- Cata Corsa C
- *
- 8 mesaje
- din 29 Aug 2010
- Corsa 2004 Z 12 XE
- Prahova
Cata Corsa C
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z 12 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
aham ..ms mult...cand o sa o spal asa safie frumoasa ii fac niste poze si o sa o prezint...ok ?
credeti k se merita gpl pe corsa motor 1.2 din 2004 acum in momentele astea de scumpire a benzinei? butelia ar costa cam 2100 d lei...
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
08.10.2011 14:14:05
credeti k se merita gpl pe corsa motor 1.2 din 2004 acum in momentele astea de scumpire a benzinei? butelia ar costa cam 2100 d lei...
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
08.10.2011 14:14:05
- Cata Corsa C
- *
- 8 mesaje
- din 29 Aug 2010
- Corsa 2004 Z 12 XE
- Prahova
Cata Corsa C
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z 12 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Nah ... am ajuns sa scriu si aici. Pe scurt, Corsa mea-i in moarte clinica.
Detaliat:
Acum vreo 2 sapt. mi-a pornit si a mers prost, cu martor aprins in bord, pana s-a incalzit motorul. Tremura ca si cand mergea in 3 pistoane.
De-atunci am mai mers cu ea si-a pornit la prima cheie, torcand frumos si rotund, chiar si dupa cateva zile de stat afara, nemiscata.
Luni insa n-a mai pornit. Am crezut ca-i bateria descarcata (are 4 ani) dar am pus una noua si nu porneste. Se chinuie, da sa porneasca, tremura toata, pute a gaze prin jur dar nu porneste.
Am avut un singur cod de eroare stocat: P1405 = AGR missing.
Senzorii de oxigen si debitmetrul sunt schimbati cu originale Bosch. Pompa si regulatorul de benzina sunt schimbate cu Bosch, respectiv original GM. Bujiile sunt schimbate in toamna trecuta cu originale GM. EGR-ul l-am curatat acum 2 ani. Filtrul de aer a fost schimbat in februarie. Ulei are (Mobil 1 0W40, made in USA) dar ar cam trebui schimbat ca are 11k km. Benzina: doar de la Mol, cea de 98.
Se poate ca din cauza EGR-ului sa nu porneasca masina? Sau sa porneasca dar sa mearga tremurand, ca in 3 pistoane? Sau eroarea ascunde un defect la ECU (ma gandesc si la variatiile ce le avea pe alimentare si din cauza carora am schimbat pompa si regulatorul de benzina si am mai citit si asta)? Ar putea fi o siguranta arsa?
De unde sa incep cu diagnoza, ca erori n-am pe tester...
Detaliat:
Acum vreo 2 sapt. mi-a pornit si a mers prost, cu martor aprins in bord, pana s-a incalzit motorul. Tremura ca si cand mergea in 3 pistoane.
De-atunci am mai mers cu ea si-a pornit la prima cheie, torcand frumos si rotund, chiar si dupa cateva zile de stat afara, nemiscata.
Luni insa n-a mai pornit. Am crezut ca-i bateria descarcata (are 4 ani) dar am pus una noua si nu porneste. Se chinuie, da sa porneasca, tremura toata, pute a gaze prin jur dar nu porneste.
Am avut un singur cod de eroare stocat: P1405 = AGR missing.
Senzorii de oxigen si debitmetrul sunt schimbati cu originale Bosch. Pompa si regulatorul de benzina sunt schimbate cu Bosch, respectiv original GM. Bujiile sunt schimbate in toamna trecuta cu originale GM. EGR-ul l-am curatat acum 2 ani. Filtrul de aer a fost schimbat in februarie. Ulei are (Mobil 1 0W40, made in USA) dar ar cam trebui schimbat ca are 11k km. Benzina: doar de la Mol, cea de 98.
Se poate ca din cauza EGR-ului sa nu porneasca masina? Sau sa porneasca dar sa mearga tremurand, ca in 3 pistoane? Sau eroarea ascunde un defect la ECU (ma gandesc si la variatiile ce le avea pe alimentare si din cauza carora am schimbat pompa si regulatorul de benzina si am mai citit si asta)? Ar putea fi o siguranta arsa?
De unde sa incep cu diagnoza, ca erori n-am pe tester...
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Se poate sa nu porneasca din cauza EGR si sa mearga in 3 pistoane....
EGR este blocat pe deschis saracind amestecul aer/benzina.
Masoara bobina solenoidului si feedback-ul oferit spre ECU.
Bate cu grija dar ferm in supapa EGR cu un ciocan de plastic/silicon poate se deblocheaza si se inchide.
Daca dupa „ciocaneala” se deblocheaza si se inchide scoate mufa si mergi asa pana vezi ce e cu el.
EGR este blocat pe deschis saracind amestecul aer/benzina.
Masoara bobina solenoidului si feedback-ul oferit spre ECU.
Bate cu grija dar ferm in supapa EGR cu un ciocan de plastic/silicon poate se deblocheaza si se inchide.
Daca dupa „ciocaneala” se deblocheaza si se inchide scoate mufa si mergi asa pana vezi ce e cu el.
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
beculet
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Am un opel corsa c motor 1.0 benzina, si nu mai imi porneste, imi invarte dar nu porneste.ultima data am fortato sa stea pornit adica am tinut apasat pe acceleratie si imi dadea fum albicios si dens, bateria este incarcata pe redresor. mi s-a spus ca ar fi electromotorul sau imobilizatorul. Acuma nu stiu ce sa zic trebuia sa o duc la un mecanic si el mia zis ca sa repare electromotorul si sa imi schimbe distributia imi ia pe tot 10 mil. nu prea ma indur pentru ca nu stiu daca sunt necessare atatea inlocuiri. am schimbat bujiile de aproape o saptamana atunci mi-a pornit am mers cu ea dupa nu a mai vrut sa porneasca. plus ca aseara cand am incercat sa o pornesc se inrosise in fata motorului deasupra la scut acolo cica ar fi electromotorul acuma nu stiu sigur. asteptun raspuns. Multumesc
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
beculet
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Faza cu inrositul am vazuto dupa ce am oprit motorul. La inceput pornea tinea putin turat si la catve secunde murea. Eu l-am fortat putin adica am tinut acceleratia apasata ca am zis sa incalzesc putin motorul. Atunci am vazut ca era inrosit in partea de jos din fata motorului care mi s-a spus ca ar fi electromotorul acolo. Altcineva mia zis ca nu are treaba ca electromotorul doar porneste si atat atunci cand pornesti masina. Acuma n u mai stiu ce sa mai cred care ar putea fi problema.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
`` plus ca aseara cand am incercat sa o pornesc se inrosise in fata motorului deasupra la scut acolo `` ai probleme de exprimare....reciteste ce ai scris, proceseaza si ia-o de la cap. Acolo in fata este catalizatorul si evacuarea. Cand se infunda catalizatorul, cica acesta se inroseste (asta am auzit, fara sa vad). Electromotorul cred ca este in spatele motorului.
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
beculet
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
beculet
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Revin cu informatii am scos bujiile le-am uscat le-am montat si mi-a pornit dar fara debitmetru pus. Dupa ce am pus debitmetrul a murit. Acuma intrebarea e sa fie debitmetrul sau bobina de inductie. Ca la curatat debitmetru nu prea m-as baga ca mie frica sa nu il stric. Astept niste pareri de la voi
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
icoman_me
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
bijan a scris:am ramas cu ea in parcare, dau cheie porneste si dupa citeva secunde se opreste, nu mise aprinde nici un beculet, benzina este destula , nu-mi dau seama ce are? deci, seara o parchez si dimineata nu mai porneste, ma lamureste cineva?
am patit si eu din astea si pompa de benzina e buba. am cumparat Meet & Doria sia a crapat in mai putin de 6 luni. Acum am cumparat o amarata de pompa de la un importator din CTA de 70 lei buc la recomandarea unui amic de la service auto, asa cum zicea el, citez: "nu o mai schimbi 10 ani". Masina porneste perfect.... dar ca toma patitu am decis sa cumpar 2 ca sa am una de rezerve, just in case .. ca ma mai lasa pe undeva ( si o schimb in 30 min si am rezolvat buba.
ACum toate problememle care le-am avut cu masina la pornire se pare ca au fost de la prima pompa de benzina == semne pe care le dadea inainte sa crape apoi nici la 2 saptamanai cu noua pompa de benzina Doria iar alte seme putin diferite, pornea masina dar in primile 3 secunde tusea de ziceai ca se opreste .. probabil pompa nu impingea constant benzina catre motor si nici la debitul necesar acestuia.
Asa ca pe langa alte probleme care pot genera porniri aiurea la masina trebuie sa notam si pompa de benzina care mie imi facea figuri de 2 ani la pornire, iar acum merge perfect de 3 zile cu cea mai ieftina pompa de benzina 30.09.2016.
granth
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare
La mine e asa problema: acum 3 luni am lasat masina vreo 2 saptamani, benzina era pe rosu, a luat o un baiat si a mers cu ea. Cd m am intors masina pornea, dar dadea sa moara, nu murea motorul da oscila spre moarte inceata dar sigura. In fine am crezut ca nu mai are benzina deloc asa ca am facut plinul. Supriza a pornit in regula, dupa 2 zile a inceput dimineata sa porneasca si sa se inece imediat, la a doua cheie pornire si functionare perfecta toata ziua. De cand s a mai racit de vreo saptamana, porneste de la a 3 cheie ca lumea, mi s a mai oprit si in mers, iar daca o las o ora doua, porneste se ineaca, iar la a doua cheie porneste in regula. Repet pana la faza cu mersul pe rosu cu benzina nu am avut nicio problema niciodata cu pornirea. De asemenea, nu stiu bazaitu de la pompa trebuie sa se auda de fiecare data cd pui contactul chiar daca nu pornesti masina? O data se aude alteori nu. Coduri eroare nu are stocate.
Masina e in Calafat adica destul de departe de o diagnoza profesionista. De 2 ani n a facut distante mai lungi de 2-3 km .
La mine e asa problema: acum 3 luni am lasat masina vreo 2 saptamani, benzina era pe rosu, a luat o un baiat si a mers cu ea. Cd m am intors masina pornea, dar dadea sa moara, nu murea motorul da oscila spre moarte inceata dar sigura. In fine am crezut ca nu mai are benzina deloc asa ca am facut plinul. Supriza a pornit in regula, dupa 2 zile a inceput dimineata sa porneasca si sa se inece imediat, la a doua cheie pornire si functionare perfecta toata ziua. De cand s a mai racit de vreo saptamana, porneste de la a 3 cheie ca lumea, mi s a mai oprit si in mers, iar daca o las o ora doua, porneste se ineaca, iar la a doua cheie porneste in regula. Repet pana la faza cu mersul pe rosu cu benzina nu am avut nicio problema niciodata cu pornirea. De asemenea, nu stiu bazaitu de la pompa trebuie sa se auda de fiecare data cd pui contactul chiar daca nu pornesti masina? O data se aude alteori nu. Coduri eroare nu are stocate.
Masina e in Calafat adica destul de departe de o diagnoza profesionista. De 2 ani n a facut distante mai lungi de 2-3 km .
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am Corsa C, fabricatie 2006, motor Z 12 XEP. Masina e veche de 10 ani, dar acumulatorul e ceva mai nou (l-am inlocuit acum vreo cinci ani si de atunci n-am avut probleme cu el). In ultimul timp am facut cu masina doar drumuri scurte, deci, teoretic, bateria ar putea fi descarcata, Ce se intampla acum: cand vreau sa pornesc motorul rotesc cheia, dinspre motor se aude un fel de cârâit, dar motorul nu porneste. Nici electromotorul nu se invarte deloc.Am incarcat cateva minute bateria, cu un set de cabluri, de la o alta masina, dar nu a ajutat cu nimic (an incercat inclusiv sa pornesc motorul cu cablurile legate intre cele doua baterii, adica cu curent de la cealalta masina, dar tot n-a vrut). In plus, vad ca am o problema si cu inchiderea centralizata a masinii - cand incerc sa inchid masina cu butonul de pe cheie, cele patru butoane de la cele patru usi dau sa se inchida, apoi se ridica singure si masina ramane descuiata. Aveti idee unde ar fi problema ? Nici sa duc masina la un service nu pot, ca nu porneste...