Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna,am si eu o intrebare,astazi m-am hotarat sa imi schimb distributia,am cumparat setul spus de mecanic si a trecut la treaba,dupa schimbarea distributiei motorul la o turatie in jur de 2000-3000 are un zornait,in plus de asta mi se pare ca se accelereaza mai greu,si cand revine acul de la 4000 inapoi trepideaza,ce as putea face in cazul asta ?
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,593
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
in cazul asta ai putea sa nu mai mergi la carpaci, si sa mergi la un mecanic adevarat.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
s a declansat o noua problema in timp ce ti facea distributia.....poate ceva bujii ?
Sunt de acord cu colegu, o fi floare la ureche schimbul distributiei dar nu se face nici pe marginea drumului ! Posibil sa nu-ti fi pus cureaua la dinti asa cum trebuie !
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
SALUT.daca motorul mergea ok inainte de schimbarea distributiei atunci raspunsul vine de la sine.nu esti primul care pateste asa o treaba de urata si de calitatea''zero''pe bani tai.cureaua poate fi pusa si prea stransa si prea moale si cu rolele vechi''ca de cele noi a uitat sa le puna''sau nu sa mai potrivit ceva...si etc...dute la un mecanic bun...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bujii? E diesel. Ce treaba au bujiile cu zornaitul si trepidatiile? Distributia e pusa prost daca totul a pornit fix dupa schimbare.
  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
distributia nu a fost schimbata pe marginea drumului,a fost schimbata la un service autorizat,de unde era sa stiu ca o sa intampin astfel de probleme ?...in ziua de azi nu mai sti unde sa mergi sa schimbi ceva la masina.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
nu ai revenit cu masina unde ti-a fost schimbata distributia pentru constatare ?
  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
acuma ma gandeam sa revin cu masina si sa le spun exact ce se intampla. multumesc de sfaturi
  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
in drumul meu spre service am intampinat alta problema...conducta de la servo directie a cedat din suportul de jos de langa scut,tot uleiul scurs in mai putin de 20 secunde...servo deloc,maine remediez problema cu servo incercand sa duc la cineva conducta sa capseze o bucata de furtun hidraulic pe ea ...ce sfaturi imi puteti da? o sa tina? ...in legatura cu sunetul ciudat ,tot mecanici de acolo au spus ca s-ar putea sa nu fie la punct,sau sunetul ala sa fi fost de la servo deoarece conducta a fost fisurata cu mult timp inainte...dar oricum ce legatura are acceleratul masinii destul de greoaie,si cand revine acul de la turometru de la 4000 la 1000 trepideaza puternic ?..
.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Schimba conducta cu una noua. Nu tin improvizatiile la servo pentru ca presiunea este foarte mare.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
cred ca ai curat ghinion, odata cand ai cumparat o si odata la service cu mecanici nepriceputi dar si tu mergi pe drumul sarmei scuza ma. Improvizatiile la care te gandesti sunt pentru o motosapa nu pentru o insignia...
Daca te depaseste intretinerea incearca sa cumperi masina pe care ti-o permiti sa o intretii. Aceasta este cheia unei relatii bune. Ca la femei daca merge comparatia...iti ei una de fite...te lichideaza..nu mai mananci acasa !
Ti-am spus direct, scuza ma daca te am jignit.
  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
idea sta in felul urmator,nu ca nu as avea bani sa o intretin dar eu nu am de unde sa achizitionez maine o conducta noua si nici una second...pe comanda imi vin cam in 2 zile...si eu maine seara ies din tara ! ma gandesc sa imi tina pana ajung la destinatie si dupa o dau pe mana nemtilor sa o faca !
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu as avea curaj sa plec atatia km pe iarna cu carpeala...
  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
asta se intampla cand nu ai incotro,am un timp in care trebuie sa ajung si nu pot sa mai aman 1 zi !
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Sfatul meu ar fi sa nu pleci la drum cu masina defecta,(s-au adunat cam multe probleme) incearca sa o repari cum trebuie si apoi gandeste-te la un drum asa de lung. Dar ce se intampla nu ai o reprezentanta pe langa tine ?
Tu expui problemele pe care le ai cu masina cu o lejeritate incredibila...dupa ce distributia nu ti-au pus-o la punct si motorul face ca dracu acum vii si spui ca legi, capsezi conducta de servo si dai o fuga in germania ....Cred ca ai fi in stare sa mergi si pe janta dupa ce ai facut cauciucul praf numai sa ajungi unde ti-ai propus.....
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Dann93 a scris:asta se intampla cand nu ai incotro,am un timp in care trebuie sa ajung si nu pot sa mai aman 1 zi !

Si daca te lasa pe drum nu faci 5 zile pana sa ajungi ? Oricum tu stii mai bine ce ai de facut. Sa ne spui si noua daca totul a fost ok si ce probleme avea la motor. Bafta !
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dann93 a scris:... si dupa o dau pe mana nemtilor sa o faca !


Numai sa ajungi pana acolo...
Riscul este foarte mare,avand in vedere si problema cu distributia,nu te sfatuiesc sa pleci la drum lung cu problemele pe care le ai,poti compromite motorul si pompa de servo... Idea
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ne mai miram de ce pica motoarele.......o fi si defecte de fabricatie la DTH-urile din prima serie, dar in unele cazuri e pur si simplu intretinere proasta sau inconstienta posesorului!
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 323
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dann93 a scris:in drumul meu spre service am intampinat alta problema...conducta de la servo directie a cedat din suportul de jos de langa scut,tot uleiul scurs in mai putin de 20 secunde...servo deloc,maine remediez problema cu servo incercand sa duc la cineva conducta sa capseze o bucata de furtun hidraulic pe ea ...ce sfaturi imi puteti da? o sa tina? ...in legatura cu sunetul ciudat ,tot mecanici de acolo au spus ca s-ar putea sa nu fie la punct,sau sunetul ala sa fi fost de la servo deoarece conducta a fost fisurata cu mult timp inainte...dar oricum ce legatura are acceleratul masinii destul de greoaie,si cand revine acul de la turometru de la 4000 la 1000 trepideaza puternic ?..
.


Ca masura de avatie, incearca sa o alamesti....cunosc pe cineva cu aceiasi problema la conducta de servo (in partea de jos era ruginita si a cedat) si a alamito......are deja un an cu ea si inca il tine.

Si eu recomand schimbul.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Din ce ma citit omul s-a dus la un service autorizat sa isi schimbe distributia ,cred ca a postat sa ceara sfaturi , nu critici din partea noastra! Ca e ghinionist , e cu totul alta problema !
Legat de problema servo , daca nu ai de unde sa schimbi conducta . o poti suda la un meserias, provizoriu , te tine cateva mii de km , daca e facuta ca lumea. Problema cu motorul e cea care arde , indicat e sa treci din nou pe la serviceul respectiv pentru rezolvarea problemelor. Succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR