poate intra si din cauza unor anvelope proaste sau uzate care pierd aderenta!
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am patit asa . Am pus testerul si aveam cod de eroare stocat (dar becul din bord era stins ) , circuit deschis sensor dreapta fata , sau ceva de genul. In conectorul de la roata sunt niste pini "mama" , la mine au fost largiti . Ca sa ai acces e sufficient sa dai roata jos. Vezi pe care roata ai eroare , ca sa nu le iei pe incercate.
Spor !
  • derek

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc !
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Marius Popescu a scris: In conectorul de la roata sunt niste pini "mama" , la mine au fost largiti

unde sunt pinii astia?
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
La roata , este vorba de conectorul senzorului .
  • derek

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Dupa ce timp de 2 luni sensorul de ABS mi-a tot facut figuri ( adica ba se aprindea ba se stangea ) pana la urma alataieri a murit de tot si a luat cu el si vitezometrul. Asa ca de 2 zile ma orientez doar dupa turometru ( in treapta a 3a la 2300 rotatii corespunde 60 kmh ).
Am dat jos rotile de pe fata si am masurat cu ohmetrul mufele ce ies din rulmenti . Pe dreapta era ok , arata 1,5 kiloohmi dar pe stanga ( unde e si citirea ptr vitezometru) sensorul era intrerupt , adica nu arata continuitate.
Am tras putin de fire , pareau in ordine , deci ramane circuitul intern.
Oare se poate repara sensorul fara sa schimb si rulmentul ?
Pot sa rulez asa cu masina fara sa stric ceva ? Bineinteles ca imi da niste socuri la ridicarea piciorului de pe acceleratie dar daca calc putin ambreiajul nu se mai simte .
Va multumesc !
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Acel rulment poate sa mai duca inca multi km, pot fi 100 km sau 40000 de km, ideea este ca la o franare mai puternica nu ai abs pe acea roata si masina se va comporta un pic altfel sa spunem decat se comporta inainte plus ca vitezometrul sta lipit pe 0 km lucru deranjant as spune dupa parerea mea. Poti sa pui bani deoparte pentru ca intr-un final tot va trebui sa inlocuiesti acel rulment
  • derek

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Acum , am o alta rugaminte , rulmentul stanga e bun si n-are rost sa-l schimb.
Pe de alta parte ma deranjeaza lipsa vitezometrului ptr ca imi da niste socuri cand ridic piciorul de pe acceleratie.
Initial ma gandeam sa fac rocada si sa schimb rulmentul de pe dreapta cu cel de pe stanga dar in procesul de demontare se pot deteriora ambii rulmenti.
Apoi am vrut sa prelungesc un fir de la sensorul abs dreapta pana la conectorul de pe stanga ca pana la urma sa-mi pice fisa : - cele doua conectoare ABS trebuie sa se intalneasca intr-un bloc comun , in circuitul de ABS sau o caseta ceva . Pot sa-i inversez chiar acolo insa habar nu am unde duc cei doi conectori de ABS.
Puteti sa-mi spuneti unde duc si unde se intalnesc cei doi conectori de ABS de pe fata ?
As vrea sa inverses conectorii acolo , ca sa am sensor de ABS si vitezometru pe dreapta , in felul acesta , stiind ca sensorii sunt identici pe ambele rotii.
Daca e o prostie puteti sa-mi spuneti dar mie mi-se pare o solutie mai ieftina decat de-a schimba un rulment bun
  • dan.chirita

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
In momentul in care ti s-a aprins martorul ABS in bord, sistemul ABS nu mai functioneaza deloc, nu doar pe acea roata, asa ca, cel mai bine e sa schimbi rulmentul, sau, daca stii un electrician priceput, sa duci rulmentul la el sa-ti repare banda aia. Am avut si eu aceeasi problema, si, dupa ce am schimbat rulmentul, am aflat ca se poate si repara banda respectiva.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
in plus solutia propusa de tine e foarte riscanta, pentru ca masina va crede ca iti derapeaza roata din dreapta, si va deschide etrierul pe dreapta. In loc sa il deschida pe cel de pe stanga. Si uite asa faci sanie cu zurgalai...
  • Militaru Simion

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2015

  • Mesaj Privat
salut, detin si eu un opel astra g, 2004, 1,7 CDTI, si un ultima perioada imi face probleme sistemul de franare, ce se intampla la finalul franari imi intra abs-ul, pe testar nu imi arata nimic, am curata etrierii, chidajele acelea care culiseaza etrierii la franare, la bord totul este ok niciun bec nimic totul este ok, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, un service din bucuresti
multumesc anticipat.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai OP-com pune-l pe masina si da o tura . O sa vezi ca la una din roti o sa ai viteza 0 la un moment dat . Apoi la roata respectiva verifici senzorul (conectorul , rezistenta senzorului care cred ca este in 500-3000 ohm , etc)
  • Militaru Simion

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am pus deja si am facut treaba asta viteza este la toate rotile la fel am rdicat capota si am observat ca intre motor si caroserie (pompa de injectie) se aude un fasait, parca pierde aer, altceva nu stiu sai mai fac. Multumesc Marius.
  • Militaru Simion

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu abs-ul, cauza rulmentul de pe stanga fata, la finalul opririi aceasta avea valuarea 0 iar celelalte roti val 3 si din aceasta cauza imi intra abs-ul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR