Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am si eu o mare problema cu un Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina, imi pierde ulei pe cele doua gaurele (vezi poze) la capac culbutori (chiuloasa), dupa cum se vede in poza am incercat c u silicon negru auto sa stopez pierderile de ulei dar din cauza presiuni pur si simplu imi ridica busonul de ulei si pierde ulei, mentionez ca nu stiu daca asa e normal sa imi piarda ulei si sa balteasca in bobina de inductie, daca las descoperite acele gauri nu mai pierde pe la buson, citisem pe undeva ca acolo exista o supapa sau ceva de genul, sau daca imi recomandati sa schimb tot capacul desi e scump 685 ron original GM, capacul a fost desfacut de un preten care a fost mecanic si i-am schimbat garnitura (victor reinz noua + chit silicon negreu caramba) sau mai oprit stopat pierderiile de ulei, desfacand capacul nu am vazut daca se poate schimba ceva la cele doua gaurele, fiind turnat plasticul sau ceva de genul, daca ma puteti ajuta ce as putea face, va multumesc si va doresc sarbatori fericite
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Colegu' acel capac trebuie schimbat, pentru acea gaurica este supapa de presiune gazelor. Si sub capacul culbutori (chiuloasa) se vede acea supapa. Din pacate ea este capsulata si nu se repara ci se schimba...

In nici un caz nu trebuie astupata cu silicon sau alte minuni.. nu merge cu improvizatii
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
adica trb sa schimb tot capacul culbutori, nu se poate schimba doar la supapa de presiunea gazelor ?
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Este capsulata, lipita de capacul culbutori Smile - Daca se putea repara , nu iti spuneam sa schimbi tot capacul

Apropo, vezi cat costa acel capac pentru noul Aveo sau Cruze ! Poate e mai ieftin, e 100% identic indiferent daca e 1.6 sau 1.8
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
poti fi mai exact in privinta masinilor , multumesc
  • Radulesc Daniel

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Este vorba de Chevrolet Aveo si Chevrolet Cruze !
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
am pornit masina desigur dupa o noapte de -15 grade celsius, acum sunt -9 dar compresorul de ac nu porneste, frigotehnistul imi recomanda sa il mai pornesc si iarna sa mai circule freonul, acum intrebare asa este normal ? multumesc
  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Compresorul de la AC nu porneste sub o anumita temperatura, de regula sub -4 grade. La temperaturi pozitive este recomandat sa fie pornit periodic (o data la 2 saptamini). Daca nu porneste la temparaturi pozitive trebuie cautata o cauza- lipsa freon, bobina compresor, lipsa alimentare etc. La multi ani!
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
am si eu o mare problema cu Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina cineva mi-a pus ulei de motor 5W-30 (original GM) nefiind masina mea nu stiu ce ulei sa pun din ce vad am gasit o sticla de 1L 10W-40, problema ca masina nu sa impacat deloc cu uleiul asta si la nici un 2500 km facuti cu ea am scos joja sa verific si nimic pur si simplu....m-au uitat pe teava de la esapament nu erau pierderi chiar deloc......cineva mi-a zis ca nu uleiul care imi trb pt masina asta si ca originalul ar fi 10W-40 voi ce spuneti ? ma puteti ajuta multumesc
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pai hai sa analizam... presupunem ca aveai ulei in motor pe joja la MAX ( 5w30 ) ai facut 2500 km cu el, si joja e curata = 1L de ulei la 2500km Smile Nici daca cumperi 10w40 din "haur" nu va opri acest consum imens ...
Ce stii despre masina ? De cand o ai ? Motorul a fost segmentat pana acum ? Ce vreau sa spun e ca problema nu este in ulei ...
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
masina o am de cateva luni de la matusa mea(stiu ca a dus-o la un service auto cu uleiul 5w-30 sigilat si am primit cutia cu un 1L ramas, acum nu pot stii daca cei de la serivice au pus ce era in cutie).....nu cred ca a fost segmentata.....are 144567km in bord.......nu bate nimic la motor nu troncane nu am vaz nici o picatura de ulei pierduta am scut la masina....nici pe teava de esapament....cine mi-a zis.....a spus ca nu e uleiul care trb pt ca era de diesel ......

-sa fie uleiul original 5W-30 ? sau 10W-40......stiu ca acesta l-a avut inainte 10W-40.........dar nu stiu cati km s-a facut cu el........stiu ca era maroniu........
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pai pune o poza cu ce ulei ai bagat in ea ? AI predat masina in service, ai luat-o toate bune si frumoase... Ulei de Diesel nu cred ca era ala. Cauta un macanic priceput, faci un test de compresie cu el , nu lasi masina si pleci ! Apoi dansezi de acolo. Nu te arunca sa cumperi alt ulei acum.
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
acesta


problema e ca a trecut 5 luni si ceva de cand matusimea a dus masina acolo.....oricum ce ulei imi recomazi sa pun pt 10000 km.....nu stiu aia de test de compresie.....
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Bon ! Facem asa... cumpara acel ulei, sa iti ajunga sa completezi pana la MAX pe joja, si dupa fie care 200 km verifici joja si vezi cat mananca ! Vad va esti din Bucuresti, cauta un service mai priceput...

Nu cred ca daca schimbi marca uleiului nu va consuma...
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
ok o sa pun 10W-40 dar daca il manaca si pe acesta de la ce sa fie segmentii? si cat m-ar costa ?

am citit un coment aici pe forum :

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102535

Am segmentat și eu multe opel-uri (când eram meacanic în service) inutil.
Da inutil! De regulã dupã demontare constatam cã segmenți sunt în regulã, dar odatã demontați se inlocuiau (desigur clientul nu trebuia sã afle asta).
Problema consumului de ulei la opel apare din cauza semeringurilor de supapã. Foarte rar am gãsit segmenți uzați sau decãliți. De regulã problema consumului de ulei se rezolva doar cu schimbarea semeringurilior de supapã, la majoritatea modelelor fãrã demontarea chiuloasei de pe bloc motor.
Dacã vreți detalii despre cum se face pot sã revin. Deasemenea existã și o tehnicã de depistare a cauzei consumului de ulei, fãrã a demonta nimic.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Perfect de acord cu tine - cred 90% ca se rezolva doar cu schimbarea semeringurilior de supapã ! Am avut 8 bucati Astra G la firma pana in 2008 1.6i. Unde era un consum mare de tot se rezolva cu schimbarea semeringurilior... Personal nu am bagat mana in motor pentru reparatii, sa facut intr-un service de incredere
  • cypryx

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mircea Force -"Dacã vreți detalii despre cum se face pot sã revin. Deasemenea existã și o tehnicã de depistare a cauzei consumului de ulei, fãrã a demonta nimic."

,,,si cum se face ma rog,daca nu e cu nacaz,?
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Te rog Mircea Force ne dai cateva lamuriri despre cum se schimba semeringurile de supapa? Si eu am problema consumului de ulei si as fi curios de aceasta operatiune mai ales ca mie frica sa ma dau pe mana celor de la service caci nu cunosc nici un mecanic de incredere.
  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
ce am scris acolo e postarea din linkul acela nu am facut eu asta....
  • Sergiu27

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
MirceaForce a scris:Buna ziua,

Am si eu o mare problema cu un Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina, imi pierde ulei pe cele doua gaurele (vezi poze) la capac culbutori (chiuloasa), dupa cum se vede in poza am incercat c u silicon negru auto sa stopez pierderile de ulei dar din cauza presiuni pur si simplu imi ridica busonul de ulei si pierde ulei, mentionez ca nu stiu daca asa e normal sa imi piarda ulei si sa balteasca in bobina de inductie, daca las descoperite acele gauri nu mai pierde pe la buson, citisem pe undeva ca acolo exista o supapa sau ceva de genul, sau daca imi recomandati sa schimb tot capacul desi e scump 685 ron original GM, capacul a fost desfacut de un preten care a fost mecanic si i-am schimbat garnitura (victor reinz noua + chit silicon negreu caramba) sau mai oprit stopat pierderiile de ulei, desfacand capacul nu am vazut daca se poate schimba ceva la cele doua gaurele, fiind turnat plasticul sau ceva de genul, daca ma puteti ajuta ce as putea face, va multumesc si va doresc sarbatori fericite



Si mie imi consuma mult ulei si avea urme pe langa capac. Am fost azi la un mecanic si mi-a spus ca trebuie sa schimb capacul culbutori. Pret 1200 lei Shocked . Maine il comand si va spun daca mai pierdfe ulei.
Opel Astra h sedan 1.8 Z18XER , 2008.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR