Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • alpi23

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la opel astra f din '93 motor c16nz
cand pornesc la rece motorul merge perfect umblu putin cu el , nu se stie cat ,este cand merge 1 ora ,este cand 2 ore si nu are nimic... dupa un timp motorul moare , nu mai are scanteie. nu stiu ce sa fac , am schimabat modulul de aprindere si tot figura aceea face. am masurat sezorul hall la rece ,are rezistenta de 780 ohmi si la cald are undeva intre 850 si 900 ohmi. are cineva o suggestie? nu mai pot sa umblu cu masina pt ca nu mai stiu cand o sa ma lase pe drum. daca astept sa se raceasca masina porneste din prima dar daca incerc la cald este cand porneste masina ,merge vreo 2 min si iarasi moare. nu stiu poate condensatorul din delcou e de vina? va rog cine a mai avut astfel de probleme si le-a rezovat sa ma ajut ca-s disperat. multumesc frumos
Skip ads

  • rci4rci

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pana da sa `moara` motorul ,ti se pare ca este cumva mai turat decat ar trebui sa fie? te-ai uitat la motorasul pas cu pas?
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema avea un prieten de-al meu.A schimbat si tot schimbat modulul.Este de proasta calitate (adica se duce dupa putin timp).Cand e pe duca , porneste numai la rece.
  • vali.stop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Incearca un modul (aprindere electronica) de firma sau cauta un delco( sec. hand) la pret rezonabil , eventual cu proba . Ce nume de producator avea modulul cumparat ? Am luat HUCO si a fost ieftin si fara probleme . In schimb unul ceva mai ieftin made in Italy a lucrat exact 7 zile si a cedat .
  • alpi23

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cred ca am rezolvat problema. am szhimbat modulul de aprindere se zice ca este bun (EPS) ,era undeva la 190 RON dar tot facea figura. dupa aceea am desfacut delcoul bucati si am remarcat ca firele de la senzorul HALL ,chiar de unde ies ,invelisul era rupt si poate tragea din cand in cand la masa. este o problema banala dar trebuie uitat la fiecare comonent din delcou cu atentie. am schimbat si senzorul HALL si pana acum n-am mai avut probleme. am lasat motorul sa se incalzeasca bine ,am fost cu el prin oras ,constant cam 2 ore si merge bine motorul. din pacate la c16nz delcoul este facut cam naspa. si problemele banale pot duce la mari batai de cap. mersi tuturor pt raspunsuri

eventual as mai cumpara un IAC dar e foarte scump. daca are cineva second hand si vrea sa-l vanda sa ma anunte
tel:0742989979
  • ag_gabbi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
problema am avut-o si eu,cand era rece motorul pornea fara probleme, cand se incalzea dadea sa se inece si chiar se oprea, dupa care nu mai vroia sa porneasca deloc decat dupa 30 minute perioada in care se racea. Am schimbat capacul delco dupa care problema a disparut. Motorul meu e c14nz. Multa bafta
  • mitzuk

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si eu ma confrunt cu aceeasi problema.Nu conteaza daca e motorul rece sau cald,nu porneste deloc.
am verificat injectorul monopunct si a ramane inchis chiar daca incerc sa ii dau cheie.(ma gandeam k are mizerie si nu alimenteaza cu benzina)
nu primesc curent nici la bujii.
sunt recunoscator la orice sfat primit
  • Alexia Pasat

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
alpi23 a scris:cred ca am rezolvat problema. am szhimbat modulul de aprindere se zice ca este bun (EPS) ,era undeva la 190 RON dar tot facea figura. dupa aceea am desfacut delcoul bucati si am remarcat ca firele de la senzorul HALL ,chiar de unde ies ,invelisul era rupt si poate tragea din cand in cand la masa. este o problema banala dar trebuie uitat la fiecare comonent din delcou cu atentie. am schimbat si senzorul HALL si pana acum n-am mai avut probleme. am lasat motorul sa se incalzeasca bine ,am fost cu el prin oras ,constant cam 2 ore si merge bine motorul. din pacate la c16nz delcoul este facut cam naspa. si problemele banale pot duce la mari batai de cap. mersi tuturor pt raspunsuri

eventual as mai cumpara un IAC dar e foarte scump. daca are cineva second hand si vrea sa-l vanda sa ma anunte
tel:0742989979

220 lei este iac-ul....nu se merita sa-l iei la mama a doua.
  • ungureanu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut , am eu iac nou sigilat pentru c16nz , la 90 ron , daca ai nevoie imi lasi mesaj , o zi buna
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
mitzuk,
Se pare ca ai aceeasi problema ca si mine.

AI probleme cu senzorul Hall din delco.
  • mitzuk

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
intr-adevar delcou era problema
l-am schimbat si acum merge perfect
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,sper sa ma ajutati si pe mine careva daca nu cu o idee macar cu 2 litrii de benzina sa-i dau foc ca poate asa porneste!
S-a intamplat asa : am bagat-o in curte,mergea,pornea..putin mai greu dar pornea..invartea de cateva ori si pornea..am banuit bujiile,in fine!
dimineata cand sa pornesc n-a mai vrut,am zis ca nu mai am benzina ca mersesem mult cu ea pe rosu,i-am bagat benzina si nimic,am verificat daca ii vine benzina,am scos turul si ii vine benzina,am schimbat fise,am schimbat bujii,am schimbat bobina de inductie iar azi am schimbat si modulul de inductie din delcou ca ala mai ramasese si tot nu vrea sa porneasca,nu are scanteie Smile ce mai e de schimbat la ea ca nu mai stiu,are vreun releu,siguranta ceva pentru bobina de inductie sau pentru modulul de inductie ?mentionez ca toate piesele le-am luat noi nu SH
Multumesc si astept raspunsuri..sfaturi...sticle de benzina..etc..orice!
c16nz este motorul.
  • raduchiriac

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Posed Astra F 92 motor c16nz. Problemele au inceput sa apara de acum doua saptamani.La rece mergea destu de ok cu mici intreruperi, in schimb, la cald, dupa 90gr c in bord, dadea in nas. intreruperi, tras greu, la relanti parea ca sta in 3 cilindri. se oprea des la stat in relanti. asta numai cu motorul cald.Ca sa pot sa merg cu ea trebui sa stau aproape in permanenta cu motorul turat. Am schimbat, rand pe rand, bujii, fise, motor pas cu pas, nimic, aceleasi simptome. Ieri pe la pranz in schimb a murit de tot... Verificat azi cu un prieten, nu da deloc scanteie. Nici la rece nici la cald. Am comandat modulul de aprindere. Maine dimineatza la ora 10 o sa-l am. Mai are cineva idei? Multumesc anticipat!
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
mitzuk a scris:si eu ma confrunt cu aceeasi problema.Nu conteaza daca e motorul rece sau cald,nu porneste deloc.
am verificat injectorul monopunct si a ramane inchis chiar daca incerc sa ii dau cheie.(ma gandeam k are mizerie si nu alimenteaza cu benzina)
nu primesc curent nici la bujii.
sunt recunoscator la orice sfat primit


Colegu aceeasi problema am avuto si eu cu un astra f c14nz dar la mine era problema de la rotor distribuitor adica rola care invarte rotorul de la delco nu primeam nici pic de scanteie doar la punerea contactului dupa care dateam la automat nimic dupa ce am schimbat acea piesa care face legatura intre axa cu came si delcou gata a pornit fara probleme asta e piesa care facea figuri

Si eu am zis ca e la injector ca nu datea benzina da na fost asa am cumparat piesa de la un opel kadett si cu mici ajustari am puso piesa in sine 10 lei transportul mai mult partea proasta e ca nu prea mai gasesti ....
Mai verifica si mufa de la senzoull hall de pe delco si aia e o problema la c14nz stima in caz de rezolvare PM
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
raduchiriac a scris:Salut. Posed Astra F 92 motor c16nz. Problemele au inceput sa apara de acum doua saptamani.La rece mergea destu de ok cu mici intreruperi, in schimb, la cald, dupa 90gr c in bord, dadea in nas. intreruperi, tras greu, la relanti parea ca sta in 3 cilindri. se oprea des la stat in relanti. asta numai cu motorul cald.Ca sa pot sa merg cu ea trebui sa stau aproape in permanenta cu motorul turat. Am schimbat, rand pe rand, bujii, fise, motor pas cu pas, nimic, aceleasi simptome. Ieri pe la pranz in schimb a murit de tot... Verificat azi cu un prieten, nu da deloc scanteie. Nici la rece nici la cald. Am comandat modulul de aprindere. Maine dimineatza la ora 10 o sa-l am. Mai are cineva idei? Multumesc anticipat!


Verifica piesa aceasta

Dupa cum se vede la mine sa rupt din cauza lulelei si nu mai invarte rotoru de la delcou pentru a da curent bujiilor stima poate te ajuta cu ceva
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
MDL a scris:Salutare,sper sa ma ajutati si pe mine careva daca nu cu o idee macar cu 2 litrii de benzina sa-i dau foc ca poate asa porneste!
S-a intamplat asa : am bagat-o in curte,mergea,pornea..putin mai greu dar pornea..invartea de cateva ori si pornea..am banuit bujiile,in fine!
dimineata cand sa pornesc n-a mai vrut,am zis ca nu mai am benzina ca mersesem mult cu ea pe rosu,i-am bagat benzina si nimic,am verificat daca ii vine benzina,am scos turul si ii vine benzina,am schimbat fise,am schimbat bujii,am schimbat bobina de inductie iar azi am schimbat si modulul de inductie din delcou ca ala mai ramasese si tot nu vrea sa porneasca,nu are scanteie Smile ce mai e de schimbat la ea ca nu mai stiu,are vreun releu,siguranta ceva pentru bobina de inductie sau pentru modulul de inductie ?mentionez ca toate piesele le-am luat noi nu SH
Multumesc si astept raspunsuri..sfaturi...sticle de benzina..etc..orice!
c16nz este motorul.


Ai verificat piesa intre axa cu came si delco ? La mine piesa care sa distrus si nu mai datea scanteie nicaeri uite piesa

Sper ca asta sa fie problema ta stima
  • raduchiriac

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. c16nz, avea probleme cu modulul de aprindere. L-am schimbat. merge atza! Ce mi-ati aratat in foto este senzorul HALL. Daca nu se remedia trebuia sa pun unul nou. La modelul acesta de opel cel mai ieftin este 145 lei. Modulul de aprindere l-am gasit cu aprox 90 lei, fabricat in Marea Britanie. In foto: piesa defecta.
  • Armenean Daniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
alpi23 a scris:am si eu o problema la opel astra f din '93 motor c16nz
cand pornesc la rece motorul merge perfect umblu putin cu el , nu se stie cat ,este cand merge 1 ora ,este cand 2 ore si nu are nimic... dupa un timp motorul moare , nu mai are scanteie. nu stiu ce sa fac , am schimabat modulul de aprindere si tot figura aceea face. am masurat sezorul hall la rece ,are rezistenta de 780 ohmi si la cald are undeva intre 850 si 900 ohmi. are cineva o suggestie? nu mai pot sa umblu cu masina pt ca nu mai stiu cand o sa ma lase pe drum. daca astept sa se raceasca masina porneste din prima dar daca incerc la cald este cand porneste masina ,merge vreo 2 min si iarasi moare. nu stiu poate condensatorul din delcou e de vina? va rog cine a mai avut astfel de probleme si le-a rezovat sa ma ajut ca-s disperat. multumesc frumos



Am aceleasi probleme. Au schimbat bujii;fise;capac delcou;rotor;pompa benzina. Cred ca aceasta este problema (senzor Hall din delcou)pt. ca se suprapune aproape perfect. Revin cu informatii dupa montajul senzorului conform! Asa-i cand repara in service-uri neprofesionisti in defectoscopii. Cred ca problema e mai usor rezolvabila pe forum. Cu certitudine este mai ieftina si punctuala!
  • Armenean Daniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am aceleasi probleme. Au schimbat bujii;fise;capac delcou;rotor;pompa benzina. Cred ca aceasta este problema (senzor Hall din delcou)pt. ca se suprapune aproape perfect. Revin cu informatii dupa montajul senzorului conform! Asa-i cand repara in service-uri neprofesionisti in defectoscopii. Cred ca problema e mai usor rezolvabila pe forum. Cu certitudine este mai ieftina si punctuala!
Suplimentar am mai schimbat si modulul de aprindere. Acu' functioneaza de 1 zi si nu mai am fenomenul ciudat.

Recomandare: mecanic auto priceput altfel inlocuiti toata aprinderea si alimentarea !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR