Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • niculceavlad

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2015

  • Mesaj Privat
În momentul în care apas ambreiajul putin din cursa cca. 1 cm,se aude un cârâit, ulterior în continuarea cursei dispare. Fie ca e pe liber fie ca e bãgatã în viteze scoate acest cârâit.Ideea este ca se simte foarte ușor și în pedala (exact cum se simte abs când intra foarte puțin.)
Aveți idee de la ce poate fi ?
Mã gândesc sa fie ori de la ambreiaj ori de la rulment..


Opel Astra GTC 2006 .
1.3 cdti
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Sau volanta, la rece nu cloncane ceva in ritm cu motorul?
  • niculceavlad

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu se aude nimic la rece
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu zic sa te pregãtești de un kit ambreiaj plus volanta bafta.
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Asa este si la mine si este rulmentul pe duca si merg asa de 45 de mii dar pe viitor trebuie inlocuit si cred ca o sa iau un kit de conversie volanta masa dubla la masa simpla
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Un kit de conversie e in jur de 12 milioane.
Un set complet de Volanta dubla, rulment,placa presiune, disc a ajuns si pe la 15 mil pe LUK,
Nu stiu unde, eu tocmai ce am dat masina si am aflat zilele trecute din discutii.
Kitul de conversie este pacatos:
1 Socurile la plecare de pe loc/ shimbare viteza sunt mult mai mari
2 la asemenea socuri se vor resimti in vibrochen (care la un moment dat va ceda si el)
3 diferenta de pret nu este asa mare, reparitiile dupa vor costa mult mai mult.

Problema la volantele 1.3 incep de la frana de motor, plecari bruste(pt raceri amatori) , schimbatul treptelor des(in oras in mod special) si altele.

Daca veti cauta pe forum mai adanc putin veti putea afla mai multe!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Kiderasu ai schimbat tu si a cedat ceva? Te intreb pt ca aceleeasi masini au avut inainte volanta simpla si disc cu arcuri. Eu am avut 1.7 cdti(z17dtl) cu volanta simpla si a mers mult si bine si probabil ca merge si acum fara probleme. Sa inteleg ca de cand au introdus volanta dubla au umblat si la vibrochen? Ceea ce spui tu nu se tine in picioare.
Sa iti dau un exemplu. Vw in anii de gratie 2012 -2013 si 2014 a montat volante(pe Jetta de exemplu) atat simple cat si duble. Au demontat oameni si au vazut asta si toti erau mirati pana au intrebat la reprezentanta. Raspunsul lor, da inca se fac si asa pentru ca sunt durabile. Din punctul meu de vedere volanta dubla preia o parte din scocuri, iar confortul la volan sa spunem ca este mai mare, dar cam atat. Cand vine vorba despre fiabilitate, volanta simpla e ce iti trebuie.
P.s. conduc o masina cu volanta dubla si sper sa nu se strice prea curand ca e doar 3 mii de lei una. Plus 1300-1500 de lei kitul de ambreiaj, plus 500 manopera ..face cat o corsa de prin 2001.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca atunci cand sa montat volanta cu masa dubla,au montat-o cu un motiv nu a facut proiectul nea gigel sau nea ion stiu ei de ce sa montat volanta dubla.
Toate socurile le trasmite cutiei de viteze care dupa cum stiti are niste rulmenti de te ia durerea de cap.
Ce ai scris tu mai sus volanta cu masa simpla se monteaza pe motoare cu cai mai putini gen 101 cum alti colegi sau maxim 120 dar nici acolo nu e garantat.
La 150 de cai iti fa face cutia de viteze praf in maxim 2 ani .
Numai bine fiecare face ce vrea si ce stie cu banii si cu masina lui.


Ultima modificare făcută de ionutdanica la Mie 28 Jan, 2015 10:41 am
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mai sus era vorba despre 1.3 cdti. Si sa ne decidem vibrochenul sau cutia? Tocmai de aceea pica in draci celebra M32 cu sau fara volanta cu masa dubla.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Alre cum a scris si ionut.
va merge o perioada ..mai socuri mai nu stiu ce .
Cineva de pe forum mia povestit cum isi dadea un fordist cu pumnu in OO dupa ce a pus volanta simpla.
motorul de 1.3 dezvolta 70cai .nu e mult ar putea suporta. Dar sunt rezervat. Mai exista posibilitatea sudarii volantei. La fel ca si volanta simpla.socuri. trebuie sa fii gingas cu ea.
Eu nu am pus pt ca nu am vrut sa imivfac belele.
Alre nu am cunostinta de 1.3 cu volanta simpla produsa deFiat/Opel.Nu am auzit sa fie asa scoase din fabrica.
un Vw Golf 5 cu volanta dubla a facut trecerea la volanta simpla si dupa circa 2 ani cauta cutie pe la dezmembrari.
Pt mine au fost suficiente motive sa nu fac aceasta trecere. Stiu ca discul are arcuri sa preia socurile volantei dar nu suficient.
Decizia va apartine.Sunt banii vostri.
Producatorul daca considera ca volanta simpla e mai durabila vs. Volanta dubla si nu POATE provoca daune suplimentare o monta pe motorizare.
nu pot vorbi de alte motorizari si marci de masini ca nu am cunostinta de cauza.
cei pe care am auzit ca au schimbat volantele duble cu duble durata a fost cam de 120 mii -150mii in conditii de apa baie si bataie.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu zic din auzite stiu ce am vazut cu ochii mei fiecare face ce vrea am scris mai sus opinia mea.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Corect. Fiecare face ce vrea.
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Repostez si aici, vad ca e o discutie mai recenta. Imi cer scuze, dar cedez nervos. TReaba sta asa:
Am un Vectra C din 2006, motor z19dt, 88kw, cutie m32 (dupa decodare vin). Am masina in service de o saptamana, mi-a venit volanta, OE GM, totul ok. Cand a ajuns si kitul ambreiaj (placa si disc) am constatat ca a venit placa de presiun care e simpla, a mea este autoreglabila. Au dat-o inapoi la furnizor, au adus alt kit etc. Faza asta de 4 ori!!!! Azi mi-a venit al 4-lea kit si aceeasi poveste: placa de presiune normala. Daca ma puteti ajuta cu un cod de kit placa presiune+disc v-as multumi foarte mult. Va adaug si poze cu kitul vechi/kitul nou. Multumesc.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
sunt niste incapabili,astfel de placi se gasesc
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
M-am prins cat de capabili sunt, dar daca am masina demontata la ei...trebuie sa fac ceva. Si daca aveam un cod pentru placa buna poate ii ajutam.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu e prea tarziu pe Luk acesta este codul LUK 624 3226 19.
Un link daca nu se considera reclama
http://www.epiesa.ro/kit-amb...0151/item-182731/


Daca dai cautare dupa cod vei vedea ca placa este cu reglare automata. Nu stiu cum de nu au gasit pana acum si de ce magazinul dupa VIN iti trimite altceva.

Precizare kitul pus de mine nu contine rulment de presiune, dar nu asta e problema.
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.
  • MDumitru957

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, am și eu un opel frontera 2.2 benzinã iar ambrejul prinde foarte sus, de intrat în vitezã intrã foarte bine dar miroase foarte tare a ambreaj?
  • MDumitru957

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Bunã ziua se poate regla ambrejul la opel frontera 2.2 benzinã, la masina mea prinde foarte sus și miroasã a ambreaj, de intrat în vitezã intrã foarte bine!
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Sigur nu îți sare din viteza în treapta superioara?Ai încercat mãcar acest lucru?De obicei cam asa începe sa cada, și sa prindã foarte sus în general, apoi nu mai pleci cu ea nicãieri, doar la risc.Nu are cum sa miroasã, fãrã sa patineze.Raspunsul cred ca îl știi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR