- niculceavlad
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Jan 2015
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
niculceavlad
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2015
- Mesaj Privat
În momentul în care apas ambreiajul putin din cursa cca. 1 cm,se aude un cârâit, ulterior în continuarea cursei dispare. Fie ca e pe liber fie ca e bãgatã în viteze scoate acest cârâit.Ideea este ca se simte foarte ușor și în pedala (exact cum se simte abs când intra foarte puțin.)
Aveți idee de la ce poate fi ?
Mã gândesc sa fie ori de la ambreiaj ori de la rulment..
Opel Astra GTC 2006 .
1.3 cdti
Aveți idee de la ce poate fi ?
Mã gândesc sa fie ori de la ambreiaj ori de la rulment..
Opel Astra GTC 2006 .
1.3 cdti
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- niculceavlad
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Jan 2015
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
niculceavlad
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2015
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- teoboss
- **
- 186 mesaje
- din 28 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Un kit de conversie e in jur de 12 milioane.
Un set complet de Volanta dubla, rulment,placa presiune, disc a ajuns si pe la 15 mil pe LUK,
Nu stiu unde, eu tocmai ce am dat masina si am aflat zilele trecute din discutii.
Kitul de conversie este pacatos:
1 Socurile la plecare de pe loc/ shimbare viteza sunt mult mai mari
2 la asemenea socuri se vor resimti in vibrochen (care la un moment dat va ceda si el)
3 diferenta de pret nu este asa mare, reparitiile dupa vor costa mult mai mult.
Problema la volantele 1.3 incep de la frana de motor, plecari bruste(pt raceri amatori) , schimbatul treptelor des(in oras in mod special) si altele.
Daca veti cauta pe forum mai adanc putin veti putea afla mai multe!
Un set complet de Volanta dubla, rulment,placa presiune, disc a ajuns si pe la 15 mil pe LUK,
Nu stiu unde, eu tocmai ce am dat masina si am aflat zilele trecute din discutii.
Kitul de conversie este pacatos:
1 Socurile la plecare de pe loc/ shimbare viteza sunt mult mai mari
2 la asemenea socuri se vor resimti in vibrochen (care la un moment dat va ceda si el)
3 diferenta de pret nu este asa mare, reparitiile dupa vor costa mult mai mult.
Problema la volantele 1.3 incep de la frana de motor, plecari bruste(pt raceri amatori) , schimbatul treptelor des(in oras in mod special) si altele.
Daca veti cauta pe forum mai adanc putin veti putea afla mai multe!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Kiderasu ai schimbat tu si a cedat ceva? Te intreb pt ca aceleeasi masini au avut inainte volanta simpla si disc cu arcuri. Eu am avut 1.7 cdti(z17dtl) cu volanta simpla si a mers mult si bine si probabil ca merge si acum fara probleme. Sa inteleg ca de cand au introdus volanta dubla au umblat si la vibrochen? Ceea ce spui tu nu se tine in picioare.
Sa iti dau un exemplu. Vw in anii de gratie 2012 -2013 si 2014 a montat volante(pe Jetta de exemplu) atat simple cat si duble. Au demontat oameni si au vazut asta si toti erau mirati pana au intrebat la reprezentanta. Raspunsul lor, da inca se fac si asa pentru ca sunt durabile. Din punctul meu de vedere volanta dubla preia o parte din scocuri, iar confortul la volan sa spunem ca este mai mare, dar cam atat. Cand vine vorba despre fiabilitate, volanta simpla e ce iti trebuie.
P.s. conduc o masina cu volanta dubla si sper sa nu se strice prea curand ca e doar 3 mii de lei una. Plus 1300-1500 de lei kitul de ambreiaj, plus 500 manopera ..face cat o corsa de prin 2001.
Sa iti dau un exemplu. Vw in anii de gratie 2012 -2013 si 2014 a montat volante(pe Jetta de exemplu) atat simple cat si duble. Au demontat oameni si au vazut asta si toti erau mirati pana au intrebat la reprezentanta. Raspunsul lor, da inca se fac si asa pentru ca sunt durabile. Din punctul meu de vedere volanta dubla preia o parte din scocuri, iar confortul la volan sa spunem ca este mai mare, dar cam atat. Cand vine vorba despre fiabilitate, volanta simpla e ce iti trebuie.
P.s. conduc o masina cu volanta dubla si sper sa nu se strice prea curand ca e doar 3 mii de lei una. Plus 1300-1500 de lei kitul de ambreiaj, plus 500 manopera ..face cat o corsa de prin 2001.
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
Parerea mea este ca atunci cand sa montat volanta cu masa dubla,au montat-o cu un motiv nu a facut proiectul nea gigel sau nea ion stiu ei de ce sa montat volanta dubla.
Toate socurile le trasmite cutiei de viteze care dupa cum stiti are niste rulmenti de te ia durerea de cap.
Ce ai scris tu mai sus volanta cu masa simpla se monteaza pe motoare cu cai mai putini gen 101 cum alti colegi sau maxim 120 dar nici acolo nu e garantat.
La 150 de cai iti fa face cutia de viteze praf in maxim 2 ani .
Numai bine fiecare face ce vrea si ce stie cu banii si cu masina lui.
Ultima modificare făcută de ionutdanica la Mie 28 Jan, 2015 10:41 am
Toate socurile le trasmite cutiei de viteze care dupa cum stiti are niste rulmenti de te ia durerea de cap.
Ce ai scris tu mai sus volanta cu masa simpla se monteaza pe motoare cu cai mai putini gen 101 cum alti colegi sau maxim 120 dar nici acolo nu e garantat.
La 150 de cai iti fa face cutia de viteze praf in maxim 2 ani .
Numai bine fiecare face ce vrea si ce stie cu banii si cu masina lui.
Ultima modificare făcută de ionutdanica la Mie 28 Jan, 2015 10:41 am
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Alre cum a scris si ionut.
va merge o perioada ..mai socuri mai nu stiu ce .
Cineva de pe forum mia povestit cum isi dadea un fordist cu pumnu in OO dupa ce a pus volanta simpla.
motorul de 1.3 dezvolta 70cai .nu e mult ar putea suporta. Dar sunt rezervat. Mai exista posibilitatea sudarii volantei. La fel ca si volanta simpla.socuri. trebuie sa fii gingas cu ea.
Eu nu am pus pt ca nu am vrut sa imivfac belele.
Alre nu am cunostinta de 1.3 cu volanta simpla produsa deFiat/Opel.Nu am auzit sa fie asa scoase din fabrica.
un Vw Golf 5 cu volanta dubla a facut trecerea la volanta simpla si dupa circa 2 ani cauta cutie pe la dezmembrari.
Pt mine au fost suficiente motive sa nu fac aceasta trecere. Stiu ca discul are arcuri sa preia socurile volantei dar nu suficient.
Decizia va apartine.Sunt banii vostri.
Producatorul daca considera ca volanta simpla e mai durabila vs. Volanta dubla si nu POATE provoca daune suplimentare o monta pe motorizare.
nu pot vorbi de alte motorizari si marci de masini ca nu am cunostinta de cauza.
cei pe care am auzit ca au schimbat volantele duble cu duble durata a fost cam de 120 mii -150mii in conditii de apa baie si bataie.
va merge o perioada ..mai socuri mai nu stiu ce .
Cineva de pe forum mia povestit cum isi dadea un fordist cu pumnu in OO dupa ce a pus volanta simpla.
motorul de 1.3 dezvolta 70cai .nu e mult ar putea suporta. Dar sunt rezervat. Mai exista posibilitatea sudarii volantei. La fel ca si volanta simpla.socuri. trebuie sa fii gingas cu ea.
Eu nu am pus pt ca nu am vrut sa imivfac belele.
Alre nu am cunostinta de 1.3 cu volanta simpla produsa deFiat/Opel.Nu am auzit sa fie asa scoase din fabrica.
un Vw Golf 5 cu volanta dubla a facut trecerea la volanta simpla si dupa circa 2 ani cauta cutie pe la dezmembrari.
Pt mine au fost suficiente motive sa nu fac aceasta trecere. Stiu ca discul are arcuri sa preia socurile volantei dar nu suficient.
Decizia va apartine.Sunt banii vostri.
Producatorul daca considera ca volanta simpla e mai durabila vs. Volanta dubla si nu POATE provoca daune suplimentare o monta pe motorizare.
nu pot vorbi de alte motorizari si marci de masini ca nu am cunostinta de cauza.
cei pe care am auzit ca au schimbat volantele duble cu duble durata a fost cam de 120 mii -150mii in conditii de apa baie si bataie.
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dimciu_stefan
- **
- 263 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
Repostez si aici, vad ca e o discutie mai recenta. Imi cer scuze, dar cedez nervos. TReaba sta asa:
Am un Vectra C din 2006, motor z19dt, 88kw, cutie m32 (dupa decodare vin). Am masina in service de o saptamana, mi-a venit volanta, OE GM, totul ok. Cand a ajuns si kitul ambreiaj (placa si disc) am constatat ca a venit placa de presiun care e simpla, a mea este autoreglabila. Au dat-o inapoi la furnizor, au adus alt kit etc. Faza asta de 4 ori!!!! Azi mi-a venit al 4-lea kit si aceeasi poveste: placa de presiune normala. Daca ma puteti ajuta cu un cod de kit placa presiune+disc v-as multumi foarte mult. Va adaug si poze cu kitul vechi/kitul nou. Multumesc.
Am un Vectra C din 2006, motor z19dt, 88kw, cutie m32 (dupa decodare vin). Am masina in service de o saptamana, mi-a venit volanta, OE GM, totul ok. Cand a ajuns si kitul ambreiaj (placa si disc) am constatat ca a venit placa de presiun care e simpla, a mea este autoreglabila. Au dat-o inapoi la furnizor, au adus alt kit etc. Faza asta de 4 ori!!!! Azi mi-a venit al 4-lea kit si aceeasi poveste: placa de presiune normala. Daca ma puteti ajuta cu un cod de kit placa presiune+disc v-as multumi foarte mult. Va adaug si poze cu kitul vechi/kitul nou. Multumesc.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- dimciu_stefan
- **
- 263 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Daca nu e prea tarziu pe Luk acesta este codul LUK 624 3226 19.
Un link daca nu se considera reclama
http://www.epiesa.ro/kit-amb...0151/item-182731/
Daca dai cautare dupa cod vei vedea ca placa este cu reglare automata. Nu stiu cum de nu au gasit pana acum si de ce magazinul dupa VIN iti trimite altceva.
Precizare kitul pus de mine nu contine rulment de presiune, dar nu asta e problema.
Un link daca nu se considera reclama
http://www.epiesa.ro/kit-amb...0151/item-182731/
Daca dai cautare dupa cod vei vedea ca placa este cu reglare automata. Nu stiu cum de nu au gasit pana acum si de ce magazinul dupa VIN iti trimite altceva.
Precizare kitul pus de mine nu contine rulment de presiune, dar nu asta e problema.
- dimciu_stefan
- **
- 263 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
- MDumitru957
- *
- 3 mesaje
- din 27 Aug 2020
MDumitru957
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2020
- Mesaj Privat
- MDumitru957
- *
- 3 mesaje
- din 27 Aug 2020
MDumitru957
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2020
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat