Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
poket...daca e sa ai acel motoras poti sa elimini cea de a doua varianta pentru ca daca ar fi fost asa ar fi trebuit sa ai ambele furtune calde...cred ca mai probabil ar fi sa ai caloriferul infundat din moment ce apa calda nu se mai intoarce pe retur...urmareste schema asta si vei intelege mai bine cea ce am vrut sa spun


Skip ads

  • pocket

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu, termostatul nu e original. Dar cu siguranta deschide. Am asteptat sa se incalzeasca motorul si a deschis. Ma tem sa nu cumva sa am sistem behr cu clapeta (motoras) pe caloriferul de caldura si sa fie cumva ala defect. Nu prea am timp sa ma uit, plus ca e si cam frig afara Smile
  • pocket

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Aaa...înca o chestie: furtumul care duce din radiator spre termostat e fff tare, cu presiune in el. Inainte de a schimba termostatul, era flasc, mai moale. S ainteleg ca, in cazul daca ar fi blocat pe inchis acea clapeta, apa tot ar trebui sa cicule si furtumul de iesire din calorifer sa fie tot cald. Ce actioneaza acel motoras? ce comanda?
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
hei pocket...urmareste mai atent postarile mele...am atasat mai sus o schema in care explic ce rol are motorasul...si am spus si ca e posibil sa nu ai acel motoras (sau daca il ai sigur nu el e cauza problemei) dar probabil ai caloriferul infundat...eu zic sa te apuci serios de treaba si sa desfaci caloriferul...spor la treaba! Wink
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Indiferent de varianta de calorifer instalat pe masina apa trebuie sa-si faca circuitul. In mod normal turul trebuie sa fie fierbinte iar returul:
- fierbinte cand robinetul nu da voie la apa sa circule prin calorifer sau incalzirea este oprita
- caldut atunci cand trece apa prin calorifer si se utilizeaza incalzirea.
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
eu am rezolvat problema prin demontarea furtunelor de la radiator si am bagat jet de apa de la spalatorie , in ambele tevi, tur,retur. si acum am caldura!
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Gabor Tiberiu a scris:
pocket a scris:Salutare.
Eu am patit ceva interesant, in legatura cu caldura.Poate ma poate ajuta cineva. Am observat ca masina se incalea fffff greu ;i baga caldura foarte putin.Daca maream treapta ventilatorului, baga aer mai rece. Toate bune pana aici. dupa unele cercetari am inteles c ar fi bine sa schimb termostatul, ceea ce am si facut. Doar ca, dupa ce am schimbat termostatul, nu mai baga DELOC caldura. Am incalzit motorul pana ce a deschis/inchis termostatul și a pornit ventilatirul din fata radiatorului. Concluzia e ca termostatul pare sa lucreze. Am verificat furtumul care intra in caloriferul de caldura. Fierbinte. Cel care iese-rece. Sunt doua variante:
1. calorifer infundat (desi e mai greu de crezut, avand in vedere ca initial aveam cât de cât cãldurã);
2. motoras blocat pe inchis. Doar ca nu stiu ce sistem am, adic daca am sau nu acel motoras.
Daca aveti sugestii, le astept cu interes. Va multumesc!
aceeasi situatie e si la mine, doar ca eu am vectra c. consider ca e infundat caloriferu..eu am incercat cateva solutii de desfundat ce am gasit aici pe forum , dar fara rezultat.incearca la o spalatorie sa iti bage apa cu presiune in radiatoru de caldura si vezi ce iti iese din el. asta urmeaza sa fac si eu

Aceeasi situatie si la mine toate bune si frumoase porneste motorul se incalzeste atinge 90 de grade radiatorul mare se incalzeste isi face treaaba iar in habitaclu nexam caldura . Pe treapta 1 parca baga ceva calai cau 20 de grade pe stanga restu rece cand dau pe treapta 2-3 aer rece.
Furtunul de la calorifer cel care intra in el frige cel care iese e rece , problema motorasul care actioneaza robinetul de la calorifer defect sau sigurranta arsa ori intrerupatorul de la maneta care dai pe cald e defect . Mai mult ca sigur motorasul e mort modeul de masina 1,7 dty 2001 caravan cu filtru de aer care se pridne cu cleme!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa verifici daca are aer caloriferul,daca nu,e infundat...se va inlocui! Robinet nu exista...
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur e caloriferu infundat , asa era si la mine .. cand o turam imi dadea ceva da foarte putin , incearca cum am facut eu , nu stiu cum e la tine cu furtunele , dar la mine a reusit sa bage pistolu cu apa direct in teava.. si ia dat apa cu presiune si pe tur , si pe retur .. a iesit rugina.. pe urma , curat ca lacrima! rezultatu e ca am caldura foarte buna in masina! si cel mai bine e ca nu a trebuit sa demontez radiatoru de caldura! incearca , daca nu .. il schimbi
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Fa cum spune @Gabor Tiberiu ca nu este simplu de pus caloriferul.
Daca stii sigur ca ai motoras inainte de calorifer poti incepe cu el, posibil sa fie dus.
@jimmis a explicat destul de bine, mai sus si in prima pagina.
La primavara, acum doar daca ai garaj - altfel iti ingheata conductele.

in service te costa, putin nu cred...
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am dat doar furtunele jos si am suflat cu un furtun pe ambele conducte pr pima de sus nu a vrut nimic suflam degeaba pe a doua cand am suflat a iesit pe prima apa din calorifer si am suflat iar pe priam teava si a iesit pe a doua practic s-a desfundat ... am pus otet si l-am lasat asa 4 ore am spalat cu apa distilata si a iesit ceva rosiatic am antigel g12 . Am pus calgon lichid 3 capacele si ceva cu apa distilata si am pornit motorul ... caloriferul si a dat drumul cand a atins 80 si 92 de grade - frigea . Dupa doua ture de de racire a radiatorului mare am oprit motorul si am lasat sa se raceasca dupa o ora am golit tot , a iesit cu ceva mizerie gunoaie negre am prespalat doar cu antigel . In final am spus la loc antigelul filtrat are doar 1 an jumate inainte am avut verzui silicat cred ... i-am dat iar cheie am completat pe timp ce se incalzea si totul e ok am caldura .
Multumesc frumos , asa am scapat sa dau si radiatorul de tot jos ca era belea cand am vazut ce e acolo o faceam si pe asta dar era prea multa munca si nu aveam chef - e frig afara.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
inca unul fericit. Laughing
Nu strica la vara sa bagi jetul in ea.

Se pare ca metoda cu jetul da roade bune.
1.****
2.****
3.**** Si un fericit aici.

Multumim @nicunicu buna metoda.
  • soaremihail

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2012

  • Mesaj Privat
eu am alta problema. am astra h si am climatronic ,si nu imi merge caldura decat pe hi iar frig baga numai pe lo intre baga aer de afara din cand in cand mai baga cald si cand dau temperatura mai mica 24-28 nu stiu de la ce este. daca cunoaste cineva de la ce este sa imi spuna si mie
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Jetul de apa mie frica sa-l bag sa nu se umfle alveolele de la calorifer fiindca sunt sensibile si sa dau dupa aceea 200 de lei pe un alt calorifer ... e nebunie am vazut cate ai de facut Very Happy Euzic ca daca curge apa cand torn si curge nu picura e desfundat.Caloriferul frige pe toata suprafata si baga caldura ca in tinerete !
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cum am spus se baga apa de la RETEAUA DE APA POTABILA (scuze pentru caps lock dar multi cand aud de apa sub presiune se gandesc la zeci-sute de bari)
nu ai cum sa spargi radiatoru,doar daca este,,,,cariat,,,de alte substante puse inainte
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
otetul nu distruge aluminiu , caloriferul e curat problema e alta am desfacut astazi futunul subtire care pleaca inainte de termostat si se duce i nvasul de expansiune a avut putina apa acolo am suflat pe el nimci am tras din el vacum.
Problema e ca pe acel furtunel nu imi curgea apa in vasul de expansiune pe acest stut...
Prost sistemul de racire la opel astra g nu avem nici macar o schema sa ne dam seama cum functioneaza trebuie sa o luam pe bajbaite
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
problema asemanatoare am.Caldura zero la 92 grade,ciudat ca ambele furtune care intra in calorifer nu se incalzesc.Ce am mai obervat ca apa prin furtunul subtire termostat-TB-vas exp. nu circula,am desfacut ,am suflat ,tot nimic,aerisit sistem tot nimic.Intrebare:pentru a baga apa in calorifer ati desfacut furtunele pe partea unde intra in tevile de metal-cum ati procedat.sau de la bloc motor ati scos?Zafira z16xe,instalatie Behr
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Sincer sa iti zic nu prea am inteles problema ta. Dar ca sa dai cu jetu,trebuie sa dai jos furtunele ce intra in radiator, si sa bagi jetu in tevile de aluminiu. Mai poti incerca cu solutie de desfundat radiatoru
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Scuze am scris in graba.Deci nu am incalzire deloc,nici la 90C°.Tevile care duc la calorifer,sunt reci,cel din jos un pic mai cald si moale.Mi se pare ca este ceva cu circuitul pt ca in furtunul subtire intre termostat si vas nu circula apa deloc,desi am scos si am curatat,inclusiv partea de plastic care iese din termostat
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
La mine e diferit, nu iti pot spune nimic de furtunu intre vas si termostat. Dar...odata ce un furtun de la tevile de aluminiu ce iti intra in habitaclu,unu e rece si celalalt caldut.. e clar ca e infundat radiatoru. Incearca ce ti-am spus.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR