Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Cata Corsa C

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z 12 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
aham ..ms mult...cand o sa o spal asa safie frumoasa ii fac niste poze si o sa o prezint...ok ?

credeti k se merita gpl pe corsa motor 1.2 din 2004 acum in momentele astea de scumpire a benzinei? butelia ar costa cam 2100 d lei...


Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

08.10.2011 14:14:05
Skip ads

  • Cata Corsa C

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z 12 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
vreau sa schimb bujiile acum pentru iarna sa nu am probleme si nu stiu de care sa cumpar...ce bujii bune sunt si cam cat ar costa?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nah ... am ajuns sa scriu si aici. Pe scurt, Corsa mea-i in moarte clinica.


Detaliat:
Acum vreo 2 sapt. mi-a pornit si a mers prost, cu martor aprins in bord, pana s-a incalzit motorul. Tremura ca si cand mergea in 3 pistoane.
De-atunci am mai mers cu ea si-a pornit la prima cheie, torcand frumos si rotund, chiar si dupa cateva zile de stat afara, nemiscata.
Luni insa n-a mai pornit. Am crezut ca-i bateria descarcata (are 4 ani) dar am pus una noua si nu porneste. Se chinuie, da sa porneasca, tremura toata, pute a gaze prin jur dar nu porneste.
Am avut un singur cod de eroare stocat: P1405 = AGR missing.

Senzorii de oxigen si debitmetrul sunt schimbati cu originale Bosch. Pompa si regulatorul de benzina sunt schimbate cu Bosch, respectiv original GM. Bujiile sunt schimbate in toamna trecuta cu originale GM. EGR-ul l-am curatat acum 2 ani. Filtrul de aer a fost schimbat in februarie. Ulei are (Mobil 1 0W40, made in USA) dar ar cam trebui schimbat ca are 11k km. Benzina: doar de la Mol, cea de 98.

Se poate ca din cauza EGR-ului sa nu porneasca masina? Sau sa porneasca dar sa mearga tremurand, ca in 3 pistoane? Sau eroarea ascunde un defect la ECU (ma gandesc si la variatiile ce le avea pe alimentare si din cauza carora am schimbat pompa si regulatorul de benzina si am mai citit si asta)? Ar putea fi o siguranta arsa?
De unde sa incep cu diagnoza, ca erori n-am pe tester...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se poate sa nu porneasca din cauza EGR si sa mearga in 3 pistoane....
EGR este blocat pe deschis saracind amestecul aer/benzina.
Masoara bobina solenoidului si feedback-ul oferit spre ECU.
Bate cu grija dar ferm in supapa EGR cu un ciocan de plastic/silicon poate se deblocheaza si se inchide.




Daca dupa „ciocaneala” se deblocheaza si se inchide scoate mufa si mergi asa pana vezi ce e cu el.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Asa se pare ca era blocat EGR-ul pe intredeschis. Am reusit s-o pornesc cu pedala de acceleratie apasata la maxim - mult fum alb si puturos. Posibil si garnitura EGR sa nu etanseizeze bine si sa se amestece gazele cu antigelul (am mizerie in borcan si nivel scazut de lichid).
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Din simptomele descrise de tine suna mai mult a garnitura de chiuloasa ciupita. Daca scoate mult abur si e inecacios cu miros dulceag sti ce ai de facut.
Cu EGR intredeschis motorul tremura, porneste greu iar pe esapament se simte moros puternic de benzina nearsa.

Bafta
  • beculet

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am un opel corsa c motor 1.0 benzina, si nu mai imi porneste, imi invarte dar nu porneste.ultima data am fortato sa stea pornit adica am tinut apasat pe acceleratie si imi dadea fum albicios si dens, bateria este incarcata pe redresor. mi s-a spus ca ar fi electromotorul sau imobilizatorul. Acuma nu stiu ce sa zic trebuia sa o duc la un mecanic si el mia zis ca sa repare electromotorul si sa imi schimbe distributia imi ia pe tot 10 mil. nu prea ma indur pentru ca nu stiu daca sunt necessare atatea inlocuiri. am schimbat bujiile de aproape o saptamana atunci mi-a pornit am mers cu ea dupa nu a mai vrut sa porneasca. plus ca aseara cand am incercat sa o pornesc se inrosise in fata motorului deasupra la scut acolo cica ar fi electromotorul acuma nu stiu sigur. asteptun raspuns. Multumesc
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
O sa ia foc.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Daca invarte, inseamna ca electromotorul functioneaza. Cauta si tu pe youtube filmulete cu functionarea motoarelor ..pornirea etc. Te fac la portofel mecanicosii. Cu inrositul ...esti mortal....era motorul pornit sau cum? Fa un efort si descrie mai detaliat fenomenul..poate ai un OZN mic sub capota Razz
  • beculet

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Faza cu inrositul am vazuto dupa ce am oprit motorul. La inceput pornea tinea putin turat si la catve secunde murea. Eu l-am fortat putin adica am tinut acceleratia apasata ca am zis sa incalzesc putin motorul. Atunci am vazut ca era inrosit in partea de jos din fata motorului care mi s-a spus ca ar fi electromotorul acolo. Altcineva mia zis ca nu are treaba ca electromotorul doar porneste si atat atunci cand pornesti masina. Acuma n u mai stiu ce sa mai cred care ar putea fi problema.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
`` plus ca aseara cand am incercat sa o pornesc se inrosise in fata motorului deasupra la scut acolo `` ai probleme de exprimare....reciteste ce ai scris, proceseaza si ia-o de la cap. Acolo in fata este catalizatorul si evacuarea. Cand se infunda catalizatorul, cica acesta se inroseste (asta am auzit, fara sa vad). Electromotorul cred ca este in spatele motorului.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
livcro are dreptate, in fata e catalizxatorul. Electromotoru e in spate (intre motor si bord)
Recomand sa cauti alt mecanic...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa citeasca cod eroare, sa vada bujii si izolatori bobina inductie, sa curete throttle body si egr dar ne batem gura degeaba, mecanicul smecher il face de bani pe sfaturile noastre.
  • beculet

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am eu interfata obd 2 elm dar nu am soft


Ultima modificare făcută de beculet la Dum 18 Jan, 2015 11:25 am
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
beculet, nu mai posta consecutiv. Ai in dreapta sus la fiecare emsaj un buton pe care scrie edit, foloseste-l
Pentru diagnoza, ia legatura cu colegii din Prahova, m-as mira sa nu aiba careva un opcom, sa ii poata face o diagnoza. Tot ei te pot ghida sa mergi la un mecanic competent.
  • beculet

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu informatii am scos bujiile le-am uscat le-am montat si mi-a pornit dar fara debitmetru pus. Dupa ce am pus debitmetrul a murit. Acuma intrebarea e sa fie debitmetrul sau bobina de inductie. Ca la curatat debitmetru nu prea m-as baga ca mie frica sa nu il stric. Astept niste pareri de la voi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pare a fi debitmetru dus, pica pe capete la modelul B.
  • icoman_me

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
bijan a scris:am ramas cu ea in parcare, dau cheie porneste si dupa citeva secunde se opreste, nu mise aprinde nici un beculet, benzina este destula , nu-mi dau seama ce are? deci, seara o parchez si dimineata nu mai porneste, ma lamureste cineva?
Sad


am patit si eu din astea si pompa de benzina e buba. am cumparat Meet & Doria sia a crapat in mai putin de 6 luni. Acum am cumparat o amarata de pompa de la un importator din CTA de 70 lei buc la recomandarea unui amic de la service auto, asa cum zicea el, citez: "nu o mai schimbi 10 ani". Masina porneste perfect.... dar ca toma patitu am decis sa cumpar 2 ca sa am una de rezerve, just in case .. ca ma mai lasa pe undeva Sad( si o schimb in 30 min si am rezolvat buba.

ACum toate problememle care le-am avut cu masina la pornire se pare ca au fost de la prima pompa de benzina == semne pe care le dadea inainte sa crape apoi nici la 2 saptamanai cu noua pompa de benzina Doria iar alte seme putin diferite, pornea masina dar in primile 3 secunde tusea de ziceai ca se opreste .. probabil pompa nu impingea constant benzina catre motor si nici la debitul necesar acestuia.

Asa ca pe langa alte probleme care pot genera porniri aiurea la masina trebuie sa notam si pompa de benzina care mie imi facea figuri de 2 ani la pornire, iar acum merge perfect de 3 zile Smile cu cea mai ieftina pompa de benzina 30.09.2016.
  • granth

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare
La mine e asa problema: acum 3 luni am lasat masina vreo 2 saptamani, benzina era pe rosu, a luat o un baiat si a mers cu ea. Cd m am intors masina pornea, dar dadea sa moara, nu murea motorul da oscila spre moarte inceata dar sigura. In fine am crezut ca nu mai are benzina deloc asa ca am facut plinul. Supriza a pornit in regula, dupa 2 zile a inceput dimineata sa porneasca si sa se inece imediat, la a doua cheie pornire si functionare perfecta toata ziua. De cand s a mai racit de vreo saptamana, porneste de la a 3 cheie ca lumea, mi s a mai oprit si in mers, iar daca o las o ora doua, porneste se ineaca, iar la a doua cheie porneste in regula. Repet pana la faza cu mersul pe rosu cu benzina nu am avut nicio problema niciodata cu pornirea. De asemenea, nu stiu bazaitu de la pompa trebuie sa se auda de fiecare data cd pui contactul chiar daca nu pornesti masina? O data se aude alteori nu. Coduri eroare nu are stocate.
Masina e in Calafat adica destul de departe de o diagnoza profesionista. De 2 ani n a facut distante mai lungi de 2-3 km .
  • negociator

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am Corsa C, fabricatie 2006, motor Z 12 XEP. Masina e veche de 10 ani, dar acumulatorul e ceva mai nou (l-am inlocuit acum vreo cinci ani si de atunci n-am avut probleme cu el). In ultimul timp am facut cu masina doar drumuri scurte, deci, teoretic, bateria ar putea fi descarcata, Ce se intampla acum: cand vreau sa pornesc motorul rotesc cheia, dinspre motor se aude un fel de cârâit, dar motorul nu porneste. Nici electromotorul nu se invarte deloc.Am incarcat cateva minute bateria, cu un set de cabluri, de la o alta masina, dar nu a ajutat cu nimic (an incercat inclusiv sa pornesc motorul cu cablurile legate intre cele doua baterii, adica cu curent de la cealalta masina, dar tot n-a vrut). In plus, vad ca am o problema si cu inchiderea centralizata a masinii - cand incerc sa inchid masina cu butonul de pe cheie, cele patru butoane de la cele patru usi dau sa se inchida, apoi se ridica singure si masina ramane descuiata. Aveti idee unde ar fi problema ? Nici sa duc masina la un service nu pot, ca nu porneste... Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR