- 4di
- OP
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Va salut!
Pentru ca am fost nevoit sa demontez injectoarele de pe masina mea un Opel Corsa C cu motor Z13DT am zis sa fac un tutorial pentru cei care trebuie sa faca operatiunea asta eu ajutandu-ma la randu-mi de un tutorial de pe un forum strain de pe care am mai luat cateva poze.
Trebuie sa va asigurati ca aveti garniturile de cupru pentru injectoare (saibe de foc)
Acestea au cod: 9117693
Si in caz ca aveti nevoie:
Injectoarele au cod: 0445 110 083
Duzele pentru injectoare au cod: 0433171774
Se da jos capacul cu ECOTEC si daca va incurca se desface si conducta de aer care vine de catre filtru.
Apoi va trebuie o surubelnita dreapta pentru a scoate sigurantele furtunelor de retur care dupa eliberarea furtunelor le puneti inapoi pe injectoare sa nu se piarda, dupa care se poate pune o punga de plastic pe furtune pentru ca va curge motorina din ele.
Se numeroteaza injectoarele si conductele de pe rampa si se scot mufele injectoarelor.
Pentru a desface conductele de pe rampa si de pe injectoare e nevoie de o cheie fixa de 17 si una de 14
Dupa desfacerea conductelor urmeaza injectoarele care sunt prinse in perechi 1 cu 2 si 3 cu 4 printr-un suport care se desface cu un imbus de 10.
Partea mai dificila este scoaterea injectoarelor din chiulasa depinde cat de blocate sunt... injectoarele nu se pot rasuci stanga dreapta doar foarte putin deoarece sunt prinse in acel suport de care ziceam mai devreme si iasa doar prin tragere in sus si miscare fata, spate amandoua odata. Eu le-am lovit putin cu un ciocanel de cauciuc sa isi dea putin drumul sau cu o cheie mai mare incercati se le miscati putin apoi trebuie sa iasa.
Si asa arata injectoarele si acei suporti in care sunt prinse.
La montare trebuie sa va asigurati ca ati pus noile garnituri de cupru la injectoare (saibe de foc) si sa curatati bine locurile unde vin injectoarele ca acele saibe sa stea pe curat.
Inainte de curatare
Dupa curatare
La montare cuplul de strangere pentru acel suport al injectoarelor conform Haynes si TIS este de 20 nm.
Pentru ca am fost nevoit sa demontez injectoarele de pe masina mea un Opel Corsa C cu motor Z13DT am zis sa fac un tutorial pentru cei care trebuie sa faca operatiunea asta eu ajutandu-ma la randu-mi de un tutorial de pe un forum strain de pe care am mai luat cateva poze.
Trebuie sa va asigurati ca aveti garniturile de cupru pentru injectoare (saibe de foc)
Acestea au cod: 9117693
Si in caz ca aveti nevoie:
Injectoarele au cod: 0445 110 083
Duzele pentru injectoare au cod: 0433171774
Se da jos capacul cu ECOTEC si daca va incurca se desface si conducta de aer care vine de catre filtru.
Apoi va trebuie o surubelnita dreapta pentru a scoate sigurantele furtunelor de retur care dupa eliberarea furtunelor le puneti inapoi pe injectoare sa nu se piarda, dupa care se poate pune o punga de plastic pe furtune pentru ca va curge motorina din ele.
Se numeroteaza injectoarele si conductele de pe rampa si se scot mufele injectoarelor.
Pentru a desface conductele de pe rampa si de pe injectoare e nevoie de o cheie fixa de 17 si una de 14
Dupa desfacerea conductelor urmeaza injectoarele care sunt prinse in perechi 1 cu 2 si 3 cu 4 printr-un suport care se desface cu un imbus de 10.
Partea mai dificila este scoaterea injectoarelor din chiulasa depinde cat de blocate sunt... injectoarele nu se pot rasuci stanga dreapta doar foarte putin deoarece sunt prinse in acel suport de care ziceam mai devreme si iasa doar prin tragere in sus si miscare fata, spate amandoua odata. Eu le-am lovit putin cu un ciocanel de cauciuc sa isi dea putin drumul sau cu o cheie mai mare incercati se le miscati putin apoi trebuie sa iasa.
Si asa arata injectoarele si acei suporti in care sunt prinse.
La montare trebuie sa va asigurati ca ati pus noile garnituri de cupru la injectoare (saibe de foc) si sa curatati bine locurile unde vin injectoarele ca acele saibe sa stea pe curat.
Inainte de curatare
Dupa curatare
La montare cuplul de strangere pentru acel suport al injectoarelor conform Haynes si TIS este de 20 nm.
- adrian00
- **
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- 4di
- OP
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- adrian00
- **
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- adrian00
- **
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- 4di
- OP
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- adrian00
- **
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- 4di
- OP
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- adrian00
- **
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
Asta era, nu era strâns bine. Dar oricum ieri dimineața le-am dar iarãși jos, am curãțat fiecare injector si locul unde intra, am curãțat câta motorina am putut si cand am pus totul la loc nu a mai curs, deci a doua oarã am strans bine.
Oricum problema care apãrea înainte da repar injectorul persista din pãcate (la 3000 r aproximativ se aprinde pentr o fracțiune de secunda mașina cu cheia, face un fel de frana de motor si pierde putere pana o las o ora me margine) dar nu mai poluez topicul cu problemele mele. Tutoriatul e foarte bun, mersi.
Oricum problema care apãrea înainte da repar injectorul persista din pãcate (la 3000 r aproximativ se aprinde pentr o fracțiune de secunda mașina cu cheia, face un fel de frana de motor si pierde putere pana o las o ora me margine) dar nu mai poluez topicul cu problemele mele. Tutoriatul e foarte bun, mersi.
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Chestia cu "miscarea" inainte-inapoi,m-a cam derutat...Nici nu vad dealtfel rostul "miscarii" respective. M-am chinuit de curgeau apele pe mine,apoi tot prin rasuciri scurte stanga-dreapta l-am scos,in timp ce-l trageam in sus.Tutorialul bun,a ajutat,era insa mult mai simplu sa faci trimitere catre autor... ... http://www.corsa-c.co.uk/fo...-Replacement.-PT1
- 4di
- OP
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat