- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,448 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,448
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu dupa o zi de stat cu masina in parcare am desfacut capacul de la filtru si mai aveam foarte putina motorina:
Dupa ce reuseam sa pornersc masina totul era ok (ca in cazul tau) motorul merge bine se tura daca o opream putin (2-3 ore) pornea bine.
Deci in cazul meu filtrul de motorina montat (MANN) prima data era putin mai inalt in comparatie cu cel nou (GM) si cel mai probabil nu mai etansa bine capacul. Automat tragea aer pe langa garnitura si se dezamorsa.
Parerea mea este ca ai mers prea departe cu modificarile la masina. Mai bine iti montezi la loc piesele originale si incearca sa rezolvi problema asa.
Dupa ce reuseam sa pornersc masina totul era ok (ca in cazul tau) motorul merge bine se tura daca o opream putin (2-3 ore) pornea bine.
Deci in cazul meu filtrul de motorina montat (MANN) prima data era putin mai inalt in comparatie cu cel nou (GM) si cel mai probabil nu mai etansa bine capacul. Automat tragea aer pe langa garnitura si se dezamorsa.
Parerea mea este ca ai mers prea departe cu modificarile la masina. Mai bine iti montezi la loc piesele originale si incearca sa rezolvi problema asa.
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca masina trage, merge rotund si consumul este normal eu unu as lasa asa injectoarele.
Poti sa te duci cu filtrul de motorina pe care-l ai acum (cel care intra in carcasa originala) si sa-l compari cu unul original GM.
Eu cand le-am pus unu langa altul se vedea cu ochiul liber diferenta de inaltime.
In cazul in care este mai mare nu te costa decat 40-50 de lei (filtrul GM). Daca sunt identice (ca inaltime) inseamna ca alta e problema.
Poti sa te duci cu filtrul de motorina pe care-l ai acum (cel care intra in carcasa originala) si sa-l compari cu unul original GM.
Eu cand le-am pus unu langa altul se vedea cu ochiul liber diferenta de inaltime.
In cazul in care este mai mare nu te costa decat 40-50 de lei (filtrul GM). Daca sunt identice (ca inaltime) inseamna ca alta e problema.
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,793 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,793
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Sa nu fie cumva desfiletat surubul de pe fundul paharului de la filtru de motorina. Eu nu imi pot explica cum poate sa scada nivelul in pahar din moment ce este doar un RECIPIENT. Nu se evapora , nu are sorb pana jos ci doar sus trage motorina cand este PLIN OCHI. Cum este posibil sa traga spre injectoare motorina din fundul paharului?odata ce s a golit sus , automat motorina nu mai iese din recipient , deci trebuia sa fie mult mai multa motorina in paharul respectiv. Doar sa nu fie spart , sau desfacut surubul de jos pt scoaterea apei .
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
deci treaba sta in felul urmator , paharul respectiv lam verificat iam verificat si surubul de pe fund chiar am intors garnitura si etanseaza foarte bine am suflat am pus apa si nu scapa , am pus apa calda , nu scapa .
Am fost la ''n'' service-uri de injectoare si 2 oameni straluciti miau spus , ramai fara motorina in filtru deoarece returul la injectoare e varza si numai creeaza presiune cat este necesara si automat iti termina motorina din filtru si dupa ia motorina de pe instalati si numai are cum sa se umple deoarece numai vine cu presiune ca sa se poata umple si iti merge si masina mai greu ca na e normal ca nuti baga presiunea care trebuie
Am fost la ''n'' service-uri de injectoare si 2 oameni straluciti miau spus , ramai fara motorina in filtru deoarece returul la injectoare e varza si numai creeaza presiune cat este necesara si automat iti termina motorina din filtru si dupa ia motorina de pe instalati si numai are cum sa se umple deoarece numai vine cu presiune ca sa se poata umple si iti merge si masina mai greu ca na e normal ca nuti baga presiunea care trebuie
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- andrei.alex
- *
- 14 mesaje
- din 14 Aug 2014
- Insignia 2016 B16DTH
- Iasi
andrei.alex
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2016 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2014
- Mesaj Privat
Si la mine am avut problema asta.
Dimineata cand o porneam, dupa o noapte de stat, mi se oprea si trebuia sa dau 2-3 chei ca sa porneasca iar. Nu stiu de la ce este dar nu mia mai facut probleme.
Singura "problema" care cred ca o mai am e cu capacul de la rezervor, ca se face vid, se aude cand deschid rezervoru si nu stiu cum pot sa remediez problema asta, sau daca e o problema
Dimineata cand o porneam, dupa o noapte de stat, mi se oprea si trebuia sa dau 2-3 chei ca sa porneasca iar. Nu stiu de la ce este dar nu mia mai facut probleme.
Singura "problema" care cred ca o mai am e cu capacul de la rezervor, ca se face vid, se aude cand deschid rezervoru si nu stiu cum pot sa remediez problema asta, sau daca e o problema
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
in cazul asta ia vezi ce filtru de motorina ai bagat sa nu fie prea mare si alta chestie , te duci si cumperi 4 siringi de 10 ml si le conectezi la retur, si le faci un postament ca sa le tii vertical toate 4 si pornesti motorul . Daca 1 injector se incarca mult in 10 sec ai aflat buba , eu asa miam dat seama ca am 2 2 injectoare varza
Dme77
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2015
- Mesaj Privat
salut am un opel 1.7, 74 kw ,aceiasi problema am avut-o si eu ,daca o lasam mai mult de o zi nepornita nu mai pornea! trebuia sa ii dau vreo 4-5 chei dar la mn si-a revenit singura fara sa ii fac absolut nimic. am facut vreo 2p linuri cu motorina extra,dar nu cred ca asta a fost rezolvarea.tin sa precizez ca problema a persistat vreo luna.
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
la mine persista de 2 luni )))) , rezolvare am gasit in galati 2 firma pe nume ,,complecs " sau ,,boch car services" stiu ca nu e okey sa dau nume si nu fac reclama dar din ce am gasit sunt 2 firme care detin un aparat care regleaza injectoarele electronic si nu dupa auzite sau cum fac multe firme adule pe toate 4 ca sa ti le fac sa pulverizeze la fel , este cea mai mare prostie deoarece injectoarele trebuie sa pulverizeze o anumita cantitate la relanti si la o anumita temperatura dupa care cand accelerezi da alta cantitate de motorina si la alta temperatura .
Trecem peste , aparatul se cheama boch EPS 200 cine nu stie se poate uita pe internet ca sunt filmulete cu el si iti selecteaza seria injectorului si til calibreaza dupa calculator . concluzie costa 8 mil 2 injectoare adic 4 mil bucata . binenteles in acei bani includ schimbari componente de pe injector si calibrat
Testat pe un injector boch volkswagen passat si a facut kilometrii si nu a inceput sa trancane sau sa consume + ca nu bate motorul dupa rectificarea injectoarelor cum am auzit ca sa inamplat la alte persoane care au trimis injectoarele cine stie pe unde prin tara.
Trecem peste , aparatul se cheama boch EPS 200 cine nu stie se poate uita pe internet ca sunt filmulete cu el si iti selecteaza seria injectorului si til calibreaza dupa calculator . concluzie costa 8 mil 2 injectoare adic 4 mil bucata . binenteles in acei bani includ schimbari componente de pe injector si calibrat
Testat pe un injector boch volkswagen passat si a facut kilometrii si nu a inceput sa trancane sau sa consume + ca nu bate motorul dupa rectificarea injectoarelor cum am auzit ca sa inamplat la alte persoane care au trimis injectoarele cine stie pe unde prin tara.
Ionut08
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006 Z17DHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2012
- Mesaj Privat