- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Daca ar fi nevoie de "doar" 1000 euro, nu-i o problema. Cine da 10.000 de euro pe o masina SH si nu are 1000 euro pentru o reparatie ala e un românaș tâmp și snob, cum sunt mulți printre noi, românii. Problema la mașina asta este cã se poate duce dracului tot motorul și gaura nu e de 1000 euro, e de minim 3000 sau o dai la dezmembrari... Stiu ca si la BMW si la Audi sunt fel de fel de probleme, chiar daca multi nu recunosc. Eu sincer, am ales Insignia deoarece am considerat-o cea mai frumoasa si am zis cã poate e mai ieftinã întreținerea decât la BMW sau Audi. Deși e cam pe acolo cred...
Normal cã, cu-i îi picã motorul nu din vina lui ci a unui defect de fabricație va urâ toatã viața aceastã marcã. Deși eu cred cã în unele cazuri picã și din motive de exploatare și întreținere. De ex.: dacã știi cã nu trebuie sã întrerupi regenerarea DPF-ului ca iti baga motorina in baie...., poți fi un pic atent la consumul instantaneu la ralanti și îți vei da seama imediat cã e în regenerare, deoarece ajunge la 1,8-2l/ora. Asta este, masina perfecta nu s-a facut încã. Dar cat de idiot sa fii sa o intrerupi de zeci de ori pana se duce dracu...? E clar ca diesel-ul nu e pentru femei...nepricepute.
Grav este cand pica motorul fara ca noi sa avem vina, ex. clapete rupte sau presiune ulei 0 fara mesaj de avertizare, atunci ajungi sa innbunesti si sa urasti o marca de masini si mi se pare normal.
Normal cã, cu-i îi picã motorul nu din vina lui ci a unui defect de fabricație va urâ toatã viața aceastã marcã. Deși eu cred cã în unele cazuri picã și din motive de exploatare și întreținere. De ex.: dacã știi cã nu trebuie sã întrerupi regenerarea DPF-ului ca iti baga motorina in baie...., poți fi un pic atent la consumul instantaneu la ralanti și îți vei da seama imediat cã e în regenerare, deoarece ajunge la 1,8-2l/ora. Asta este, masina perfecta nu s-a facut încã. Dar cat de idiot sa fii sa o intrerupi de zeci de ori pana se duce dracu...? E clar ca diesel-ul nu e pentru femei...nepricepute.
Grav este cand pica motorul fara ca noi sa avem vina, ex. clapete rupte sau presiune ulei 0 fara mesaj de avertizare, atunci ajungi sa innbunesti si sa urasti o marca de masini si mi se pare normal.
- Nicholas84
- *
- 7 mesaje
- din 27 Mai 2014
- Insignia 2009
- Prahova
Nicholas84
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutare, este prima mea postare aici si sper sa va fie de folos, deoarece va scriu din experientele pe care le-am avut.
Insignia 08.2009 DTJ
- clapetele - le -am extras, jumate de clapeta deja o aveam plecata cand am fost la service;
- oring pompa de ulei - l-am inlocuit se poate comanda separat. Am avut presiune 1.2 in momentul inlocuirii - atentie - ultima versiune de soft anuleaza mesajul cu " oil presure ..." chiar daca este real, eu nu am acest update si mi-a dat eroarea consecutiv 5 zile, pana mi-am dat seama ca ceva nu este ok, am inteles ca abia de la modelele 2011+ a fost schimbat acest sistem.
Sfatul meu pt cei care au update de soft model 2009/ 2010 este sa masoare presiunea uleiului.
Numai bine!
Insignia 08.2009 DTJ
- clapetele - le -am extras, jumate de clapeta deja o aveam plecata cand am fost la service;
- oring pompa de ulei - l-am inlocuit se poate comanda separat. Am avut presiune 1.2 in momentul inlocuirii - atentie - ultima versiune de soft anuleaza mesajul cu " oil presure ..." chiar daca este real, eu nu am acest update si mi-a dat eroarea consecutiv 5 zile, pana mi-am dat seama ca ceva nu este ok, am inteles ca abia de la modelele 2011+ a fost schimbat acest sistem.
Sfatul meu pt cei care au update de soft model 2009/ 2010 este sa masoare presiunea uleiului.
Numai bine!
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Pai si de ce nu pun toti producatorii mesaje de avertizare? Ca module destepte sunt deja pe masini. Si sa zica: "Please do not turn off the engine! DPF regeneration in progress" si bip sonor. Ca la windows 7, ii dai shutdown, isi mai face update cate o ora, uneori.
Asta cu clapetele, presiunea fara avertizare, turbine picate la 50k km, distributii rupte mi se par chiar bataie de joc pe banii oamenilor.
Dar poate asta vor, sa castige din servisare cat jumate de masina.
Asta cu clapetele, presiunea fara avertizare, turbine picate la 50k km, distributii rupte mi se par chiar bataie de joc pe banii oamenilor.
Dar poate asta vor, sa castige din servisare cat jumate de masina.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Nicholas84 a scris:Salutare, este prima mea postare aici si sper sa va fie de folos, deoarece va scriu din experientele pe care le-am avut.
Insignia 08.2009 DTJ
- clapetele - le -am extras, jumate de clapeta deja o aveam plecata cand am fost la service;
- oring pompa de ulei - l-am inlocuit se poate comanda separat. Am avut presiune 1.2 in momentul inlocuirii - atentie - ultima versiune de soft anuleaza mesajul cu " oil presure ..." chiar daca este real, eu nu am acest update si mi-a dat eroarea consecutiv 5 zile, pana mi-am dat seama ca ceva nu este ok, am inteles ca abia de la modelele 2011+ a fost schimbat acest sistem.
Sfatul meu pt cei care au update de soft model 2009/ 2010 este sa masoare presiunea uleiului.
Numai bine!
Insignia 08.2009 DTJ
- clapetele - le -am extras, jumate de clapeta deja o aveam plecata cand am fost la service;
- oring pompa de ulei - l-am inlocuit se poate comanda separat. Am avut presiune 1.2 in momentul inlocuirii - atentie - ultima versiune de soft anuleaza mesajul cu " oil presure ..." chiar daca este real, eu nu am acest update si mi-a dat eroarea consecutiv 5 zile, pana mi-am dat seama ca ceva nu este ok, am inteles ca abia de la modelele 2011+ a fost schimbat acest sistem.
Sfatul meu pt cei care au update de soft model 2009/ 2010 este sa masoare presiunea uleiului.
Numai bine!
Salut,
A mea este tot 08.2009 DTJ 131hp. Poti te rog sa ne spui seria ta de motor? Sa vedem daca se probeaza acea informatie de pe forum cum ca in 2009 au fost imbunatatite clapetele incepand cu o anumita serie. Eu am 1,8 bari si up-date datorita mesajului cu presiunea la ulei scazuta. O voi urmari la fiecare schimb de ulei, adica max.8000 km.
Sunt afectate seriile de motor < A20DTH 17459038, din 2008, 2009, scrie clar ca de la motorul cu nr. 17459038 s-au montat galeriile de admisie imbunatatite!
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Nicholas84
- *
- 7 mesaje
- din 27 Mai 2014
- Insignia 2009
- Prahova
Nicholas84
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2014
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nicholas84 te rog sa imi spui pe P.M, sa nu se considere reclama de unde ai comandat oringul pentru pompa de ulei, si cat costa, pentru ca eu am schimbat pompa de ulei cu una SH, despre care mi s-a garantat ca este de pe un motor pana in 80 de mii, si la rece, sub 0 gradeimi da mesajul cu presiune scazuta de ulei, si am sa le fac pe amandoua sa am una de rezerva. Multumesc mult.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Da, am lasat semeringul vechi, cel care vine pe arbore, iar in pompa nu am umblat. Am schimbat pompa de ulei, pentru ca din noiembrie cand a venit primul val de frig a inceput sa imi dea mesaju cu presiune de ulei scazuta si pana se amorsa pompa se auzea motorul clampanind. Pana am schimbat-o pe 19 decembrie ,la frig dimineata o porneam de cateva ori si o opream si se amorsa pompa. Dupa ce am schimbat-o , o saptamana a fost o.k, dar acum face si asta la fel. Cum s-a incalzit pe la 7 grade acum a mers,dar cand e cu minus afara se dezamorseaza. Eu nu stiu despre ce oring, semering este vorba, si daca trebuie sa dau iar jos baia de ulei ca sa il scimb. Oricum am pompa veche si as reparao pe asta, adica as schimba acel oring si as pune-o la loc pe masina, si as reparao pe urma si pe cealalta. Deci va rog sa ma luminati ca nu stiu care este acest semering si unde anume este pozitionat. Multumesc.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat