Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Daca ar fi nevoie de "doar" 1000 euro, nu-i o problema. Cine da 10.000 de euro pe o masina SH si nu are 1000 euro pentru o reparatie ala e un românaș tâmp și snob, cum sunt mulți printre noi, românii. Problema la mașina asta este cã se poate duce dracului tot motorul și gaura nu e de 1000 euro, e de minim 3000 sau o dai la dezmembrari... Stiu ca si la BMW si la Audi sunt fel de fel de probleme, chiar daca multi nu recunosc. Eu sincer, am ales Insignia deoarece am considerat-o cea mai frumoasa si am zis cã poate e mai ieftinã întreținerea decât la BMW sau Audi. Deși e cam pe acolo cred...
Normal cã, cu-i îi picã motorul nu din vina lui ci a unui defect de fabricație va urâ toatã viața aceastã marcã. Deși eu cred cã în unele cazuri picã și din motive de exploatare și întreținere. De ex.: dacã știi cã nu trebuie sã întrerupi regenerarea DPF-ului ca iti baga motorina in baie...., poți fi un pic atent la consumul instantaneu la ralanti și îți vei da seama imediat cã e în regenerare, deoarece ajunge la 1,8-2l/ora. Asta este, masina perfecta nu s-a facut încã. Dar cat de idiot sa fii sa o intrerupi de zeci de ori pana se duce dracu...? E clar ca diesel-ul nu e pentru femei...nepricepute.
Grav este cand pica motorul fara ca noi sa avem vina, ex. clapete rupte sau presiune ulei 0 fara mesaj de avertizare, atunci ajungi sa innbunesti si sa urasti o marca de masini si mi se pare normal.
Skip ads

  • Nicholas84

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, este prima mea postare aici si sper sa va fie de folos, deoarece va scriu din experientele pe care le-am avut.
Insignia 08.2009 DTJ
- clapetele - le -am extras, jumate de clapeta deja o aveam plecata cand am fost la service;
- oring pompa de ulei - l-am inlocuit se poate comanda separat. Am avut presiune 1.2 in momentul inlocuirii - atentie - ultima versiune de soft anuleaza mesajul cu " oil presure ..." chiar daca este real, eu nu am acest update si mi-a dat eroarea consecutiv 5 zile, pana mi-am dat seama ca ceva nu este ok, am inteles ca abia de la modelele 2011+ a fost schimbat acest sistem.
Sfatul meu pt cei care au update de soft model 2009/ 2010 este sa masoare presiunea uleiului.

Numai bine!
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai si de ce nu pun toti producatorii mesaje de avertizare? Ca module destepte sunt deja pe masini. Si sa zica: "Please do not turn off the engine! DPF regeneration in progress" si bip sonor. Ca la windows 7, ii dai shutdown, isi mai face update cate o ora, uneori.
Asta cu clapetele, presiunea fara avertizare, turbine picate la 50k km, distributii rupte mi se par chiar bataie de joc pe banii oamenilor.

Dar poate asta vor, sa castige din servisare cat jumate de masina.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nicholas84 a scris:Salutare, este prima mea postare aici si sper sa va fie de folos, deoarece va scriu din experientele pe care le-am avut.
Insignia 08.2009 DTJ
- clapetele - le -am extras, jumate de clapeta deja o aveam plecata cand am fost la service;
- oring pompa de ulei - l-am inlocuit se poate comanda separat. Am avut presiune 1.2 in momentul inlocuirii - atentie - ultima versiune de soft anuleaza mesajul cu " oil presure ..." chiar daca este real, eu nu am acest update si mi-a dat eroarea consecutiv 5 zile, pana mi-am dat seama ca ceva nu este ok, am inteles ca abia de la modelele 2011+ a fost schimbat acest sistem.
Sfatul meu pt cei care au update de soft model 2009/ 2010 este sa masoare presiunea uleiului.

Numai bine!


Salut,
A mea este tot 08.2009 DTJ 131hp. Poti te rog sa ne spui seria ta de motor? Sa vedem daca se probeaza acea informatie de pe forum cum ca in 2009 au fost imbunatatite clapetele incepand cu o anumita serie. Eu am 1,8 bari si up-date datorita mesajului cu presiunea la ulei scazuta. O voi urmari la fiecare schimb de ulei, adica max.8000 km.
Sunt afectate seriile de motor < A20DTH 17459038, din 2008, 2009, scrie clar ca de la motorul cu nr. 17459038 s-au montat galeriile de admisie imbunatatite!
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Nicholas84 ne zici cat au costat cele doua operatiuni care practic te salveaza de la nenorociri mari?
Poate nu e ala asa de negru, faci chestiile astea, + DPF off si nu mai ai griji, teoretic.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Legat de clapele de admisie ,habar nu am, nu mai zic nimic, azi au zis (cretinii) ca o duc la reprezentanta, daca a mai ramas ceva din ea, nici nu mai stiu cum arata.....tare sunt curios ce mama naibi are Smile
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Chiar te rugam sa ne spui si noua ce a avut masina si care a fost cauza. Poate putem evita sa ajungem si noi in situatia ta.
Iti multumim ca ne tii la curent.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 647
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am seia de motor 17524xxx si pt linistea mea am scos clapetele
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cu siguranta am sa le scot si eu in caz de nu din cauza lor stau cu masina de o luna "pe dreapta" , iar legat de pompa de ulei ,cum ne cum, am sa montez un ceas de presiune fie el si legat cu sarma de oglinda retrovizoare, si am sa va tin la curent cu mare placere, ma uimește DEKRA ...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Presiunea de 1.2 bari la relanti, nu e o presiune prea scazuta.......se incadreaza in limite.
  • Nicholas84

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am dat o info gresita si imi cer scuze, este produsa in luna ianuarie 2009, seria este 174176...
Ambele operatiuni m-au costat in jur de 1.500 ron
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:Eu am seia de motor 17524xxx si pt linistea mea am scos clapetele


Foarte bine ai facut. Eu am uitat sa le scot cand am schimbat distributia, dar asta e. O sa le scot cat mai curand. Spune-mi te rog daca ti s-a modificat consumul sau daca simti vreo schimbare la ea.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 647
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu am idee daca este o schimbare cand am dat afara clapetii am si remapat de la 160 la 200cp ... sa schimbat masina dar nu cred ca din lipsa clapetilor
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nicholas84 te rog sa imi spui pe P.M, sa nu se considere reclama de unde ai comandat oringul pentru pompa de ulei, si cat costa, pentru ca eu am schimbat pompa de ulei cu una SH, despre care mi s-a garantat ca este de pe un motor pana in 80 de mii, si la rece, sub 0 gradeimi da mesajul cu presiune scazuta de ulei, si am sa le fac pe amandoua sa am una de rezerva. Multumesc mult.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@Ionut Ciobanu
De ce ai schimbat pompa de ulei?
La schimbare ai lasat semerigul vechi ?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da, am lasat semeringul vechi, cel care vine pe arbore, iar in pompa nu am umblat. Am schimbat pompa de ulei, pentru ca din noiembrie cand a venit primul val de frig a inceput sa imi dea mesaju cu presiune de ulei scazuta si pana se amorsa pompa se auzea motorul clampanind. Pana am schimbat-o pe 19 decembrie ,la frig dimineata o porneam de cateva ori si o opream si se amorsa pompa. Dupa ce am schimbat-o , o saptamana a fost o.k, dar acum face si asta la fel. Cum s-a incalzit pe la 7 grade acum a mers,dar cand e cu minus afara se dezamorseaza. Eu nu stiu despre ce oring, semering este vorba, si daca trebuie sa dau iar jos baia de ulei ca sa il scimb. Oricum am pompa veche si as reparao pe asta, adica as schimba acel oring si as pune-o la loc pe masina, si as reparao pe urma si pe cealalta. Deci va rog sa ma luminati ca nu stiu care este acest semering si unde anume este pozitionat. Multumesc.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Uita-te la pg11 in topicul asta si o sa vezi in poza despre ce semering/garnitura este vorba, cea dintre pompa si sorb, de fapt e o garnitura in forma de ciuperca.
Semeringul care vine pe arbore e cel de la distributie, pe acolo nu are cum sa iti piarda presiune, doar sa iti dea ulei pe afara.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
A postat cineva o poza cu acel semering , si am salvat o


Ultima modificare făcută de nete_20 la Mar 13 Jan, 2015 9:42 am
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
O.k. ma gandeam eu ca este vorba despre asta, dar fostul sef de la opel a zis ca nu. Si stiu asta de la un prieten mecanic la Peugeot, unde a intalnit situatia asta. Multumesc mult si am sa incerc sa il comand.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Intrebare: Pot sa revin la softul vechi daca am facut up-grade la reprezentanta? Și unde pot face asta, tot la ei? Decat sa nu-mi mai dea mesajul cu presiunea la ulei deloc, mai bine sa il dea cand nu trebuie si o sa ii verific presiunea de cate ori il da.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR