Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Narcis90

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu urmatoarea intreabare daca a mai patit cineva ceva de genul... la z16xep:
-Am inceput sa aud un suierat dubios la motor ridicat capota verifica totul "ok" am mers vreo 5 km am oprit am mers inca vreo 5 nimic dubios am zis ceva rulemnt posibil ridicat capota verificat din nou nu mi-am dat seama de unde se aude.
-Am parcurs aprox 12-15 km in toata povestea aceasta si ajung acasa ( spre norocul meu ) si incepe "show-ul" afuma mai ceva ca termocentrala de la mintia bag masina in garaj ridic capota se vede ceva fum si de sub motor acelasi suierat... pun pe taicamiu sa accelereze putin suieratul se aude constant nu este infulentat de turatie in momentul care am oprit motorul aprox 3-5 secunde s-a auzit un sunet ca de turbo o eliberare de presiune ceva.
-Bun sun mecanicul imi raspunde dupa 1 ora jumate merg sa mai dau o cheie in 2 secunde plin garajul de fum iesea si de pe la capota in plus pe evacuare fum albastrui cat curpinde.
-Maine vine sa faca o constatare dar as vrea sa mai aud ceva pareri... Garnitura de chiuloasa este primul suspect dar toate lichidele sunt la locul lor antigel ok curat ulei nivel normal fara "spume" nu se vede curs pe niciunde.... altceva nu am idee Crying or Very sad !

In plus la pornire motorul porneste dupa care se tureaza pana la 1500 rotatii aproximativ dupa care scade iar la 900
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca e de la membrana sub Capac culbutori. ( fluera cand se rupe ) .Membrana care trimite gazele pentru re-ardere ! Daca e ea, atunci trebuie sa schimbi Capac culbutori .
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
posibil sa fie supapa de pe capacul culbutori, incearca sa desfaci busonul de ulei de pe capac, daca iese greu si se prinde, insemna ca ai vacum puternic in capac si trebuie schimbat. Deasemeni daca scoti joja de ulei sau o ridici putini, ar trebuii sa fluiere.
Eu cand am avut problema asta, la relantii mergea aiurea, se tura, se subtura. De fum nici nu mai vorbesc dimineata era ca in londra fum alb si gros.
  • Narcis90

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Exact de acolo a fost problema. S-a rezolvat. Am obturat furtunul care merfea in galeria de admisie.... pentru moment.
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
gaureste o moneda de 1 ban, cu o gaura de 2-3 ceva de genu, si in cap pune un burete micut. si gata, merge si asa. Solutia asta am citit-o si eu tot pe forum aici.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat

ce rol are ........... "gaura" de aici? sa traga sau sa scoata?
Intreb pentru ca sambata m-am trezit si eu cu gaze sub capota, scot capacul cu ecotec si vad gaze cum iasa pe gaura, am scos supapa aia unisens si totul a fost ok. In prealabil am pus moneda de 5bani(trebuie pilit la greu marginea ca sa intre perfect)
Deasemenea am observat ulei pe "tatele de la bobina" si in interiorul capacului si nu-mi dadeam seama de unde era, cu siguranta "gazele" ce ieseau erau insotite si de vapori de ulei si de aici.
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
in mod normal trebuie sa traga sau sa egalizeze presiunea, dar daca ai ulei si fum, insemna ca sunt probleme la segmenti si pierzi compresie, Poate cineva mai experimentat are o alta parere
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu stiu daca m-am exprimat bine, dar se observa doar cand este rece afara.
ulei este sub forma de condens nu siroaie sau cum sa-i zic.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Vapori nu trec mai departe catre galeria de admisie, si arunca afara din cauza presiuni mari la rece ! Din vapori ulei + gaze ai mazga aia la bobina !
  • Narcis90

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Asa e si la mine murdar pe acolo. Rolul exact nu il stiu.....
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
am sarutat si capacul Smile, am suflat pe gaura aia iar aerul iesea pe furtun. Bag seama ca supapa aia inseamna ca este sparta.
@vlad-OPC da dar intr-o cantitate foarte mica.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=240
Aici gasiti modul remediere fara sa cumparati capac care dupa parerea mea e destul de scump, e vorba despre o supapa PCV de mativ care costa 15 lei. Si eu am avut aceeasi problema ca si voi presiune in motor, la cald fluiera intruna, dar cel mai rau era ca se oprea in relanti cand iti era lumea mai draga. Nu recomand sa obturati acel furtun, acea supapa are inauntru o bila si cu un arc care banuiesc ca regleaza presiunea din motor, succes, cititi de la pagina 13 despre acest subiect
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
rhydin a scris:
ce rol are ........... "gaura" de aici? sa traga sau sa scoata?
Intreb pentru ca sambata m-am trezit si eu cu gaze sub capota, scot capacul cu ecotec si vad gaze cum iasa pe gaura, am scos supapa aia unisens si totul a fost ok. In prealabil am pus moneda de 5bani(trebuie pilit la greu marginea ca sa intre perfect)
Deasemenea am observat ulei pe "tatele de la bobina" si in interiorul capacului si nu-mi dadeam seama de unde era, cu siguranta "gazele" ce ieseau erau insotite si de vapori de ulei si de aici.

poate n-ai citit Smile
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ok rhydin scuze, am citit dar nu am fost atent la ce gaura te-ai referit, am crezut ca este cea spre admisie
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
este o gaurica mica acolo unde este bobina, se vede marcat in poza, eh eu la intrarea in furtunul care pleaca din carter in admisie am avut supapa pcv matiz. Acum am scos supapa si am bagat o moneda de 5 bani cu gaura in mijloc. Motorul se comporta normal.
Eu ma gandeam ca gaura de se afla unde este bobina are rolul de a trage aer si sa raceasca vaporii de la ulei care cumva nu trebuie sa treaca de supapa aia si sa ramana in motor.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
As zice ca rolul gauricii aceleia este de a permite membrane PCV sa se miste liber , sa nu apara vacuum in miscarea ei. Odata Sparta logic ca ies vapori de ulei pe acolo. Deci ar trebui obturata acum gaurica aia.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR