In cazul asta trebuie scos prin partea dreapta,partea cea mai buna e ca nu umbli la prezoanele chiulasei.Mi-ar trebui si mie o scula de aia,poate gasesc de cumparat.A2a zi dupa ce am terminat la mine,am schimbat(intamplarea a facut) un tachet la un motor de vw,si am avut ocazia sa vad pt prima data unul spart...efectiv gaura in el iar motorul mergea foarte foarte rau.Ceea ce nu am mai facut la el....nu am golit de ulei ceilalti tacheti si la pornire...a pornit fff greu..cred ca dupa 30 de chei,cu pauza intre ele....motorul se invartea de parca aveam
bujiile scoase,toate compresia se pierdea ,supapele fiind deschise in mare parte pentru ca am ridicat axul cu came sa il pot scoate pe cel defect,fiind mai in capat la ultimul piston si astfel ei s-au mai incarcat putin cu ulei,nu am umblat la distributie,doar am avut grija sa nu sara
cureaua ,am inlocuit repede piesa defecta si am pus inapoi axul,presand astfel tachetii si mai incarcati cu ulei peste supape,pierzand compresia,dar in final si-a revenit si merge ceas.