Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • samy97

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g y1.7DTI si de dimineata mi sa aprins martorul baterie pe bord si ramane aprins, nu se mai stinge + ca incepe sa miroasa a plastic incins. Care ar putea fi cauzele ? Va rog sa rapundeti detaliat! Multumesc anticipat!
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
alternatorul dus
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
1. fie este dus releul de incarcare, care se afla in alternator din cate stiu eu. Cel putin asa este la astra f, nu stiu cum o fi la astra g.
Ala se inlocuieste, nu este o mare problema. Nu trebuie sa schimbi tot alternatorul
2. fie este cureaua alternatorului slabita si nu il mai antreneaza cum trebuie
3. fie contactele pe la alternator sunt oxidate / ruginite. Poate fi si acesta un motiv pt care ti se aprinde acel bec.
Am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta, in urma cu cativa ani.
Am dat jos alternatorul, l-am dus la electrician si mi-a spus ca am defect releul de incarcare. Zis si facut, am schimbat acel releu al alternatorului .
Ulterior, dupa montarea alternatorului pe masina, am constatat ca becul acela tot mai palpaia putin. Se observa foarte bine in special noaptea cu luminile din bord stinse
Asa ca am curatat si acele contacte de la alternator, respectiv bornele bateriei si contactul de masa (-) de pe caroserie .
De atunci nu am mai avut astfel de probleme. Si sunt ani de zile de atunci ...
Cine o fi avut dreptate, nu stiu ... Ori eu, ori electricianul ...
Incearca sa cureti mai intai aceste contacte, dar nu stiu exact unde se afla la tine, la astra g
Posteaza cel mai bine la sectiunea astra g
  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca o data cu asta ai ramas si fara directie! Schimba releul de incarcare si puntea de diode daca tot umbli in alternator si totul se va rezolva! Stima
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
s-a ars... ramane sa te uiti sub capota ce anume Wink
  • ray_from_sb

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar sper sa fie de folos altui posesor de opel care trece prin problema asta..
In momentul in care martorul baterie ramane aprins si dupa ce ai luat contactul, o dioda de pe punte e strapunsa conducand curent si in sens invers, deci clar trebuie schimbata puntea de diode, deasemenea atentie mare la ce punte cumparati, daca e de amperaj mai mic decat trebuie o sa se arda cu timpul din nou(asa am patit eu..cel de la magazinul de piese auto mi-a adus de 25 Amperi in loc de 50 Amperi).. nu e indicat deloc sa mai pornesti masina daca o dioda e doar strapunsa si nu arsa definitiv, pentru ca iti poate topi izolatia de email de pe infasurarea de cupru, ceea ce duce la un cost suplimentar al reparatiei....
  • davioforce

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2013

  • Mesaj Privat
eu zic ca este de la cureaua de accesorii din moment ce miroase a cauciuc incins.asta am patit-o si eu.patineaza cureaua si numai invarte fulia alternatorului suficient de mult pt a da voltajul necesar.
  • Adryan Vasile

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pt cele mentionate, tocmai de 2-3 zile am descoperit si eu aceeasi problema. Am ajuns cu masina acasa de la serviciu si dupa ce am iprit motorul si am luat contactul martoril de la baterie ramanea pornit! Nu am stiut ce sa ii fac am scos + de la baterie si urmeaza zilele astea sa ma duc sa vedem ce si cum... Dar imi e de mare ajutor raspundul tau ca din ce ai descris asa se intampla si la mn...
ray_from_sb a scris:Imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar sper sa fie de folos altui posesor de opel care trece prin problema asta..
In momentul in care martorul baterie ramane aprins si dupa ce ai luat contactul, o dioda de pe punte e strapunsa conducand curent si in sens invers, deci clar trebuie schimbata puntea de diode, deasemenea atentie mare la ce punte cumparati, daca e de amperaj mai mic decat trebuie o sa se arda cu timpul din nou(asa am patit eu..cel de la magazinul de piese auto mi-a adus de 25 Amperi in loc de 50 Amperi).. nu e indicat deloc sa mai pornesti masina daca o dioda e doar strapunsa si nu arsa definitiv, pentru ca iti poate topi izolatia de email de pe infasurarea de cupru, ceea ce duce la un cost suplimentar al reparatiei....

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR