- xcuseme
- OP
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salutare lume.
In urma maririi familiei, m-am hotarat sa caut un break.
As ramane tot in gama Opel.
Evident ca visez la ceva cat mai dotat si in stare buna, dar parca e din ce in ce mai greu sa gasesti o masina ok.
Buget as avea undeva intre 6000 si 11000 eur, pret final cu tot cu adus/inmatriculare/taxe platite.
Dupa ce ma uit:
- neaparat break
- Vectra C, Astra H - motorul de 1.9 150hp, poate chiar si cel de 1.9 120hp la Vectra sau 1.7 la Astra. - minim 2007/2008... modele maturizate din punctul meu de vedere
- Insignia - 2.0 ADTH 160hp, nu as lua mai veche de 2010 in ideea rezolvarii in service a unor probleme ale tineretii
Vreau o masina cel putin din 2008 incoace, cu maxim 160mii km in bord, preferabil nerulata in tara.
Dotari de bun simt, dar obligatoriu cu:
- climatronic 2 zone
- 4 geamuri electrice
- preferabil: xenon (fara AFL - scump de intretinut in caz de bube?), portbagaj electric sau soft-close, sistem audio cat mai bun, navi, webasto, etc...
Dezavantaje la toate:
- orice iei de afara are DPF
Dezavantare Vectra si Astra:
- Vectra gasesti maxim 2008, Astra H maxim 2009
- Greu mai dai de una care sa arate ok, sa fie dotata si cu putini km
- Vectra 2008 bine dotata pana in 150k km vad ca se invarte undeva intre 7000-10000 eur
- taxa de mediu destul de mare
Dezavantaje Insignia:
- daca are Bi-Xenon cu AFL - in caz ca se buleste ceva, costurile de reparatie sunt extrem de mari, un far de-ala ajunge la vreo 1000Eur. Din ce am mai vazut pe net sunt destul de multi care au avut buleli la farurile astea.
- masina foarte grea, undeva la 1,7 - 1,8 tone
- multe vad ca vin cu jante de 18 - pret f mare la anvelope, nu stiu cum se descurca pe drumurile proaste din tara
- foarte multi senzori, electronica, chestii ce pot crapa, greu de diagnosticat/reparat
- spatiu interior cred ca ceva mai mic decat la Vectra / Astra
As cauta si in tara, dar sunt ferm convins ca majoritatea au km dati inapoi, plus uzura de RO.
Cele proaspat aduse si neinmatriculate sunt sensibil mai ieftine decat chestii echivalente care le vad pe siteurile de afara, deci clar ceva e putred cu ele.
Astra H sa zicem ca ma incanta cel mai putin, dar ar fi si cea mai ieftina.
Vectra C / Insignia - din ce vad ies cam la acelasi pret.
Cateva masini zarite de mine care mi-ar place:
- evident Insignia lui Cornel Popa de pe forum
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/204073571.html
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/203105523.html
- http://olx.ro/oferta/opel-v...t.html#16738b3219 - 2007 - 130mii km?
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/201706292.html - doar 115mii km
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/204428340.html
Insignia
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/204162491.html - astia vorbesc acolo bulgara, rusa, italiana... o fi de incredere?
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/200564904.html
Voi ce parere aveti?
In urma maririi familiei, m-am hotarat sa caut un break.
As ramane tot in gama Opel.
Evident ca visez la ceva cat mai dotat si in stare buna, dar parca e din ce in ce mai greu sa gasesti o masina ok.
Buget as avea undeva intre 6000 si 11000 eur, pret final cu tot cu adus/inmatriculare/taxe platite.
Dupa ce ma uit:
- neaparat break
- Vectra C, Astra H - motorul de 1.9 150hp, poate chiar si cel de 1.9 120hp la Vectra sau 1.7 la Astra. - minim 2007/2008... modele maturizate din punctul meu de vedere
- Insignia - 2.0 ADTH 160hp, nu as lua mai veche de 2010 in ideea rezolvarii in service a unor probleme ale tineretii
Vreau o masina cel putin din 2008 incoace, cu maxim 160mii km in bord, preferabil nerulata in tara.
Dotari de bun simt, dar obligatoriu cu:
- climatronic 2 zone
- 4 geamuri electrice
- preferabil: xenon (fara AFL - scump de intretinut in caz de bube?), portbagaj electric sau soft-close, sistem audio cat mai bun, navi, webasto, etc...
Dezavantaje la toate:
- orice iei de afara are DPF
Dezavantare Vectra si Astra:
- Vectra gasesti maxim 2008, Astra H maxim 2009
- Greu mai dai de una care sa arate ok, sa fie dotata si cu putini km
- Vectra 2008 bine dotata pana in 150k km vad ca se invarte undeva intre 7000-10000 eur
- taxa de mediu destul de mare
Dezavantaje Insignia:
- daca are Bi-Xenon cu AFL - in caz ca se buleste ceva, costurile de reparatie sunt extrem de mari, un far de-ala ajunge la vreo 1000Eur. Din ce am mai vazut pe net sunt destul de multi care au avut buleli la farurile astea.
- masina foarte grea, undeva la 1,7 - 1,8 tone
- multe vad ca vin cu jante de 18 - pret f mare la anvelope, nu stiu cum se descurca pe drumurile proaste din tara
- foarte multi senzori, electronica, chestii ce pot crapa, greu de diagnosticat/reparat
- spatiu interior cred ca ceva mai mic decat la Vectra / Astra
As cauta si in tara, dar sunt ferm convins ca majoritatea au km dati inapoi, plus uzura de RO.
Cele proaspat aduse si neinmatriculate sunt sensibil mai ieftine decat chestii echivalente care le vad pe siteurile de afara, deci clar ceva e putred cu ele.
Astra H sa zicem ca ma incanta cel mai putin, dar ar fi si cea mai ieftina.
Vectra C / Insignia - din ce vad ies cam la acelasi pret.
Cateva masini zarite de mine care mi-ar place:
- evident Insignia lui Cornel Popa de pe forum
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/204073571.html
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/203105523.html
- http://olx.ro/oferta/opel-v...t.html#16738b3219 - 2007 - 130mii km?
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/201706292.html - doar 115mii km
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/204428340.html
Insignia
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/204162491.html - astia vorbesc acolo bulgara, rusa, italiana... o fi de incredere?
- http://www.mobile.de/ro/mar...ar/200564904.html
Voi ce parere aveti?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
http://www.mobile.de/ro/marcã/vw/model/passat/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:vw,vcg:estatecar/pg:vipcar/204778678.html
- xcuseme
- OP
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Red_dog
- ****
- 1,113 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,113
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
Parerea mea, ia-ti o vectra benzina. Mult mai ieftin la intretinere, mai ieftin la inmatriculare si fara bataia de cap a filtrului de particule. Este mai mare decat o astra si mai buna. Mai ales ca ti-o poti lua maxim de dotata, si iti raman si bani frumosi di suma aia pentru orice vrei tu. Daca vrei sa scazi la bani, poti pune o instalatie de gaz(cele noi sunt performante si nu mai strica nimic...vorbesc din experienta), asa ca scapi si de problema consumului. Daca vrei una super sportiva :
http://suchen.mobile.de/aut...ateCar&noec=1
sau
http://suchen.mobile.de/aut...y=2000&noec=1
si de banii ramasi ii faci schimburi, verificari etc. Iti raman si bani de intretinere si o sa ai si o masina care o sa te satisfaca. Este totusi o masina de familie nu un bolid, si la 1.8 benzina cu 140 cp, cred ca e suficient de puternica. Se intinde foarte frumos la drum lung.
Insingnia la 11.000 nu prea stiu exact cat de dotata o iei, si poate cumperi una din generatia de inceput, cu probleme pe la unele chichite pe la motor. Indiferent ce alegi, parerea mea ia=ti benzinar!
http://suchen.mobile.de/aut...ateCar&noec=1
sau
http://suchen.mobile.de/aut...y=2000&noec=1
si de banii ramasi ii faci schimburi, verificari etc. Iti raman si bani de intretinere si o sa ai si o masina care o sa te satisfaca. Este totusi o masina de familie nu un bolid, si la 1.8 benzina cu 140 cp, cred ca e suficient de puternica. Se intinde foarte frumos la drum lung.
Insingnia la 11.000 nu prea stiu exact cat de dotata o iei, si poate cumperi una din generatia de inceput, cu probleme pe la unele chichite pe la motor. Indiferent ce alegi, parerea mea ia=ti benzinar!
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Recomand insignia 2011,2012 daca o folosesti mixt 50 50 oras afara, pentru oras este o masina cam marisoara lunga de 5 metri, locuri de parcare mai putine.... pentru afara este perfecta foarte stabila si economica la viteze mari de deplasare 160-170km/h - 6%consum (2.0 dth,160 cp)
Piata sh a insigniilor este in dezvoltare, un plastic, un stop poti gasi usor chiar si un far afl cu 400 - 1100 ron
Piata originalelor din pacate are cateva piese scumpe care pot ajunge si la 2000 euro, filtru paticule, cutie viteza, block valve, piese care ne dorim sa nu cada niciodata la noi....
Vectra, astra h sunt depasite moral acum .. dar peste 5-7 ani ? cand vei dori alta masina, vectra,astra nu ti-o mai cumpara decat rematul. Euro 4 - taxa mare de imatriculare.
Insignia si Astra J sunt euro 5 - taxa la DTH 2.0 160cp - 170 euro
A doua obtiune - Astra J ! Este de luat in calcul, sport tourerul este la fel de frumos .
Uneori imi pare rau ca NU am ales J-ul atunci cand am cumparat-o eu !
Parerea mea.
Dar din ianuarie pana acum cred ca ai facut alegerea ... deja.
Piata sh a insigniilor este in dezvoltare, un plastic, un stop poti gasi usor chiar si un far afl cu 400 - 1100 ron
Piata originalelor din pacate are cateva piese scumpe care pot ajunge si la 2000 euro, filtru paticule, cutie viteza, block valve, piese care ne dorim sa nu cada niciodata la noi....
Vectra, astra h sunt depasite moral acum .. dar peste 5-7 ani ? cand vei dori alta masina, vectra,astra nu ti-o mai cumpara decat rematul. Euro 4 - taxa mare de imatriculare.
Insignia si Astra J sunt euro 5 - taxa la DTH 2.0 160cp - 170 euro
A doua obtiune - Astra J ! Este de luat in calcul, sport tourerul este la fel de frumos .
Uneori imi pare rau ca NU am ales J-ul atunci cand am cumparat-o eu !
Parerea mea.
Dar din ianuarie pana acum cred ca ai facut alegerea ... deja.
- xcuseme
- OP
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Nu am facut inca nici o alegere, inca ma gandesc si sunt extrem de nehotarat.
Am inceput sa iau in calcul foarte serios si Avensis-ul break, motorul de 2l 126cp distributie lant.
Daca nu, prefer ceva ieftin si vechi, un Bora / Golf / Passat break pana in 2005-2006.
Am Astra G-ul asta din 2006 si sunt extrem de multumit de el. E o masina simpla, usor de intretinut, fara multa electronica si tot felu de prostii. Isi face treaba si te duce de la A la B fara probleme. Probabil daca aveam Caravan nici nu ma gandeam la un schimb de masina in urmatorii 4-5 ani. Atata timp cat ce am isi face treaba si nu ma lasa in drum, nu vad motivul sa caut altceva.
Sincer mi-e frica de tot ce contin masinile astea noi: DPF infundate, injectoare common rail, volante cu masa duble, cutii de viteze proaste, AFL care crapa, senzori, multa electronica.
Te pune f tare pe ganduri cand vezi ca te uiti la piata de masini in RO, si absolut toate sunt cu 2-3000 euro mai ieftine decat omologul din Germania. Oare dece?
Am inceput sa iau in calcul foarte serios si Avensis-ul break, motorul de 2l 126cp distributie lant.
Daca nu, prefer ceva ieftin si vechi, un Bora / Golf / Passat break pana in 2005-2006.
Am Astra G-ul asta din 2006 si sunt extrem de multumit de el. E o masina simpla, usor de intretinut, fara multa electronica si tot felu de prostii. Isi face treaba si te duce de la A la B fara probleme. Probabil daca aveam Caravan nici nu ma gandeam la un schimb de masina in urmatorii 4-5 ani. Atata timp cat ce am isi face treaba si nu ma lasa in drum, nu vad motivul sa caut altceva.
Sincer mi-e frica de tot ce contin masinile astea noi: DPF infundate, injectoare common rail, volante cu masa duble, cutii de viteze proaste, AFL care crapa, senzori, multa electronica.
Te pune f tare pe ganduri cand vezi ca te uiti la piata de masini in RO, si absolut toate sunt cu 2-3000 euro mai ieftine decat omologul din Germania. Oare dece?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
xcuseme a scris:Nu am facut inca nici o alegere, inca ma gandesc si sunt extrem de nehotarat.
Am inceput sa iau in calcul foarte serios si Avensis-ul break, motorul de 2l 126cp distributie lant.
Daca nu, prefer ceva ieftin si vechi, un Bora / Golf / Passat break pana in 2005-2006.
Am Astra G-ul asta din 2006 si sunt extrem de multumit de el. E o masina simpla, usor de intretinut, fara multa electronica si tot felu de prostii. Isi face treaba si te duce de la A la B fara probleme. Probabil daca aveam Caravan nici nu ma gandeam la un schimb de masina in urmatorii 4-5 ani. Atata timp cat ce am isi face treaba si nu ma lasa in drum, nu vad motivul sa caut altceva.
Sincer mi-e frica de tot ce contin masinile astea noi: DPF infundate, injectoare common rail, volante cu masa duble, cutii de viteze proaste, AFL care crapa, senzori, multa electronica.
Te pune f tare pe ganduri cand vezi ca te uiti la piata de masini in RO, si absolut toate sunt cu 2-3000 euro mai ieftine decat omologul din Germania. Oare dece?
Am inceput sa iau in calcul foarte serios si Avensis-ul break, motorul de 2l 126cp distributie lant.
Daca nu, prefer ceva ieftin si vechi, un Bora / Golf / Passat break pana in 2005-2006.
Am Astra G-ul asta din 2006 si sunt extrem de multumit de el. E o masina simpla, usor de intretinut, fara multa electronica si tot felu de prostii. Isi face treaba si te duce de la A la B fara probleme. Probabil daca aveam Caravan nici nu ma gandeam la un schimb de masina in urmatorii 4-5 ani. Atata timp cat ce am isi face treaba si nu ma lasa in drum, nu vad motivul sa caut altceva.
Sincer mi-e frica de tot ce contin masinile astea noi: DPF infundate, injectoare common rail, volante cu masa duble, cutii de viteze proaste, AFL care crapa, senzori, multa electronica.
Te pune f tare pe ganduri cand vezi ca te uiti la piata de masini in RO, si absolut toate sunt cu 2-3000 euro mai ieftine decat omologul din Germania. Oare dece?
Cumpara un A4 B6 Avant 1.8T 150 cp, o pui pe gaz si gata. Avensis-ul e urat, Passat-ul cocosat e f. bun, dar mai degraba Audi, iar de Golfuri e plina tara, plus ca nu se compara comfortul dintr-o berlina cu o compacta.
Te poti arunca si la Insignia, dar sa stii, desi e Opel, intretinerea e destul de scumpa si in nici un caz nu se compara cu Astra din 2006! Dar ca si masini, dpmdv sunt foarte fiabile, doar sa eviti motorul DTH 2009-2010.
Dar cum ti-am zis si mai sus, cumpara o masina pe care sa o poti intretine!
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
uita de japoneze..speri sa scapi mai ieftin decat la insignia cu intretinerea ? Sau sa astepti dublu triplu dupa o piesa ?
Posibil sa fie fiabile, am avut si eu o corrola 2008-2014 de noua - a fost fiabila, buna dar 1.6 126 cp erau doar pe hartie si feelingul unul de rahat la conducere..slaba..motor de turatie tata..altfel ...slabut
Cauta o dacie noua si vei fi multumit si fara grija intretinerii mult timp !
Posibil sa fie fiabile, am avut si eu o corrola 2008-2014 de noua - a fost fiabila, buna dar 1.6 126 cp erau doar pe hartie si feelingul unul de rahat la conducere..slaba..motor de turatie tata..altfel ...slabut
Cauta o dacie noua si vei fi multumit si fara grija intretinerii mult timp !
- xcuseme
- OP
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- problema pomului de craciun este datorata topirii unor contacte...un BAG la dacia acum multi ani..era la logan 1 acum nu mai este ....La cat costa placa aia elecronica, 3 lei as schimba 1/ luna..... dar daca-mi pica filtru de particule de la insignia am cacat steagu, scot din buzunar zeci de milioane. DAIA !
Daca iti asumi costurile astea astronomice ...nu te pot contrazice...dar think ! Un cauciuc de insignia este 1000 ron !
Sa nu-mi spui ca mergi pe sh -uri ca te-am sfatuit degeaba.
Daca iti asumi costurile astea astronomice ...nu te pot contrazice...dar think ! Un cauciuc de insignia este 1000 ron !
Sa nu-mi spui ca mergi pe sh -uri ca te-am sfatuit degeaba.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Dar ce, ai desprins filtrul,de-ti pica
Stai linistit ca nu pica asa de usor daca-l "oblojesti" cum trebuie.
Cate Insignii ai vazut tu filtre compromise ? 10 -15? Din cate?
Totul tine de "intretinere".
A,daca mergi preponderent in oras,atunci te orientezi catre benzina...si scapi de probleme.
Despre anvelope, in topicul dedicat, ca ne-o luam...
Stai linistit ca nu pica asa de usor daca-l "oblojesti" cum trebuie.
Cate Insignii ai vazut tu filtre compromise ? 10 -15? Din cate?
Totul tine de "intretinere".
A,daca mergi preponderent in oras,atunci te orientezi catre benzina...si scapi de probleme.
Despre anvelope, in topicul dedicat, ca ne-o luam...
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- xcuseme
- OP
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Intr-un final m-am hotarat la spatiul enorm oferit de Vectra Caravan.
Am gasit 2 masini,:
1.9 120CP, august 2004, 228mii km, istoric prezent la reprezentanta de la 177mii cand i s-a facut distributia
ARE: Non facelift, kenon aftermaket, full piele (scaunul sofer putin rupta pielea la sezut, urme de uzura lateral lombar, unde te freci cand urci/cobori), tempomat, dublu clima, cd 70 navi, incalzire scaune (dreapta nu merge), ambele scaune reglaj inaltime/inclinare/lombar, cred 6 sau 8 airbaguri, culoare argintie, jante 17, senzori parcare fata/spate, provenienta belgia, am condus-o, nu scotea fum, mergea OK . Masina mai are DPF, oglinzi electrice, fara senzori ploaie si lumini, fara oglinda interioara electrocromata. Geamuri spate fumurii de fabrica. Am reusit sa pun cateva min testerul pe ea (mi-a murit bateria la laptop) si avea vreo 6 erori stocate legate de EPS, CIM... nu mai tin minte exact. Cel mai probabil urmeaza schimbarea CIM-ului.
pret cred ca o scot undeva la 4300 eur
a 2a e acelasi motor, 2005, 210mii km, culoare bleumarinul ala insipid nonmetalizat, pe capota deja se cojea lacul intr-un loc
dotari: cd 50 phone, tapiserie textil care arata bine, schimbatorul era destul de uzat (luata vopseaua de pe el si se vedea acea culoare galbuie a plasticului), incalzire scaune functionala, dublu clima, tempomat oglinzi electrice incalzite. La asta apare istoric in reprezentanta doar pana prin 2007 cand avea 77mii km.
Asta nu am condus-o pentru ca nu avea RCA. Am pornit-o si batea TARE volanta, iar cat am stat cu motorul pornit si m-am mai uitat la ea a emis un miros extrem de intepator de noxe. Pret final undeva la 3400-3300 eur.
Ce parere aveti?
Prima era clar mai ingrijita, dar nu mi-a placut deloc ca are piele si lipsa oglinzii heliomate plus a senzorilor de ploaie si lumina.
As cumpara o masina genul asta in ideea s-o tin minim 5 ani, si sa fac u ea in timpul asta cel putin 100-150mii km.
Credeti ca se merita vreuna din ele? As dispune de maxim 5000 Eur.. dar din pacate la noi nu prea se gasesc Vectre Caravan la vanzare.
Am gasit 2 masini,:
1.9 120CP, august 2004, 228mii km, istoric prezent la reprezentanta de la 177mii cand i s-a facut distributia
ARE: Non facelift, kenon aftermaket, full piele (scaunul sofer putin rupta pielea la sezut, urme de uzura lateral lombar, unde te freci cand urci/cobori), tempomat, dublu clima, cd 70 navi, incalzire scaune (dreapta nu merge), ambele scaune reglaj inaltime/inclinare/lombar, cred 6 sau 8 airbaguri, culoare argintie, jante 17, senzori parcare fata/spate, provenienta belgia, am condus-o, nu scotea fum, mergea OK . Masina mai are DPF, oglinzi electrice, fara senzori ploaie si lumini, fara oglinda interioara electrocromata. Geamuri spate fumurii de fabrica. Am reusit sa pun cateva min testerul pe ea (mi-a murit bateria la laptop) si avea vreo 6 erori stocate legate de EPS, CIM... nu mai tin minte exact. Cel mai probabil urmeaza schimbarea CIM-ului.
pret cred ca o scot undeva la 4300 eur
a 2a e acelasi motor, 2005, 210mii km, culoare bleumarinul ala insipid nonmetalizat, pe capota deja se cojea lacul intr-un loc
dotari: cd 50 phone, tapiserie textil care arata bine, schimbatorul era destul de uzat (luata vopseaua de pe el si se vedea acea culoare galbuie a plasticului), incalzire scaune functionala, dublu clima, tempomat oglinzi electrice incalzite. La asta apare istoric in reprezentanta doar pana prin 2007 cand avea 77mii km.
Asta nu am condus-o pentru ca nu avea RCA. Am pornit-o si batea TARE volanta, iar cat am stat cu motorul pornit si m-am mai uitat la ea a emis un miros extrem de intepator de noxe. Pret final undeva la 3400-3300 eur.
Ce parere aveti?
Prima era clar mai ingrijita, dar nu mi-a placut deloc ca are piele si lipsa oglinzii heliomate plus a senzorilor de ploaie si lumina.
As cumpara o masina genul asta in ideea s-o tin minim 5 ani, si sa fac u ea in timpul asta cel putin 100-150mii km.
Credeti ca se merita vreuna din ele? As dispune de maxim 5000 Eur.. dar din pacate la noi nu prea se gasesc Vectre Caravan la vanzare.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat