- Ady_Sandor
- OP
- 35 mesaje
- din 14 Sep 2014
- Astra 2007 Z19DTH
- Bihor
Ady_Sandor
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
Buna seara si Anul Nou Fericit la toata lumea,
De cand am cumparat masina, am simtit un miros foarte intepator de gaze la evacuare atat la relanti (mai intens) cat si dupa ce se incalzeste motoru (mai putin intens).
Fumul care iese din toba finala este de-o culoare normala, iar aceste gaze au un miros foarte urat, foarte intepator, aproape insuportabil. Se simte si de la 30 de metri acele noxe.
Tobele nu sunt ruginite, ca si aspect toate arata bine. La RAR mi s-a spus ca pe undeva sufla, iar la service n-am gasit pe unde sufla gaze, dar totusi nu cred ca de acolo-i problema.
Ce parere aveti ? Din ce cauza sa fie? Tobele, filtru de particule, catalizatorul ?
Cu ce ar trebui sa incep sa schimb pt a scapa de mirosul de gaze?
De cand am cumparat masina, am simtit un miros foarte intepator de gaze la evacuare atat la relanti (mai intens) cat si dupa ce se incalzeste motoru (mai putin intens).
Fumul care iese din toba finala este de-o culoare normala, iar aceste gaze au un miros foarte urat, foarte intepator, aproape insuportabil. Se simte si de la 30 de metri acele noxe.
Tobele nu sunt ruginite, ca si aspect toate arata bine. La RAR mi s-a spus ca pe undeva sufla, iar la service n-am gasit pe unde sufla gaze, dar totusi nu cred ca de acolo-i problema.
Ce parere aveti ? Din ce cauza sa fie? Tobele, filtru de particule, catalizatorul ?
Cu ce ar trebui sa incep sa schimb pt a scapa de mirosul de gaze?
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ady_Sandor
- OP
- 35 mesaje
- din 14 Sep 2014
- Astra 2007 Z19DTH
- Bihor
Ady_Sandor
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ady_Sandor
- OP
- 35 mesaje
- din 14 Sep 2014
- Astra 2007 Z19DTH
- Bihor
Ady_Sandor
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
Ms pe raspunsuri.
Din cate am citit aici pe forum despre FDP, am inteles ca ar trebui sa se aprinda "spirala cu bujiile" cand nu se regenereaza filtru, dar la mine pana acuma nu s-a aprins niciodata, si nici n-am simtit sa se tureze singura, n-am simtit acel efect al regenerarii FDP.
As avea doua variante :
-ori s-o duc la mecanicu meu (vechi prieten de familie) si sa-i zic sa dea jos evacuarea si sa o verifice pe rand + verificare retur injectoare prin metoda "umplerii seringilor" propusa de el
-ori imi fac o programare la OPEL WEST ORADEA la reprezentanta sa o puna pe tester si sa verifice atat motoru (injectoarele) cat si evacuarea si n-ar strica o diagnoza generala, dar cre ca si costurile sunt pe masura
Stima.
Din cate am citit aici pe forum despre FDP, am inteles ca ar trebui sa se aprinda "spirala cu bujiile" cand nu se regenereaza filtru, dar la mine pana acuma nu s-a aprins niciodata, si nici n-am simtit sa se tureze singura, n-am simtit acel efect al regenerarii FDP.
As avea doua variante :
-ori s-o duc la mecanicu meu (vechi prieten de familie) si sa-i zic sa dea jos evacuarea si sa o verifice pe rand + verificare retur injectoare prin metoda "umplerii seringilor" propusa de el
-ori imi fac o programare la OPEL WEST ORADEA la reprezentanta sa o puna pe tester si sa verifice atat motoru (injectoarele) cat si evacuarea si n-ar strica o diagnoza generala, dar cre ca si costurile sunt pe masura
Stima.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- **
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Ady_Sandor
- OP
- 35 mesaje
- din 14 Sep 2014
- Astra 2007 Z19DTH
- Bihor
Ady_Sandor
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
Ce-i drept ca acuma cum este iarna-i si foarte frig afara, mirosul intepator de gaze se simte mai bine (mai ales cu motoru rece) pt ca aeru este foarte curat.
Totusi, am observat ceva: azi trecand prin spatele masinii, unde o parchez de fiecare data la mine in curte (sub terasa mai exact) - erau cateva bucati de funingine pe jos pe langa bara spate, de cate 5-10 mm in diametru ca foita de subtiri, cum au iesit de prin tobe, si tot ma gandesc ca sigur ceva de pe galeria de evacuare o fi chiar imbacsit si ar necesita o curatare, dar numai daca s-ar desface tot.
Totusi, am observat ceva: azi trecand prin spatele masinii, unde o parchez de fiecare data la mine in curte (sub terasa mai exact) - erau cateva bucati de funingine pe jos pe langa bara spate, de cate 5-10 mm in diametru ca foita de subtiri, cum au iesit de prin tobe, si tot ma gandesc ca sigur ceva de pe galeria de evacuare o fi chiar imbacsit si ar necesita o curatare, dar numai daca s-ar desface tot.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Dimineata pe racoare am pornit-o si eu si se simtea la fel , un miros intepator si chimic cumva. Nu-l simteam de la 30 m dar de la vreo 10 tot il simteam. Poate depinde si ce ,,zemuri,, ne baga astia prin motorina, mai ales acum de sezon, sa nu inghete ....plus eu mai adaug ulei 2T asa ca nu mi-am batut capul cu ,,aromele,, de pe evacuare.
Parerea mea ? Nu-i cauta nod in papura la masina mai ales daca merge bine. Iar la OpelWest sa mergi doar daca ai bani de te enerveaza !
Iesi putin pe centura si cu motorul cald joaca-te putin cu ea si nu neaparat cu viteza ci cat cu turatiile inalte si frana de motor.
Parerea mea ? Nu-i cauta nod in papura la masina mai ales daca merge bine. Iar la OpelWest sa mergi doar daca ai bani de te enerveaza !
Iesi putin pe centura si cu motorul cald joaca-te putin cu ea si nu neaparat cu viteza ci cat cu turatiile inalte si frana de motor.
- Ady_Sandor
- OP
- 35 mesaje
- din 14 Sep 2014
- Astra 2007 Z19DTH
- Bihor
Ady_Sandor
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
Buna seara bh13ncu, vad ca mai am ortaci de prin judet p-aicea.
Asadar, problema-i ca io nu prea am pe unde s-o talpalesc ca s-o mai "desfund" din cand in cand, pt ca toate drumurile din zona municipiului Beius ( unde locuiesc ) sunt prapadite, abia daca apuc cate o sectine de cate 0,5 - 1 km, cu toate ca de regula eu unu nu merg subturat. Eu zic ca merg sportiv, totusi.
Iar de OpelWest ce sa zic...mai am 2 masini cumparate de la ei si sunt foarte multumit de ele. N-am avut probleme cu ele de cand le-am luat, doar consumabile am schimbat. Au preturi putin mai ridicate, dar macar fac treaba buna, au echipament pe masura si ofera si garantie fata de astia de la Beius care merg pe ghicite ("daca nu-i aia, ii aia") si nici macar un tester bun n-au niciunu.
Cu privire la motorina, n-am de unde sa alimentez decat de la Petrom, dar nu s-a plans nimeni pana acuma, singura benzinarie mai de doamne ajuta, restu-s numa naspeturi si firme private.
Ms pt parere.
Asadar, problema-i ca io nu prea am pe unde s-o talpalesc ca s-o mai "desfund" din cand in cand, pt ca toate drumurile din zona municipiului Beius ( unde locuiesc ) sunt prapadite, abia daca apuc cate o sectine de cate 0,5 - 1 km, cu toate ca de regula eu unu nu merg subturat. Eu zic ca merg sportiv, totusi.
Iar de OpelWest ce sa zic...mai am 2 masini cumparate de la ei si sunt foarte multumit de ele. N-am avut probleme cu ele de cand le-am luat, doar consumabile am schimbat. Au preturi putin mai ridicate, dar macar fac treaba buna, au echipament pe masura si ofera si garantie fata de astia de la Beius care merg pe ghicite ("daca nu-i aia, ii aia") si nici macar un tester bun n-au niciunu.
Cu privire la motorina, n-am de unde sa alimentez decat de la Petrom, dar nu s-a plans nimeni pana acuma, singura benzinarie mai de doamne ajuta, restu-s numa naspeturi si firme private.
Ms pt parere.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Am dat o parere personala legata de combustibil. Cu toti am mers in spatele unei Rabe cu injectia mai mult sau mai putin reglata si in toata gama de fum lasata de ele simteai motorina arsa in diferite grade ....dar tot a diesel get-beget mirosea.
Ultima data am alimentat Mol , EVO si scria parca pe pistolet ca rezista la -40 grade. Ma gandeam ce pot baga in ea de rezista la atat si motorina normala numai pana la vreo -25 parca. ( asa am nimerit atunci ca am vazut ca si limitele astea se cam schimba)
Ulterior am inceput sa sesizez acele noxe cu puternic iz chimic si intepator dar atata timp cat masina se comporta normal , nu mi-am facut griji.
Nu zic ca asta ar fi cauza dar o vad ca pe o posibilitate. Ca tobe mai mult sau mai putin infundate , catalizator dubios , arderi incomplete sau momentul aprinderii dereglat - toate astea ar avea si alte simptome .....sau macar fum dubios. De aceea revin si sustin ideea ca in motorina exista vreun aditiv care in urma arderii si in urma trecerii prin filtru particule si catalizator se disociaza in acele reziduri ce le simtim noi olfactiv.
Da , poate in zona ta n-ai o portiune de drum ,, de forja,, ...... dar spuneam ca nu e necesara atat de mult viteza. Eu o mai scot pe centura orasului si o duc in tr 4 pana la 5000 ture , apoi o las in frana de motor si/sau schimb intr-o treapta inferioara si repet faza de vreo 3-4 ori pana vad ca incepe sa ,,muste,, la atingerea pedalei. . Sau in functie de trafic , fac faza si cu treapta 3 . Incerc orice , numai sa o zgaltai putin . Asta ca spuneai ca gasesti bucatele de depuneri in spatele masinii.
Bafta.
Ultima data am alimentat Mol , EVO si scria parca pe pistolet ca rezista la -40 grade. Ma gandeam ce pot baga in ea de rezista la atat si motorina normala numai pana la vreo -25 parca. ( asa am nimerit atunci ca am vazut ca si limitele astea se cam schimba)
Ulterior am inceput sa sesizez acele noxe cu puternic iz chimic si intepator dar atata timp cat masina se comporta normal , nu mi-am facut griji.
Nu zic ca asta ar fi cauza dar o vad ca pe o posibilitate. Ca tobe mai mult sau mai putin infundate , catalizator dubios , arderi incomplete sau momentul aprinderii dereglat - toate astea ar avea si alte simptome .....sau macar fum dubios. De aceea revin si sustin ideea ca in motorina exista vreun aditiv care in urma arderii si in urma trecerii prin filtru particule si catalizator se disociaza in acele reziduri ce le simtim noi olfactiv.
Da , poate in zona ta n-ai o portiune de drum ,, de forja,, ...... dar spuneam ca nu e necesara atat de mult viteza. Eu o mai scot pe centura orasului si o duc in tr 4 pana la 5000 ture , apoi o las in frana de motor si/sau schimb intr-o treapta inferioara si repet faza de vreo 3-4 ori pana vad ca incepe sa ,,muste,, la atingerea pedalei. . Sau in functie de trafic , fac faza si cu treapta 3 . Incerc orice , numai sa o zgaltai putin . Asta ca spuneai ca gasesti bucatele de depuneri in spatele masinii.
Bafta.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Si la mine se simte un miros diferit. In parcarea subterana de la munca e prezent permanent pe timp de iarna acest miros intepator. Este de la aditivii anti-inghet. Relax masina nu are nimic. de asemenea poate ai stat mult pe loc sa se incalzeasca...eu cateodata simt mirosul cand stau la semafoare....si nu-i doar de la a mea
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Mirosul este ceva normal sa fie mai intepator iarna, motorina din cate stiu eu vine cu tot felul de aditivi si multe alte substante urat mirostioare. Atata timp cat nu iti intra in cabina lasa gazele in pace, dar pana una alta iti recomand anulare filtru+soft. Iar daca stai in Beius da o tura pana sus la stana de vale, o distanta scurta dar garantat ca vei chinui masinuta doar in primele doua trepte.
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu cu masina din semnatura. Precizez ca nu are DPF. Foarte puternic se simte in relanti si ma feresc sa o tin, iar daca nu se poate deschid neaparat un geam. Mai ma gandesc ca in vara am curatat EGR si clapeta admisie si poate n-am fixat bine vreo garnitura sau din ce mi-a zis un mecanic sa nu se fi rupt racordul flexibil( dar ma indoiesc, caci in decembrie cand am schimbat uleiul era ca si nou. Despre injectoare stiu ca am unul putin defect, dar ma indoiesc ca de la ala sa vina acest miros insuportabil in habitaclu. Chiar sper sa-i dau de cap.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
ciprinel a scris:Aceeasi problema o am si eu cu masina din semnatura. Precizez ca nu are DPF. Foarte puternic se simte in relanti si ma feresc sa o tin, iar daca nu se poate deschid neaparat un geam. Mai ma gandesc ca in vara am curatat EGR si clapeta admisie si poate n-am fixat bine vreo garnitura sau din ce mi-a zis un mecanic sa nu se fi rupt racordul flexibil( dar ma indoiesc, caci in decembrie cand am schimbat uleiul era ca si nou. Despre injectoare stiu ca am unul putin defect, dar ma indoiesc ca de la ala sa vina acest miros insuportabil in habitaclu. Chiar sper sa-i dau de cap.
Verifica ..racordul elastic..de obicei cind este spart pierde gaze arse si intra un miros ...in habitaclu!!!