alpi23
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2010
- Mesaj Privat
cand pornesc la rece motorul merge perfect umblu putin cu el , nu se stie cat ,este cand merge 1 ora ,este cand 2 ore si nu are nimic... dupa un timp motorul moare , nu mai are scanteie. nu stiu ce sa fac , am schimabat modulul de aprindere si tot figura aceea face. am masurat sezorul hall la rece ,are rezistenta de 780 ohmi si la cald are undeva intre 850 si 900 ohmi. are cineva o suggestie? nu mai pot sa umblu cu masina pt ca nu mai stiu cand o sa ma lase pe drum. daca astept sa se raceasca masina porneste din prima dar daca incerc la cald este cand porneste masina ,merge vreo 2 min si iarasi moare. nu stiu poate condensatorul din delcou e de vina? va rog cine a mai avut astfel de probleme si le-a rezovat sa ma ajut ca-s disperat. multumesc frumos
rci4rci
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 480 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 480
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
vali.stop
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
alpi23
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2010
- Mesaj Privat
eventual as mai cumpara un IAC dar e foarte scump. daca are cineva second hand si vrea sa-l vanda sa ma anunte
tel:0742989979
ag_gabbi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
mitzuk
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
am verificat injectorul monopunct si a ramane inchis chiar daca incerc sa ii dau cheie.(ma gandeam k are mizerie si nu alimenteaza cu benzina)
nu primesc curent nici la bujii.
sunt recunoscator la orice sfat primit
- Alexia Pasat
- *
- 6 mesaje
- din 09 Oct 2010
- Astra 1994
- Caras-Severin
Alexia Pasat
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2010
- Mesaj Privat
eventual as mai cumpara un IAC dar e foarte scump. daca are cineva second hand si vrea sa-l vanda sa ma anunte
tel:0742989979
220 lei este iac-ul....nu se merita sa-l iei la mama a doua.
ungureanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
mitzuk
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
S-a intamplat asa : am bagat-o in curte,mergea,pornea..putin mai greu dar pornea..invartea de cateva ori si pornea..am banuit bujiile,in fine!
dimineata cand sa pornesc n-a mai vrut,am zis ca nu mai am benzina ca mersesem mult cu ea pe rosu,i-am bagat benzina si nimic,am verificat daca ii vine benzina,am scos turul si ii vine benzina,am schimbat fise,am schimbat bujii,am schimbat bobina de inductie iar azi am schimbat si modulul de inductie din delcou ca ala mai ramasese si tot nu vrea sa porneasca,nu are scanteie Smile ce mai e de schimbat la ea ca nu mai stiu,are vreun releu,siguranta ceva pentru bobina de inductie sau pentru modulul de inductie ?mentionez ca toate piesele le-am luat noi nu SH
Multumesc si astept raspunsuri..sfaturi...sticle de benzina..etc..orice!
c16nz este motorul.
- raduchiriac
- *
- 2 mesaje
- din 05 Jan 2015
- Astra 1992 C16NZ
- Constanta
raduchiriac
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2015
- Mesaj Privat
djricard0- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
am verificat injectorul monopunct si a ramane inchis chiar daca incerc sa ii dau cheie.(ma gandeam k are mizerie si nu alimenteaza cu benzina)
nu primesc curent nici la bujii.
sunt recunoscator la orice sfat primit
Colegu aceeasi problema am avuto si eu cu un astra f c14nz dar la mine era problema de la rotor distribuitor adica rola care invarte rotorul de la delco nu primeam nici pic de scanteie doar la punerea contactului dupa care dateam la automat nimic dupa ce am schimbat acea piesa care face legatura intre axa cu came si delcou gata a pornit fara probleme asta e piesa care facea figuri
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Si eu am zis ca e la injector ca nu datea benzina da na fost asa am cumparat piesa de la un opel kadett si cu mici ajustari am puso piesa in sine 10 lei transportul mai mult partea proasta e ca nu prea mai gasesti ....
Mai verifica si mufa de la senzoull hall de pe delco si aia e o problema la c14nz stima in caz de rezolvare PM
djricard0- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
Verifica piesa aceasta
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dupa cum se vede la mine sa rupt din cauza lulelei si nu mai invarte rotoru de la delcou pentru a da curent bujiilor stima poate te ajuta cu ceva
djricard0- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
S-a intamplat asa : am bagat-o in curte,mergea,pornea..putin mai greu dar pornea..invartea de cateva ori si pornea..am banuit bujiile,in fine!
dimineata cand sa pornesc n-a mai vrut,am zis ca nu mai am benzina ca mersesem mult cu ea pe rosu,i-am bagat benzina si nimic,am verificat daca ii vine benzina,am scos turul si ii vine benzina,am schimbat fise,am schimbat bujii,am schimbat bobina de inductie iar azi am schimbat si modulul de inductie din delcou ca ala mai ramasese si tot nu vrea sa porneasca,nu are scanteie Smile ce mai e de schimbat la ea ca nu mai stiu,are vreun releu,siguranta ceva pentru bobina de inductie sau pentru modulul de inductie ?mentionez ca toate piesele le-am luat noi nu SH
Multumesc si astept raspunsuri..sfaturi...sticle de benzina..etc..orice!
c16nz este motorul.
Ai verificat piesa intre axa cu came si delco ? La mine piesa care sa distrus si nu mai datea scanteie nicaeri uite piesa
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Sper ca asta sa fie problema ta stima
- raduchiriac
- *
- 2 mesaje
- din 05 Jan 2015
- Astra 1992 C16NZ
- Constanta
raduchiriac
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2015
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- Armenean Daniel
- *
- 7 mesaje
- din 05 Jan 2015
- Vectra 1993 C16NZ
- Cluj
Armenean Daniel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2015
- Mesaj Privat
cand pornesc la rece motorul merge perfect umblu putin cu el , nu se stie cat ,este cand merge 1 ora ,este cand 2 ore si nu are nimic... dupa un timp motorul moare , nu mai are scanteie. nu stiu ce sa fac , am schimabat modulul de aprindere si tot figura aceea face. am masurat sezorul hall la rece ,are rezistenta de 780 ohmi si la cald are undeva intre 850 si 900 ohmi. are cineva o suggestie? nu mai pot sa umblu cu masina pt ca nu mai stiu cand o sa ma lase pe drum. daca astept sa se raceasca masina porneste din prima dar daca incerc la cald este cand porneste masina ,merge vreo 2 min si iarasi moare. nu stiu poate condensatorul din delcou e de vina? va rog cine a mai avut astfel de probleme si le-a rezovat sa ma ajut ca-s disperat. multumesc frumos
Am aceleasi probleme. Au schimbat bujii;fise;capac delcou;rotor;pompa benzina. Cred ca aceasta este problema (senzor Hall din delcou)pt. ca se suprapune aproape perfect. Revin cu informatii dupa montajul senzorului conform! Asa-i cand repara in service-uri neprofesionisti in defectoscopii. Cred ca problema e mai usor rezolvabila pe forum. Cu certitudine este mai ieftina si punctuala!
- Armenean Daniel
- *
- 7 mesaje
- din 05 Jan 2015
- Vectra 1993 C16NZ
- Cluj
Armenean Daniel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2015
- Mesaj Privat
Suplimentar am mai schimbat si modulul de aprindere. Acu' functioneaza de 1 zi si nu mai am fenomenul ciudat.
Recomandare: mecanic auto priceput altfel inlocuiti toata aprinderea si alimentarea !