- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
Am o problema mare la masina.
Am fost nevoit sa schimb turbina, distributia , garnitura chiulasa, si o clema de suport a unui injector + oringuri si "camasile" de la injectoare.
problema mare e ca pornesc masina la sfert nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000 de turatii si imi baga motorina in ulei. cel de la service m'a trimis sa verific injectoarele ca cica alea scapa. ar putea fi Alta cauza motorinei din motor ? nu as vrea sa dau bani pe verificat injectoare si problema sa fie din alta parte chiulasa sau mai stiu eu ce.
Am fost nevoit sa schimb turbina, distributia , garnitura chiulasa, si o clema de suport a unui injector + oringuri si "camasile" de la injectoare.
problema mare e ca pornesc masina la sfert nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000 de turatii si imi baga motorina in ulei. cel de la service m'a trimis sa verific injectoarele ca cica alea scapa. ar putea fi Alta cauza motorinei din motor ? nu as vrea sa dau bani pe verificat injectoare si problema sa fie din alta parte chiulasa sau mai stiu eu ce.
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- catala2003
- *
- 22 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Vectra 2002 Z16XE
- Bucuresti
catala2003
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
totul a inceput acu o luna cam asa.. am parcat masina si dupa 2 am dat sa plec, a pornit perfect doar ca in 10-20 de metri a inceput sa tacane ceva sub capota si sa tremure. am oprit repede motorul, si cand m'am dat jos toata apa din vas era sub masina ( nu cursese pe drum, era varsata fix unde am oprit ) nu a mai pornit masina. a urmat tractare pana la service unde au inceput problemele.
cel de la service a zis ca e de la clema de suport a unui injector care s'a rupt. am schimbat clema respectiva, suportul acela de aluminu in care intra injectorul, toate semeringurile acelea de cupru, oringuri, am planat chiulasa garnitura acesteia, si cureaua de distributie. motorul a pornit dupa reparatiile astea doar ca turbina tragea ulei. am schimbat si turbina si am reparat electro motorul ca si ala cica avea ceva... dupa toate acestea am pornit motorul iar, merge brici, doar ca mecanicul respectiv a vazut ca ii creste consumul si se duce motorina. a verificat joja si miroase a motorina si in baie la fel sunt urme de motorina. mentionez ca la injectoare am schimbat si niste saibe ce intra in injector pt etansare ceva de genu.
cam asta e povestea
cel de la service a zis ca e de la clema de suport a unui injector care s'a rupt. am schimbat clema respectiva, suportul acela de aluminu in care intra injectorul, toate semeringurile acelea de cupru, oringuri, am planat chiulasa garnitura acesteia, si cureaua de distributie. motorul a pornit dupa reparatiile astea doar ca turbina tragea ulei. am schimbat si turbina si am reparat electro motorul ca si ala cica avea ceva... dupa toate acestea am pornit motorul iar, merge brici, doar ca mecanicul respectiv a vazut ca ii creste consumul si se duce motorina. a verificat joja si miroase a motorina si in baie la fel sunt urme de motorina. mentionez ca la injectoare am schimbat si niste saibe ce intra in injector pt etansare ceva de genu.
cam asta e povestea
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
Pai a trebuit sa desfac motorul pentru a schimba clema dela injectorul cu pricina, semeringurile acestuia si garniturile acelea de cupru. Am zis ca daca tot e tot motorul desfacut sa schimb sigarnitura de chiuloasa evident si planarea acesteia. S-a montat motorul la loc, am schimbat si turbina ca tragea ulei, montat iar motorul si merge bine, doar ca motorina pe undeva ajunge in baia de ulei
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
cristil
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pentru probleme la injectoare iti recomand un service din Buzau, Electronic Diesel Sistem 0740623432 (Iulian), eu am fost la el cu masina mea, un Opel Astra G, simptome: pornire grea, in special "la cald", fum. Am incercat la tot felul de mesteri locali sperand sa nu fie de la injectoare, am curatat galeria turbo, evacuarea, admisia, teste, dar nu am scapat pana nu am inlocuit injectoarele.
Stima
Stima
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Goteru a scris:Pai a trebuit sa desfac motorul pentru a schimba clema dela injectorul cu pricina, semeringurile acestuia si garniturile acelea de cupru. Am zis ca daca tot e tot motorul desfacut sa schimb sigarnitura de chiuloasa evident si planarea acesteia. S-a montat motorul la loc, am schimbat si turbina ca tragea ulei, montat iar motorul si merge bine, doar ca motorina pe undeva ajunge in baia de ulei
am inteles...s-a rupt clema ce tine injectorul dar nu inteleg de ce a trebuit sa umble la chiulasa....am schimbat cleme insa nu am umblat la nimic altceva....
insa treaba cu motorina ai grija sa nu fie camasa fisurata la injectorul la care s-a spart clema ...
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
Pai chiulasa am dat`o jos ca am vrut sa ii schimb garnitura sa o planez, schimb ulei etc.
Camasa aceea e de aluminui daca nu ma insel, La injectorul cu pricina am schimbat acea camasa e ca un pahar in care intra injectorul cred ca de aia zici, am schimbat`o dar doar la acel injector. Piesele ce le`am bagat in masina (camasa, semeringuri supape, oringuri) au fost noi luate pe original
maine mai desfacem 1 data motorul sa le reverificam . Wish me luck
Camasa aceea e de aluminui daca nu ma insel, La injectorul cu pricina am schimbat acea camasa e ca un pahar in care intra injectorul cred ca de aia zici, am schimbat`o dar doar la acel injector. Piesele ce le`am bagat in masina (camasa, semeringuri supape, oringuri) au fost noi luate pe original
maine mai desfacem 1 data motorul sa le reverificam . Wish me luck
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Goteru
- OP
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat