Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am o problema mare la masina.
Am fost nevoit sa schimb turbina, distributia , garnitura chiulasa, si o clema de suport a unui injector + oringuri si "camasile" de la injectoare.
problema mare e ca pornesc masina la sfert nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000 de turatii si imi baga motorina in ulei. cel de la service m'a trimis sa verific injectoarele ca cica alea scapa. ar putea fi Alta cauza motorinei din motor ? nu as vrea sa dau bani pe verificat injectoare si problema sa fie din alta parte chiulasa sau mai stiu eu ce.
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
este foarte posibil sa fie de la injectoare insa si de la regulatorul de debit de pe pompa de inalte
  • catala2003

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ai pus diagnoza pe masina? Pune o diagnoza si vezi corectia pe injectoare si o compresie ar fii necesara. Dar spune-ne si noua despre cemasina este vorba. Are dpf nu are dpf?
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
E vorba de un astra H z17dtl. Nu stiu ce e ala dpf.
Am pus diagnoze si singura eroare e la senzorul de presiune. Cel de la servize zicea ca e posibil ca din cauza senzorului de presiune sa limteze turatia, dar motorina din ulei sa fie din alta parte
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Se eliminta si treaba cu DPF, masina e fabricata in 2005 si nu are filtru de particule.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu ne-ai spus de ce ai schimbat cele enumerate mai sus. Care a fost problema? Motorina in ulei si plafonarea la 3000 de ture au survenit logic reparatiei. Injectoarele oare s-au stricat peste noapte?
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
totul a inceput acu o luna cam asa.. am parcat masina si dupa 2 am dat sa plec, a pornit perfect doar ca in 10-20 de metri a inceput sa tacane ceva sub capota si sa tremure. am oprit repede motorul, si cand m'am dat jos toata apa din vas era sub masina ( nu cursese pe drum, era varsata fix unde am oprit ) nu a mai pornit masina. a urmat tractare pana la service unde au inceput problemele.
cel de la service a zis ca e de la clema de suport a unui injector care s'a rupt. am schimbat clema respectiva, suportul acela de aluminu in care intra injectorul, toate semeringurile acelea de cupru, oringuri, am planat chiulasa garnitura acesteia, si cureaua de distributie. motorul a pornit dupa reparatiile astea doar ca turbina tragea ulei. am schimbat si turbina si am reparat electro motorul ca si ala cica avea ceva... dupa toate acestea am pornit motorul iar, merge brici, doar ca mecanicul respectiv a vazut ca ii creste consumul si se duce motorina. a verificat joja si miroase a motorina si in baie la fel sunt urme de motorina. mentionez ca la injectoare am schimbat si niste saibe ce intra in injector pt etansare ceva de genu.
cam asta e povestea Sad
  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
dc a trebuit sa desfaci chiulasa?
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Pai a trebuit sa desfac motorul pentru a schimba clema dela injectorul cu pricina, semeringurile acestuia si garniturile acelea de cupru. Am zis ca daca tot e tot motorul desfacut sa schimb sigarnitura de chiuloasa evident si planarea acesteia. S-a montat motorul la loc, am schimbat si turbina ca tragea ulei, montat iar motorul si merge bine, doar ca motorina pe undeva ajunge in baia de ulei
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sunt doua posibilitãți sa ajungã motorina in baia de ulei ,,injectoare decalibrate ,sau șaibele de etanșare din capul injectoarelor .
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
S-a tinut cont de cuplul de strangere sau s-a facut la mana?
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
tirnaveni a scris:sunt doua posibilitãți sa ajungã motorina in baia de ulei ,,injectoare decalibrate ,sau șaibele de etanșare din capul injectoarelor .

Cand zici saibe de etansare te referi la alea de cupru?

@alre cred ca la mana le`a facut, nu eram de fata cand le`a montat
  • cristil

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pentru probleme la injectoare iti recomand un service din Buzau, Electronic Diesel Sistem 0740623432 (Iulian), eu am fost la el cu masina mea, un Opel Astra G, simptome: pornire grea, in special "la cald", fum. Am incercat la tot felul de mesteri locali sperand sa nu fie de la injectoare, am curatat galeria turbo, evacuarea, admisia, teste, dar nu am scapat pana nu am inlocuit injectoarele.

Stima
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Tind sa credca nu au nimic injectoarele. Pana sa se umble la motor nu s-a intamplat nimic.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Goteru a scris:Pai a trebuit sa desfac motorul pentru a schimba clema dela injectorul cu pricina, semeringurile acestuia si garniturile acelea de cupru. Am zis ca daca tot e tot motorul desfacut sa schimb sigarnitura de chiuloasa evident si planarea acesteia. S-a montat motorul la loc, am schimbat si turbina ca tragea ulei, montat iar motorul si merge bine, doar ca motorina pe undeva ajunge in baia de ulei



am inteles...s-a rupt clema ce tine injectorul dar nu inteleg de ce a trebuit sa umble la chiulasa....am schimbat cleme insa nu am umblat la nimic altceva....
insa treaba cu motorina ai grija sa nu fie camasa fisurata la injectorul la care s-a spart clema ...
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Pai chiulasa am dat`o jos ca am vrut sa ii schimb garnitura sa o planez, schimb ulei etc.
Camasa aceea e de aluminui daca nu ma insel, La injectorul cu pricina am schimbat acea camasa e ca un pahar in care intra injectorul cred ca de aia zici, am schimbat`o dar doar la acel injector. Piesele ce le`am bagat in masina (camasa, semeringuri supape, oringuri) au fost noi luate pe original
maine mai desfacem 1 data motorul sa le reverificam . Wish me luck
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca ti-ai stricat singur motorul .....parerea mea stricta si personala...cind te maninca te scarpini.......!
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
@tase ce mai exact crezi ca s`a stricat ?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pai daca nu am fost de fata cind s-a demontat nu prea stiu ...sunt multe de verificat...daca mecanicul e bun ar trebui sa gaseasca repede ce nu a pus cum trebuie!
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Pai am mentionat si mai sus ca motorul merge bine, porneste bine, cum se spune " merge rotund". Doar ca undeva e o buba Smile
O sa am mai multe info azi sau maine
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR