9Bogdan4
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
Ok, am citit cam tot ce s-a putut pe tema asta pe forum, dar n-am reusit sa-mi formez o idee. O sa incep cu inceputul.
Acum vreo 2 luni am fost la un service sa-mi repare electromotorul, nu stiu cum se face, dar cand am plecat de acolo motorul avea o bataie, ma grabeam destul de mult asa ca n-am luat prea in serios chestia asta. Masina a pornit, ok, sa mergem la treaba. Nu mare mi-a fost mirarea ca pe la a 5-a pornire sa nu mai porneasca si asa am revenit la stadiul din care plecasem + bataia la motor. Am lasat masina pe tusa o perioada de vreo 2 luni, pana acum vreo 5 zile, cand m-am incumetat sa o duc la service, verdictul era destul de evident, piston spart.
L-am inlocuit + segmenti, cuzineti, filtre, garnituri etc, vreo 1800 lei. Nu ma pot plange de motor in sine, merge ca niciodata, dar...
Totul e .. nu stiu, din senin, nu conteaza daca-i motorul rece sau cald, incepe sa se tureze singura ( ceea ce e destul de stresant in oras bara la bara ), dar inainte de a incepe sa se tureze singura se aprinde martorul din stanga check engine-ului, arata ca un fel de baterie cu steluta ( totusi, nu-i legat de baterie, sa nu se inteleaga gresit ) si incepe distractia, masina ramane turata intre 1200-1500 rot/min. Se stinge acel martor, isi revine la normal ( totusi, sunt cazuri in care si cu acel martor stins, masina ramane destul de turata ), totodata sunt momente in care se si subtureaza.
Nu stiu daca are vreo legatura ( putin probabil ) nici acul de la kilometraj nu merge ( ma rog, are momentele lui cand merge, pe sistemu si un ceas stricat arata ora buna de 2 ori pe zi, adica foarte putin merge)
Singura eroare stocata in bord e legata de senzorul AC.
Cineva sa ma lumineze, va rog, m-a secat de bani masinuta asta anu asta, si tot trag cu dintii sa o pastrez.
Daca e nevoie dau si mai multe explicatii, am incercat sa ma rezum totusi.
Opel Astra G 1,7 DTI 2002
EDIT: Cand am facut motorul acum ceva zile, nenea de la service zicea ca axul ( sper ca ax a zis nu altceva ) de la turbina are "joc". Si inca ceva, problema asta am avut-o si inainte, nu a aparat acum, doar ca nu i-am dat mare importanta, acum, totusi, vreau sa arate ca o masina normala.
Inca ceva, o bujie nu functioneaza si una se chinuie sa supravietuiasca. O sa le inlocuiesc zilele astea, dar ma indoiesc ca are legatura cu faptul ca sa tureaza.
Acum vreo 2 luni am fost la un service sa-mi repare electromotorul, nu stiu cum se face, dar cand am plecat de acolo motorul avea o bataie, ma grabeam destul de mult asa ca n-am luat prea in serios chestia asta. Masina a pornit, ok, sa mergem la treaba. Nu mare mi-a fost mirarea ca pe la a 5-a pornire sa nu mai porneasca si asa am revenit la stadiul din care plecasem + bataia la motor. Am lasat masina pe tusa o perioada de vreo 2 luni, pana acum vreo 5 zile, cand m-am incumetat sa o duc la service, verdictul era destul de evident, piston spart.
L-am inlocuit + segmenti, cuzineti, filtre, garnituri etc, vreo 1800 lei. Nu ma pot plange de motor in sine, merge ca niciodata, dar...
Totul e .. nu stiu, din senin, nu conteaza daca-i motorul rece sau cald, incepe sa se tureze singura ( ceea ce e destul de stresant in oras bara la bara ), dar inainte de a incepe sa se tureze singura se aprinde martorul din stanga check engine-ului, arata ca un fel de baterie cu steluta ( totusi, nu-i legat de baterie, sa nu se inteleaga gresit ) si incepe distractia, masina ramane turata intre 1200-1500 rot/min. Se stinge acel martor, isi revine la normal ( totusi, sunt cazuri in care si cu acel martor stins, masina ramane destul de turata ), totodata sunt momente in care se si subtureaza.
Nu stiu daca are vreo legatura ( putin probabil ) nici acul de la kilometraj nu merge ( ma rog, are momentele lui cand merge, pe sistemu si un ceas stricat arata ora buna de 2 ori pe zi, adica foarte putin merge)
Singura eroare stocata in bord e legata de senzorul AC.
Cineva sa ma lumineze, va rog, m-a secat de bani masinuta asta anu asta, si tot trag cu dintii sa o pastrez.
Daca e nevoie dau si mai multe explicatii, am incercat sa ma rezum totusi.
Opel Astra G 1,7 DTI 2002
EDIT: Cand am facut motorul acum ceva zile, nenea de la service zicea ca axul ( sper ca ax a zis nu altceva ) de la turbina are "joc". Si inca ceva, problema asta am avut-o si inainte, nu a aparat acum, doar ca nu i-am dat mare importanta, acum, totusi, vreau sa arate ca o masina normala.
Inca ceva, o bujie nu functioneaza si una se chinuie sa supravietuiasca. O sa le inlocuiesc zilele astea, dar ma indoiesc ca are legatura cu faptul ca sa tureaza.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
9Bogdan4
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Din cate am citit pe forum are...
Sau ceva pe sistemul de racire nu merge bine pompa de apa curea accesorii...
Verifica mufa de la Senzorul de turatie daca este pusa bine.
La cate sau schimbat la motor posibil sa nu fie mufele bagate bine.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 19 Dec, 2014 2:19 am, modificat de 3 ori în total
Sau ceva pe sistemul de racire nu merge bine pompa de apa curea accesorii...
Verifica mufa de la Senzorul de turatie daca este pusa bine.
La cate sau schimbat la motor posibil sa nu fie mufele bagate bine.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 19 Dec, 2014 2:19 am, modificat de 3 ori în total
9Bogdan4
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Verifica mufele de la ventilatoare racire si ac. Sunt pe acelasi senzor. Martorul se aprinde doar cand motorul e cald? Porneste masina porneste si ac manual si o sa apara instant si martorul. Daca e asa verifica mufe plus ventilatoare. Posibil sa nu fi mufat mecanicii bine. Cat despre turatie fara tester nu faci nimic. Ne dam cu parerea
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Motorul se mai tureaza singur si cand trage aer fals in admisie....
Tinand cont ca al tau a suferit operatie pe cord....verifica daca nu trage aer fals pe undeva.
Cat despre martorul portocaliu cu steluta care se aprinde la gropile patriei verifica calculatorul de racire HVAC cum ii mai spune. Da jos si curata mufele cu spray contact. https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Tinand cont ca al tau a suferit operatie pe cord....verifica daca nu trage aer fals pe undeva.
Cat despre martorul portocaliu cu steluta care se aprinde la gropile patriei verifica calculatorul de racire HVAC cum ii mai spune. Da jos si curata mufele cu spray contact. https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
9Bogdan4
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
alre a scris:Verifica mufele de la ventilatoare racire si ac. Sunt pe acelasi senzor. Martorul se aprinde doar cand motorul e cald? Porneste masina porneste si ac manual si o sa apara instant si martorul. Daca e asa verifica mufe plus ventilatoare. Posibil sa nu fi mufat mecanicii bine. Cat despre turatie fara tester nu faci nimic. Ne dam cu parerea
Martorul se aprinde cand are "chef" fie motorul rece sau cald. O sa incerc. Am pus testerul pe ea, e o singura eroare despre un senzor ac.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Din cauza rulmentului de pe stanga se tureaza masina aiurea,pentru ca nu iti mai da semnal pt kilometraj,e rupt probabil firul.Daca in calculator nu intra informatia de viteza de deplasare a masinii sunt sanse de 90% sa fie asta problema ta.Da jos roata si lipeste firele de la ABS sau schimba rulmentul ca totul sa functioneze normal in ce priveste turatia si viteza.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat