samy97
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
1. fie este dus releul de incarcare, care se afla in alternator din cate stiu eu. Cel putin asa este la astra f, nu stiu cum o fi la astra g.
Ala se inlocuieste, nu este o mare problema. Nu trebuie sa schimbi tot alternatorul
2. fie este cureaua alternatorului slabita si nu il mai antreneaza cum trebuie
3. fie contactele pe la alternator sunt oxidate / ruginite. Poate fi si acesta un motiv pt care ti se aprinde acel bec.
Am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta, in urma cu cativa ani.
Am dat jos alternatorul, l-am dus la electrician si mi-a spus ca am defect releul de incarcare. Zis si facut, am schimbat acel releu al alternatorului .
Ulterior, dupa montarea alternatorului pe masina, am constatat ca becul acela tot mai palpaia putin. Se observa foarte bine in special noaptea cu luminile din bord stinse
Asa ca am curatat si acele contacte de la alternator, respectiv bornele bateriei si contactul de masa (-) de pe caroserie .
De atunci nu am mai avut astfel de probleme. Si sunt ani de zile de atunci ...
Cine o fi avut dreptate, nu stiu ... Ori eu, ori electricianul ...
Incearca sa cureti mai intai aceste contacte, dar nu stiu exact unde se afla la tine, la astra g
Posteaza cel mai bine la sectiunea astra g
Ala se inlocuieste, nu este o mare problema. Nu trebuie sa schimbi tot alternatorul
2. fie este cureaua alternatorului slabita si nu il mai antreneaza cum trebuie
3. fie contactele pe la alternator sunt oxidate / ruginite. Poate fi si acesta un motiv pt care ti se aprinde acel bec.
Am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta, in urma cu cativa ani.
Am dat jos alternatorul, l-am dus la electrician si mi-a spus ca am defect releul de incarcare. Zis si facut, am schimbat acel releu al alternatorului .
Ulterior, dupa montarea alternatorului pe masina, am constatat ca becul acela tot mai palpaia putin. Se observa foarte bine in special noaptea cu luminile din bord stinse
Asa ca am curatat si acele contacte de la alternator, respectiv bornele bateriei si contactul de masa (-) de pe caroserie .
De atunci nu am mai avut astfel de probleme. Si sunt ani de zile de atunci ...
Cine o fi avut dreptate, nu stiu ... Ori eu, ori electricianul ...
Incearca sa cureti mai intai aceste contacte, dar nu stiu exact unde se afla la tine, la astra g
Posteaza cel mai bine la sectiunea astra g
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ray_from_sb
- **
- 52 mesaje
- din 12 Aug 2008
- Astra 1995 x17dtl
- Sibiu
ray_from_sb
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar sper sa fie de folos altui posesor de opel care trece prin problema asta..
In momentul in care martorul baterie ramane aprins si dupa ce ai luat contactul, o dioda de pe punte e strapunsa conducand curent si in sens invers, deci clar trebuie schimbata puntea de diode, deasemenea atentie mare la ce punte cumparati, daca e de amperaj mai mic decat trebuie o sa se arda cu timpul din nou(asa am patit eu..cel de la magazinul de piese auto mi-a adus de 25 Amperi in loc de 50 Amperi).. nu e indicat deloc sa mai pornesti masina daca o dioda e doar strapunsa si nu arsa definitiv, pentru ca iti poate topi izolatia de email de pe infasurarea de cupru, ceea ce duce la un cost suplimentar al reparatiei....
In momentul in care martorul baterie ramane aprins si dupa ce ai luat contactul, o dioda de pe punte e strapunsa conducand curent si in sens invers, deci clar trebuie schimbata puntea de diode, deasemenea atentie mare la ce punte cumparati, daca e de amperaj mai mic decat trebuie o sa se arda cu timpul din nou(asa am patit eu..cel de la magazinul de piese auto mi-a adus de 25 Amperi in loc de 50 Amperi).. nu e indicat deloc sa mai pornesti masina daca o dioda e doar strapunsa si nu arsa definitiv, pentru ca iti poate topi izolatia de email de pe infasurarea de cupru, ceea ce duce la un cost suplimentar al reparatiei....
- davioforce
- *
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2013
- Vectra 2001 x20xev
- Dambovita
davioforce
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Adryan Vasile
- *
- 6 mesaje
- din 24 Dec 2014
- Meriva 2004 Z17DTH
- Bucuresti
Adryan Vasile
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2014
- Mesaj Privat
Multumesc pt cele mentionate, tocmai de 2-3 zile am descoperit si eu aceeasi problema. Am ajuns cu masina acasa de la serviciu si dupa ce am iprit motorul si am luat contactul martoril de la baterie ramanea pornit! Nu am stiut ce sa ii fac am scos + de la baterie si urmeaza zilele astea sa ma duc sa vedem ce si cum... Dar imi e de mare ajutor raspundul tau ca din ce ai descris asa se intampla si la mn...
ray_from_sb a scris:Imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar sper sa fie de folos altui posesor de opel care trece prin problema asta..
In momentul in care martorul baterie ramane aprins si dupa ce ai luat contactul, o dioda de pe punte e strapunsa conducand curent si in sens invers, deci clar trebuie schimbata puntea de diode, deasemenea atentie mare la ce punte cumparati, daca e de amperaj mai mic decat trebuie o sa se arda cu timpul din nou(asa am patit eu..cel de la magazinul de piese auto mi-a adus de 25 Amperi in loc de 50 Amperi).. nu e indicat deloc sa mai pornesti masina daca o dioda e doar strapunsa si nu arsa definitiv, pentru ca iti poate topi izolatia de email de pe infasurarea de cupru, ceea ce duce la un cost suplimentar al reparatiei....
In momentul in care martorul baterie ramane aprins si dupa ce ai luat contactul, o dioda de pe punte e strapunsa conducand curent si in sens invers, deci clar trebuie schimbata puntea de diode, deasemenea atentie mare la ce punte cumparati, daca e de amperaj mai mic decat trebuie o sa se arda cu timpul din nou(asa am patit eu..cel de la magazinul de piese auto mi-a adus de 25 Amperi in loc de 50 Amperi).. nu e indicat deloc sa mai pornesti masina daca o dioda e doar strapunsa si nu arsa definitiv, pentru ca iti poate topi izolatia de email de pe infasurarea de cupru, ceea ce duce la un cost suplimentar al reparatiei....