Multumesc foarte mult de sfaturi.Mai devreme am mers si am golit tachetii de ulei dar nu am remarcat nimic prea evident.Intr-adevar au fost cativa care s-au golit mai greu ,altii mai usor.Dar dupa ce i-am pus inapoi la locul lor,am apasat usor pe fiecare sa vad cum lucreaza si 7 din ei merg ca si cum ar fi niste pistoane...iar unul merge foarte usor,ca si cum ai apasa pe un arc care e respins imediat inapoi in sus,ceilalti revin mai altfel.Stiu ca toti au arcuri dar asta revine parca mai usor.Am doar 2 tacheti comandati noi,o sa ii pun pe aia dar nu sunt hotarat in locul carora.Referitor la chilasa as vrea sa imi spuna cineva care a mai facut asta,daca am desfacut prezoanele dar nu am miscat absolut deloc chiulasa in sine,o pot strange inapoi fara sa am probleme ulterior?Stau cu grija pana maine cand imi vin culbutorii.In concluzie voi pune 2 tacheti noi si 8 culbutori.Stau cu frica sa nu patesc precum altii de pe forum,dupa ce au schimbat astea ba nu merge motorul rotund,ba apar erori in bord...consum de ulei..si alte belele.
Mai jos o poza in timp ce goleam un tachet.Am pus tachetul in menghina si strangeam un pic,iar slabeam menghina de tot,iar strangeam..strans la simt si urmaream uleiul sa vad cat curge ,pana nu mai curgea deloc si puteam sa strang tachetul in menghina pana la capat invartind menghina cu un deget.