- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Nu stiu, ce sa zic. Poate Termostatul, pompa de apa, cureaua de accesorii slabita, sau infundat ceva.
Ventilatorul de racire, termocupla daca are.
Verifica si vezi care din ele.
Vezi ce cumperi cere o parere aici, inainte sa cumperi ceva.
Pana acum nu facea asa de ex: vara cum mergea, sau de cand a inceput sa faca asa.
Cum se numeste motorul inafara de 2.5 banuiesc ca este Omega B dar care motor?
Antigel G12 ROZ sau ROSU (Fara silicati nu ataca componetele din aluminiu, din instalatia de racire.)
Sunt doar pareri.
Vezi ce spun colegi.
Ventilatorul de racire, termocupla daca are.
Verifica si vezi care din ele.
Vezi ce cumperi cere o parere aici, inainte sa cumperi ceva.
Pana acum nu facea asa de ex: vara cum mergea, sau de cand a inceput sa faca asa.
Cum se numeste motorul inafara de 2.5 banuiesc ca este Omega B dar care motor?
Antigel G12 ROZ sau ROSU (Fara silicati nu ataca componetele din aluminiu, din instalatia de racire.)
Sunt doar pareri.
Vezi ce spun colegi.
- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat
- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Eu ma gandesc termocupla, dupa aceea termostat, Pompa apa, sau ceva infundat.
Nu cred ca este garnitura de chiuloasa.
iarna la diesel temperatura oscileaza din cate stiu eu in jos nu in sus.
Tot nu ai spus cum se numeste motorul sa vad la cat se deschide termostatul.
Poate nu are nimic si ii cauti nod in papura.
Nu cred ca este garnitura de chiuloasa.
iarna la diesel temperatura oscileaza din cate stiu eu in jos nu in sus.
Tot nu ai spus cum se numeste motorul sa vad la cat se deschide termostatul.
Poate nu are nimic si ii cauti nod in papura.
- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat
- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Atunci cred ca este de cautat pe unde se pierde antigelul...daca stii sigur ca pierde antigel.
- fum alb pe toba finala... (daca este apa gusta pe varful degetului fara a inghiti daca este dulce este antigel)
- antigelul din vas este curat...
- uleiul (prezinta maioneza)...
- furtunuri...
- vas expansiune fisurat, sau prinderile de la furtunuri.
- Radiatorul de racire sau furtunurile prezinta pori.
- Scurgeri sub masina nu sunt.
- Mocheta de la picioare, sofer si pasager este uda...
- Valva buson defecta, Probeaza cu alt buson poate face presiune prea mare in instalatie si la viteza mare iti zboara apa din vas.
........................................................
Tu ai masina langa tine poti testa, asa la distanta mai multe presupuneri decat rezolvari.
Eu ma opresc aici, poate te vor ajuta colegi care au Omega.
Vezi ce faci...
- fum alb pe toba finala... (daca este apa gusta pe varful degetului fara a inghiti daca este dulce este antigel)
- antigelul din vas este curat...
- uleiul (prezinta maioneza)...
- furtunuri...
- vas expansiune fisurat, sau prinderile de la furtunuri.
- Radiatorul de racire sau furtunurile prezinta pori.
- Scurgeri sub masina nu sunt.
- Mocheta de la picioare, sofer si pasager este uda...
- Valva buson defecta, Probeaza cu alt buson poate face presiune prea mare in instalatie si la viteza mare iti zboara apa din vas.
........................................................
Tu ai masina langa tine poti testa, asa la distanta mai multe presupuneri decat rezolvari.
Eu ma opresc aici, poate te vor ajuta colegi care au Omega.
Vezi ce faci...
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Daca-i 2.5DT,ai termostat care-ti deschide la 80 grade.Vasco cupla ventola racire.Frontal 1 sau 2 ventilatoare,daca ai in echipare AC.Plaja indicatorului temperatura din instrumente mai mare,ca la mine,la un 2.0 benzina.Fiind un diesel,este normal sa-ti indice sub 90 grade(termostatul am specificat,are punctul de deschidere 80 iar schimbul termic se face rapid,datorita vascocuplei care-ti tine joasa temperatura pe radiator frontal).La turatii mari,ridica mai sus temperatura,si asta este normal.Pe radiator frontal ai si termocupla 92/95,nu stiu daca o ai si pe cea 105/110.La mine de exemplu,plaja indicatiei este 90-98,lucru absolut normal.Bine,nu este un diesel.Nivelul in vas nu este tot timpul la fel.Motor cald,nivelul mai sus,rece,ceva mai jos.Nivelul se face cu motorul rece,agentul racire trebuie sa fie completat pana la dunga orizontala marcata Khalt/cold.Nu desfaci niciodata busonul vasului cu motorul fierbinte,agentul circula in presiune,iar daca-l desfaci,temperatura urca instant si-ti da afara...Atata timp cat nu-ti da agentul afara,nu firbe,nu vezi "bulbuci" in vas,ulei in agent,spuma excesiv alba pe capacul umplere ulei,nivelul uleiului nu creste(agent in ulei) ,fum alb excesiv pe esapatie ,asociate cu picaturi dulcege pe tips-ul evacuare,nivelul agentului nu scade excesiv,temperatura motorului nu creste excesiv,poti sta linistit,nu ai nici o problema cu garnitura de chiulasa.Asta-i plaja indicatiei din instrumente bord.Un termostat mai puturos,care-ti deschide mai tarziu ori inchide mai tarziu,iti poate intradevar mari plaja,dar atata timp cat rulezi pe frigul asta si-ti baga caldura,inseamna ca functioneaza.Daca nu ar functiona,ai racai gheata pe parbriz,prin interior,la drumuri scurte cu turatii mici.Y25DT.
- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut in legatura cu vesnica mea problema intr-un final am desfacut motorul garnitura de chiuloasa era ciupita la pistonul 6 in dreptul inelului metalic si in chiuloasa se vedea o gaura pesemne pe unde isi facuse apa loc ( intre chiuloasa si cercul metalic de pe garnitura)am inlocuit garnitura de chiuloasa iar chiuloasa acolo unde avea gaurica de la apa am astupato cu un pic de poxipol(sfatul mecanicului) am ansamblat tot motoru am pornito dar fara temostat iar la capacul de la vasul de expansiune nu mai are garnitura de etansare si nici supapa de aerisire sau ce o fi ia cert este ca am lasat motoru pornit am mers cu masina un pic si apa a urcat la 95 de grade am desfacut busonul la vasul de expansiune apa nu fierbea nu facea nimic de genul presiune in vas am bagat degetul in vas dar nu parea sa fie la fierbinte.intrebarea si nelamurirea mea este poate sa fie de la intalatia ne airisita bine sau de la capacul fara garnitura sau lipsa termostatului? Ast un rasp multumesc
- razvan tuveni
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Dec 2014
- Omega 1994
- Constanta
razvan tuveni
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2014
- Mesaj Privat