geork_20
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2013
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
geork_20
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Scoate mufa la sensorul de aer si mergi si vezi daca se mai opreste. | (MAF - Mass Air Flow sensor.)
- Verifica senzorul de temperatura daca este bun ( este pe langa termostat) | (ECT - Engine coolant temperature sensor)
- Bujile nu mai spun ca le-ai schimbat.
- O proba cu o bobina de Z16XE (ca sa nu cumperi bobina degeaba)
- Firul de masa de pe motor.
- ECU
Nu strica sa verifici si mufele si firul de masa de la ECU...
Cauze mai pot fi...
Benzina proasta - pompa benzina - Filtru de benzina - releu pompa - regulator de presiune - injectoare - clapeta acceleratie - EGR
Sunt numai pareri nimic mai mult.
Vezi ce spun colegi care au mai multa experienta.
- deleted-21201
- **
- 266 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
geork_20
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2013
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 266 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
geork_20
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2013
- Mesaj Privat
geork_20
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2013
- Mesaj Privat
- Red_dog
- ****
- 1,112 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,112
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
P0302 - Detectat rateu la cilindrul 2.
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
geork_20
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2013
- Mesaj Privat
Nu se oprea la 80 grade, la 80 km\h oricum intre 80 si 90. Cred ca am rezolvat.o am scos mufa de la egr si acu merge fara probleme. Ramane sa gasesc alt egr de proba si dp sa cump unul nou. L.am curatat pe ala dupa masina da degeaba cred ca este motorasul dus si blocheaza.
kayari
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Verificat supapa servofrana-ok,verificat pompa benzina si filtru benzina -ok,EGR curatat si verificat-ok,clapeta acceleratie deosebit de murdara si orificiul pentru vapori (trebuie demontat corpul clapeta si este sub clapeta,un orificiu mic de 2 mm in partea stanga a corpului clapeta) infundat -am consumat doua spray-uri ca sa curat corpul clapeta.
Pornit masina,se misca mult mai bine ca inainte,chiar are demaraj si urca usor in turatie,urmeaza DN1,talpa,dar la primul giratoriu s-a oprit,apasat avarie,porneste la sfert de cheie...inapoi la verificari inarmat cu geanta de scule si ceva nervi.
Verificat senzor aer (pe traseul filtru aer-clapeta acceleratie) -ok,demontat senzor turatie volanta (se afla sub filtrul de ulei,surub de D=-6,forma cilindrica,magnetic)-probleme.
ECU foloseste acest senzor pentru a sti in orice moment ce turatie are motorul ca sa stie ce amestec sa faca,senzor facut inseamna motor oprit deci ECU taie benzina,aprinderea,masina se opreste.
Practic acest senzor joaca rol de encoder (traductor incremental de rotatie) si avea la mine o patratica de metal in forma de L de cca 4mm latime,6mm lungime perpendicular pe senzor care se misca cum vroia ea....de unde provine greu de spus.
Curata senzor,montat la loc,preventiv demontat si bloc aprindere,verificat bujii-ok.
Pornit motor,DN1 acceleratie la blana cu ochii dupa militieni,frane la podea si ambreiaj apasat fara numar-masina nu se mai opreste si urca frumos in turatie,motorul toarce ca un electromotor de mare viteza si are viata in el.
Reamintesc ca toate aceste operatii se fac cu bornele baterie scoase,la finalizarea operatiei de curatare corp clapeta acceleratie se pun bornele,se pune contactul pe 2 ,se asteapta 30 secunde ( se aude motorasul de la clapeta tiuind si verificand pozitiile clapeta,apoi se porneste motorul-NU SE MAI FACE NIMIC din acest moment pana ce temperatura motorului ajunge pe RELANTI la 90 grade,in acest timp ECU preluand noile valori (invata si el),valabila procedura si dupa curatarea EGR.
O zi buna si drum fara accidente.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
kayari
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat