kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salutare! Detin Opel Astra H 1,9cdti 120cp. An 2005 186 000 km Reali ( mentionez ca locuiesc in Germ Mannheim)
Cer sfaturi si soluti ptr a scapa de COSMAR
Problema este urmatoarea:
In timpul mersului motoru isi pierde puterea,turatia nu mai depaseste 3200t/min . La o simpla manevra a contactului oprit-pornit in timpu mersului isi revine ptr 1-2min dupa care intra iar in avarie.
In 40 000km am schimbat urmatoarele fara Sa se schimbe vreo simptoma:
- pompa motorina din rezervor
-pompa inalte (Injectie)
-rampa cu senzor +supapa de presiune motorina
-senzor volanta
- senzor axa cu came
-EGR+clapeta din fata lui
-debilmetru
-toate releiele
-distributia si chitu de ambreiaj,,,aparte
Am fost la Reprezentanta Opel din Groß Gerau care Au puso pe Tester,diagnoze dar problema exacta nu au descoperito..am mai schimbat 2 servisuri si ma declar invins STRES si bani cheltuiti cu speranta ca poate poate o repar.
Ca dotari are tot Ce poate avea un Kombi, navi.senz park, jante etc .
Va rog scrietimi Daca ati remediat sau stiti cumva despre o astfel de problema.
Mentionez ca dupa o perioada de stat in parcare (3saptamani) si-a revenit iar dupa 2 000km iar face aceias problema.
Imi cer scuze ptr numirea inexacta a unor piese,, nu sunt de profesie mecanic
Astept raspunsuri si intrebari cu Privire la problema.
Va multumesc!
Cer sfaturi si soluti ptr a scapa de COSMAR
Problema este urmatoarea:
In timpul mersului motoru isi pierde puterea,turatia nu mai depaseste 3200t/min . La o simpla manevra a contactului oprit-pornit in timpu mersului isi revine ptr 1-2min dupa care intra iar in avarie.
In 40 000km am schimbat urmatoarele fara Sa se schimbe vreo simptoma:
- pompa motorina din rezervor
-pompa inalte (Injectie)
-rampa cu senzor +supapa de presiune motorina
-senzor volanta
- senzor axa cu came
-EGR+clapeta din fata lui
-debilmetru
-toate releiele
-distributia si chitu de ambreiaj,,,aparte
Am fost la Reprezentanta Opel din Groß Gerau care Au puso pe Tester,diagnoze dar problema exacta nu au descoperito..am mai schimbat 2 servisuri si ma declar invins STRES si bani cheltuiti cu speranta ca poate poate o repar.
Ca dotari are tot Ce poate avea un Kombi, navi.senz park, jante etc .
Va rog scrietimi Daca ati remediat sau stiti cumva despre o astfel de problema.
Mentionez ca dupa o perioada de stat in parcare (3saptamani) si-a revenit iar dupa 2 000km iar face aceias problema.
Imi cer scuze ptr numirea inexacta a unor piese,, nu sunt de profesie mecanic
Astept raspunsuri si intrebari cu Privire la problema.
Va multumesc!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
Stiu despre acea tija ca angrena 4-5 clapete in Galeria de admisie.
Naumai ca la un servis Din cele mentionate au hotarat Sa anuleze tija si clapetele,,,lucru cu care am fost deacord.
Im loc au pus siruburi pe care leau sudat pedinafara. Dar masina a functionat dupa aceasta modificare,,,cam 2 000km dupa care n-a mai vrut Sa mearga...fap pentru care mA facut Sa cred ca problema nu-i deacolo. Imi pare rau ca am omis sa specific modificarea de la inceput
Naumai ca la un servis Din cele mentionate au hotarat Sa anuleze tija si clapetele,,,lucru cu care am fost deacord.
Im loc au pus siruburi pe care leau sudat pedinafara. Dar masina a functionat dupa aceasta modificare,,,cam 2 000km dupa care n-a mai vrut Sa mearga...fap pentru care mA facut Sa cred ca problema nu-i deacolo. Imi pare rau ca am omis sa specific modificarea de la inceput
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
Da ,,asta Mi-a fost convingerea ca stiu Ei ce-i de eliminat fara Sa fie vreo problema ,,tinand cont ca am foi ce atesta servisu facut la Ei..
In legatura cu Diagnoza recomandata Mai sus am facuto si intradevar masinuta cu Cheie sta tot timpu aprinsa fara sa palpaie,,dar pe afisaj imi arata asa: ECN si urmatoarele cifre: 007071',,038008',,0025A',,008807',,110962.
te rog spunemi daca stil ceva despre aceste cumva coduri? Sau ce reprezinta,,
In legatura cu Diagnoza recomandata Mai sus am facuto si intradevar masinuta cu Cheie sta tot timpu aprinsa fara sa palpaie,,dar pe afisaj imi arata asa: ECN si urmatoarele cifre: 007071',,038008',,0025A',,008807',,110962.
te rog spunemi daca stil ceva despre aceste cumva coduri? Sau ce reprezinta,,
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Daca scrie Z19DTH, asta ar fi codul de motor, caz in care motorul are 150 cp (ma rog, avea 150 cp inainte sa se strice tija swirl).
P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction - senzor temp. ext.
P0380 Glow Device Circuit Open Circuit - minim o bujie arsa
P0088 Rail Pressure High Pressure - regulator presiune rampa
P1109 Swirl Actuator Feedback Signal Malfunction - actuator tija swirl
Nu stiu ce-i cu 0025A, mai citeste-le o data, poate e alt cod.
P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction - senzor temp. ext.
P0380 Glow Device Circuit Open Circuit - minim o bujie arsa
P0088 Rail Pressure High Pressure - regulator presiune rampa
P1109 Swirl Actuator Feedback Signal Malfunction - actuator tija swirl
Nu stiu ce-i cu 0025A, mai citeste-le o data, poate e alt cod.
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut.Toate aceste date sunt in Certificatul de conformitate al masinii.Eu am tot un z 19 dth de 88 kw 120cp din 2005 la mine tija este cazuta de cind am luat masina in 2010dar nu am nici un fel de problema am dat clapetele pe deschis si nu am probleme.Nu sunt specialist decit la utilajul meu dar iti dau o idee verifica electrovalva turbo si mai multe detalii gasesti aici pe forum despre ea .O seara buna
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
kta opel a scris:O Noua verificare si aceleasi coduri. Doar ca am gresit eu aici si codu Este : 00025A
Cat despre omtor in carte scrie 88kw , iar servisu imi indica a fi Z19DTH, ceva nu e in regula ori la fost schimbat ori ce-i de la servis au gresit .
Unde ma pot uita Sa ma conving ca-i intradevar aceasta Serie ?
Cat despre omtor in carte scrie 88kw , iar servisu imi indica a fi Z19DTH, ceva nu e in regula ori la fost schimbat ori ce-i de la servis au gresit .
Unde ma pot uita Sa ma conving ca-i intradevar aceasta Serie ?
In cazul asta motorul e Z19DTJ clar, iar P0002 - P0002 Rail Pressure Control Range/Performance - regulator rampa injectoare.
Sterge erorile la test si vezi daca mai apare ceva.
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
I-am pus sa schimbe rampa cu senzor+supapa depresiune motorina si dupã resetare mi-au apãrut numai doua coduri de eroare :00025A si 110962' la tester aratã doar unu P1109. Si cred ca si-au dat seama ca au greșit anulând capetele.
Am sa cumpãr evacuarea însã aici este foarte scumpã si dar trebuie si sper sa scap de stres, oricum va mulțumesc ptru sfaturi si indicați
Am sa cumpãr evacuarea însã aici este foarte scumpã si dar trebuie si sper sa scap de stres, oricum va mulțumesc ptru sfaturi si indicați
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Nu evacuare iti trebuie ci galerie de admisie.
Gasesti aici la pret bun:
http://www.autoa.ro/produs/...h-z19dtj19cdti-88
sau
http://www.serviceopel.ro/p...-si-evacuare_29/3
Cred ca trimit si cu Posta afara.
Gasesti aici la pret bun:
http://www.autoa.ro/produs/...h-z19dtj19cdti-88
sau
http://www.serviceopel.ro/p...-si-evacuare_29/3
Cred ca trimit si cu Posta afara.
bogo-s
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z 16 Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2014
- Mesaj Privat
imi dau si eu cu parerea... un prieten a patit in felul urmator urca masina pana in 2000 si ceva de ture si cam atata toata treaba, puturoasa rau de tot, parca ia picat turbo, s-a plimbat de la un service la altul cu diferite raspunsuri sau diagnostice... intr-un final un mecanic ia recomandat sa incerce X aditiv care l-a primit din america, a bagat acel aditiv lasand masina la relantiu, dupacea ture de sosea si masina merge struna pana si in ziua de azi, diagnosticul fiind probleme la admisie,
eu personal am folosit acelas aditiv( nu imi amintesc de nume) fara a avea probleme pe masina, doar de curiozitate, pe un ydth20 si sincer sa fiu parca a prins motorul viata si curaj
nu sunt mecanic dar totusi poate iti foloseste de ajutor
eu personal am folosit acelas aditiv( nu imi amintesc de nume) fara a avea probleme pe masina, doar de curiozitate, pe un ydth20 si sincer sa fiu parca a prins motorul viata si curaj
nu sunt mecanic dar totusi poate iti foloseste de ajutor
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- **
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
De vina e motorasu care actioneaza clapetele, care din cate stiu vine separat. Degeaba schimbi galeria de admisie ca tot o sa apara eroarea. Eu am avut tija cazuta de cand am luat masina, nu se stie de cand a cazut, si nu aparea nici o eroare deoarece motorasu era functional si invartea in gol. Am ambutisat admisia si acum la fel motorasu merge in gol. Asa ca poti lasa galeria asa ambutisata cum ai facuto si sa schimbi doar motorasu.
kta opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat