- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am si eu o mare problema cu un Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina, imi pierde ulei pe cele doua gaurele (vezi poze) la capac culbutori (chiuloasa), dupa cum se vede in poza am incercat c u silicon negru auto sa stopez pierderile de ulei dar din cauza presiuni pur si simplu imi ridica busonul de ulei si pierde ulei, mentionez ca nu stiu daca asa e normal sa imi piarda ulei si sa balteasca in bobina de inductie, daca las descoperite acele gauri nu mai pierde pe la buson, citisem pe undeva ca acolo exista o supapa sau ceva de genul, sau daca imi recomandati sa schimb tot capacul desi e scump 685 ron original GM, capacul a fost desfacut de un preten care a fost mecanic si i-am schimbat garnitura (victor reinz noua + chit silicon negreu caramba) sau mai oprit stopat pierderiile de ulei, desfacand capacul nu am vazut daca se poate schimba ceva la cele doua gaurele, fiind turnat plasticul sau ceva de genul, daca ma puteti ajuta ce as putea face, va multumesc si va doresc sarbatori fericite
Am si eu o mare problema cu un Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina, imi pierde ulei pe cele doua gaurele (vezi poze) la capac culbutori (chiuloasa), dupa cum se vede in poza am incercat c u silicon negru auto sa stopez pierderile de ulei dar din cauza presiuni pur si simplu imi ridica busonul de ulei si pierde ulei, mentionez ca nu stiu daca asa e normal sa imi piarda ulei si sa balteasca in bobina de inductie, daca las descoperite acele gauri nu mai pierde pe la buson, citisem pe undeva ca acolo exista o supapa sau ceva de genul, sau daca imi recomandati sa schimb tot capacul desi e scump 685 ron original GM, capacul a fost desfacut de un preten care a fost mecanic si i-am schimbat garnitura (victor reinz noua + chit silicon negreu caramba) sau mai oprit stopat pierderiile de ulei, desfacand capacul nu am vazut daca se poate schimba ceva la cele doua gaurele, fiind turnat plasticul sau ceva de genul, daca ma puteti ajuta ce as putea face, va multumesc si va doresc sarbatori fericite
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Radulesc Daniel
- *
- 34 mesaje
- din 09 Jan 2013
- Astra 2001 z16 xe
- Gorj
Radulesc Daniel
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z16 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2013
- Mesaj Privat
- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- ForLinGMD
- **
- 127 mesaje
- din 05 Nov 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
ForLinGMD
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
Compresorul de la AC nu porneste sub o anumita temperatura, de regula sub -4 grade. La temperaturi pozitive este recomandat sa fie pornit periodic (o data la 2 saptamini). Daca nu porneste la temparaturi pozitive trebuie cautata o cauza- lipsa freon, bobina compresor, lipsa alimentare etc. La multi ani!
- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
am si eu o mare problema cu Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina cineva mi-a pus ulei de motor 5W-30 (original GM) nefiind masina mea nu stiu ce ulei sa pun din ce vad am gasit o sticla de 1L 10W-40, problema ca masina nu sa impacat deloc cu uleiul asta si la nici un 2500 km facuti cu ea am scos joja sa verific si nimic pur si simplu....m-au uitat pe teava de la esapament nu erau pierderi chiar deloc......cineva mi-a zis ca nu uleiul care imi trb pt masina asta si ca originalul ar fi 10W-40 voi ce spuneti ? ma puteti ajuta multumesc
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Pai hai sa analizam... presupunem ca aveai ulei in motor pe joja la MAX ( 5w30 ) ai facut 2500 km cu el, si joja e curata = 1L de ulei la 2500km Nici daca cumperi 10w40 din "haur" nu va opri acest consum imens ...
Ce stii despre masina ? De cand o ai ? Motorul a fost segmentat pana acum ? Ce vreau sa spun e ca problema nu este in ulei ...
Ce stii despre masina ? De cand o ai ? Motorul a fost segmentat pana acum ? Ce vreau sa spun e ca problema nu este in ulei ...
- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
masina o am de cateva luni de la matusa mea(stiu ca a dus-o la un service auto cu uleiul 5w-30 sigilat si am primit cutia cu un 1L ramas, acum nu pot stii daca cei de la serivice au pus ce era in cutie).....nu cred ca a fost segmentata.....are 144567km in bord.......nu bate nimic la motor nu troncane nu am vaz nici o picatura de ulei pierduta am scut la masina....nici pe teava de esapament....cine mi-a zis.....a spus ca nu e uleiul care trb pt ca era de diesel ......
-sa fie uleiul original 5W-30 ? sau 10W-40......stiu ca acesta l-a avut inainte 10W-40.........dar nu stiu cati km s-a facut cu el........stiu ca era maroniu........
-sa fie uleiul original 5W-30 ? sau 10W-40......stiu ca acesta l-a avut inainte 10W-40.........dar nu stiu cati km s-a facut cu el........stiu ca era maroniu........
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
ok o sa pun 10W-40 dar daca il manaca si pe acesta de la ce sa fie segmentii? si cat m-ar costa ?
am citit un coment aici pe forum :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102535
Am segmentat și eu multe opel-uri (când eram meacanic în service) inutil.
Da inutil! De regulã dupã demontare constatam cã segmenți sunt în regulã, dar odatã demontați se inlocuiau (desigur clientul nu trebuia sã afle asta).
Problema consumului de ulei la opel apare din cauza semeringurilor de supapã. Foarte rar am gãsit segmenți uzați sau decãliți. De regulã problema consumului de ulei se rezolva doar cu schimbarea semeringurilior de supapã, la majoritatea modelelor fãrã demontarea chiuloasei de pe bloc motor.
Dacã vreți detalii despre cum se face pot sã revin. Deasemenea existã și o tehnicã de depistare a cauzei consumului de ulei, fãrã a demonta nimic.
am citit un coment aici pe forum :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102535
Am segmentat și eu multe opel-uri (când eram meacanic în service) inutil.
Da inutil! De regulã dupã demontare constatam cã segmenți sunt în regulã, dar odatã demontați se inlocuiau (desigur clientul nu trebuia sã afle asta).
Problema consumului de ulei la opel apare din cauza semeringurilor de supapã. Foarte rar am gãsit segmenți uzați sau decãliți. De regulã problema consumului de ulei se rezolva doar cu schimbarea semeringurilior de supapã, la majoritatea modelelor fãrã demontarea chiuloasei de pe bloc motor.
Dacã vreți detalii despre cum se face pot sã revin. Deasemenea existã și o tehnicã de depistare a cauzei consumului de ulei, fãrã a demonta nimic.
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Perfect de acord cu tine - cred 90% ca se rezolva doar cu schimbarea semeringurilior de supapã ! Am avut 8 bucati Astra G la firma pana in 2008 1.6i. Unde era un consum mare de tot se rezolva cu schimbarea semeringurilior... Personal nu am bagat mana in motor pentru reparatii, sa facut intr-un service de incredere
cypryx
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2014
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- MirceaForce
- OP
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
MirceaForce
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Sergiu27
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
MirceaForce a scris:Buna ziua,
Am si eu o mare problema cu un Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina, imi pierde ulei pe cele doua gaurele (vezi poze) la capac culbutori (chiuloasa), dupa cum se vede in poza am incercat c u silicon negru auto sa stopez pierderile de ulei dar din cauza presiuni pur si simplu imi ridica busonul de ulei si pierde ulei, mentionez ca nu stiu daca asa e normal sa imi piarda ulei si sa balteasca in bobina de inductie, daca las descoperite acele gauri nu mai pierde pe la buson, citisem pe undeva ca acolo exista o supapa sau ceva de genul, sau daca imi recomandati sa schimb tot capacul desi e scump 685 ron original GM, capacul a fost desfacut de un preten care a fost mecanic si i-am schimbat garnitura (victor reinz noua + chit silicon negreu caramba) sau mai oprit stopat pierderiile de ulei, desfacand capacul nu am vazut daca se poate schimba ceva la cele doua gaurele, fiind turnat plasticul sau ceva de genul, daca ma puteti ajuta ce as putea face, va multumesc si va doresc sarbatori fericite
Am si eu o mare problema cu un Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina, imi pierde ulei pe cele doua gaurele (vezi poze) la capac culbutori (chiuloasa), dupa cum se vede in poza am incercat c u silicon negru auto sa stopez pierderile de ulei dar din cauza presiuni pur si simplu imi ridica busonul de ulei si pierde ulei, mentionez ca nu stiu daca asa e normal sa imi piarda ulei si sa balteasca in bobina de inductie, daca las descoperite acele gauri nu mai pierde pe la buson, citisem pe undeva ca acolo exista o supapa sau ceva de genul, sau daca imi recomandati sa schimb tot capacul desi e scump 685 ron original GM, capacul a fost desfacut de un preten care a fost mecanic si i-am schimbat garnitura (victor reinz noua + chit silicon negreu caramba) sau mai oprit stopat pierderiile de ulei, desfacand capacul nu am vazut daca se poate schimba ceva la cele doua gaurele, fiind turnat plasticul sau ceva de genul, daca ma puteti ajuta ce as putea face, va multumesc si va doresc sarbatori fericite
Si mie imi consuma mult ulei si avea urme pe langa capac. Am fost azi la un mecanic si mi-a spus ca trebuie sa schimb capacul culbutori. Pret 1200 lei . Maine il comand si va spun daca mai pierdfe ulei.
Opel Astra h sedan 1.8 Z18XER , 2008.