berbecul
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 1994 nu stiu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2013
- Mesaj Privat
vladuli
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2003 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2014
- Mesaj Privat
vladuli
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2003 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2014
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
vladuli
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2003 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2014
- Mesaj Privat
vladuli
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2003 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Inmatricularea, asigurarea si inspectia tehnica in Germania costa enorm, acum nu stiu daca poti ca rezident si bla bla.
Se pare ca am avut dreptate, faci act vanzare-cumparare, pe platforma si aici pigulita, platesti asigurare pe 1 luna, scoti nr rosii dupa care ai drept de circulatie la RAR etc.
vladuli
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2003 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
vladuli
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2003 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2014
- Mesaj Privat
papiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Meriva 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
Sunt mai nou pe aici deci: SA TRAITI!
Doresc sa-mi cumpar un opel Agila (am avut un astra care in urma unui accident a iesit cam "sifonat"-si eu la fel), imi place marca opel si ,nu stiu de ce ,dar imi place ffffffffff. mult opel Agila .Peste cateva luni-cand am sa pot conduce din nou(cum am spus sunt si eu cam "sifonat" de la accident) intentionez sa-mi achizitionez unul-de preferat nerulat in tara si nedumerirea mea e urmatoarea:
De cand se fabrica Agile cu euro 3 si euro 4? Pe siteuri-le de vanzari auto am vazut ca sunt Agile cu euro 4 din 2001 sau cu euro3 din 2003. Daca in actele din Germania(sau din tara de unde vine masina) scrie ca e euro 4 , la noi(RAR) o incadreaza in aceeasi norma de poluare? Care spuneti voi , posesorii de Agile, ca sunt punctele forte si cele slabe la Agile?
Cu banii pe care-i am ma incadrez la o masina din 2001-2003. Credeti ca merita(neinmatriculate si cu posibilitate de a scoate 3 randuri de numere rosii am vazut ca m-as incadra ca pret -1100 pana la 1300 euro)?
Multumesc pentru raspuns.
Doresc sa-mi cumpar un opel Agila (am avut un astra care in urma unui accident a iesit cam "sifonat"-si eu la fel), imi place marca opel si ,nu stiu de ce ,dar imi place ffffffffff. mult opel Agila .Peste cateva luni-cand am sa pot conduce din nou(cum am spus sunt si eu cam "sifonat" de la accident) intentionez sa-mi achizitionez unul-de preferat nerulat in tara si nedumerirea mea e urmatoarea:
De cand se fabrica Agile cu euro 3 si euro 4? Pe siteuri-le de vanzari auto am vazut ca sunt Agile cu euro 4 din 2001 sau cu euro3 din 2003. Daca in actele din Germania(sau din tara de unde vine masina) scrie ca e euro 4 , la noi(RAR) o incadreaza in aceeasi norma de poluare? Care spuneti voi , posesorii de Agile, ca sunt punctele forte si cele slabe la Agile?
Cu banii pe care-i am ma incadrez la o masina din 2001-2003. Credeti ca merita(neinmatriculate si cu posibilitate de a scoate 3 randuri de numere rosii am vazut ca m-as incadra ca pret -1100 pana la 1300 euro)?
Multumesc pentru raspuns.
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
ARR o încadreazã în clasa de poluare E3 sau E4 (identic ca în brief-ul german) numai dacã în urma verificãrilor efectuate în vederea înmatriculãrii concentratia de CO2 din gazele esapate nu depãseste standardul stabilit la nivel european pt.clasele mentionate(exemplu:pt.E4=maxim156g CO2/km parcurs). Dacã Agila pe care o vei cumpãra figureazã în brief-ul german E4 dar la verificarea ARR depãseste concentratia standard pt.aceastã clasã,va fi ,,retrogradatã,, E3.În cazul acesta taxa de mediu te va ,,frige,, bine la buzunare.Ca sã te convingi singur care sunt costurile comparative între clasa E3 si clasa E4,foloseste formula de calcul pt.taxa de mediu ANAF(o gãsesti pe net sau într-una din rubricile de pe forum dacã o cauti).
Despre punctele slabe si cele forte ale modelului Agila A(2000-2007) ,nu prea înteleg la ce te referi pt .cã asta tine de temperamentul, atitudinea, stilul si educatia fiecãruia referitor la implicarea în exploatarea,întretinerea si repararea autoturismului.
Ai mai cerut sugestii la rubrica ,,Agila 1.0 vs. Agila1.2,,.
Ca sã-ti faci o pãrere generalã,citeste integral cele 12 pagini ale acestei rubrici ,coroboreazã aceste informatii cu cele pe care le primesti de la un detinãtor veteran de Opel Agila din Cluj si în acest fel îti faci o analizã proprie si poti lua o decizie bunã.
Despre punctele slabe si cele forte ale modelului Agila A(2000-2007) ,nu prea înteleg la ce te referi pt .cã asta tine de temperamentul, atitudinea, stilul si educatia fiecãruia referitor la implicarea în exploatarea,întretinerea si repararea autoturismului.
Ai mai cerut sugestii la rubrica ,,Agila 1.0 vs. Agila1.2,,.
Ca sã-ti faci o pãrere generalã,citeste integral cele 12 pagini ale acestei rubrici ,coroboreazã aceste informatii cu cele pe care le primesti de la un detinãtor veteran de Opel Agila din Cluj si în acest fel îti faci o analizã proprie si poti lua o decizie bunã.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu daca ma insel dar parca nu. Agila cu Z la motor este numai euro 4 din cate am mai citit si eu.
Nici asta cu daca e euro 4 o trece la euro 3 nu o stiam. Stiam ca, corespunde sau nu corespunde.
@papiu, ca orice masina, plusuri si minusuri in functie de utilizare. Un minus pt unii este nr locurilor.
Importanti sunt nr km, intretinere, revizii, stare generala.
Bafta!
Nici asta cu daca e euro 4 o trece la euro 3 nu o stiam. Stiam ca, corespunde sau nu corespunde.
@papiu, ca orice masina, plusuri si minusuri in functie de utilizare. Un minus pt unii este nr locurilor.
Importanti sunt nr km, intretinere, revizii, stare generala.
Bafta!
papiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Meriva 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri ,adevarat e ca am mai cerut lamuriri si la Agila 1.0 vs Agila 1.2 (din greseala am postat aici aceeasi intrebare,aproximativ-SCUZE).
Raman aici si va cer parerea : De ce credeti voi ca Agilele care sunt in Romania neinmatriculate sunt la preturile din Germania , desi logic ar trebui sa fie mai scumpe(o Agila din acelasi an si avand aprox. acelasi nr. de km ,aceleasi optiuni e 1100-1300 pe site-ul mobile.de la care daca adaugi transportul pana in Romania ar trebui sa fie cam la 1400-1500 , aprox. aceeasi masina o gasesti in Ro tot la 1100-1300). Oare sunt "cosmetizate " pentru vanzare(au fost lovite sau au avut defectiuni la motor)? Merita sa o cumpar din RO sau mai bine sa ma duc eu pana acolo cu cel care o aduce(adunand la pretul masini si cheltuielile de deplasare ale mele)? Sau mai bine o duc la un service pentru diagnoza-inainte de a o plati? Astept parerile voastre.
In legatura cu punctele forte si cele slabe - la ce ar trebui sa fiu mai atent la achizitionare(praguri,aripi......................)
Multumesc.
Raman aici si va cer parerea : De ce credeti voi ca Agilele care sunt in Romania neinmatriculate sunt la preturile din Germania , desi logic ar trebui sa fie mai scumpe(o Agila din acelasi an si avand aprox. acelasi nr. de km ,aceleasi optiuni e 1100-1300 pe site-ul mobile.de la care daca adaugi transportul pana in Romania ar trebui sa fie cam la 1400-1500 , aprox. aceeasi masina o gasesti in Ro tot la 1100-1300). Oare sunt "cosmetizate " pentru vanzare(au fost lovite sau au avut defectiuni la motor)? Merita sa o cumpar din RO sau mai bine sa ma duc eu pana acolo cu cel care o aduce(adunand la pretul masini si cheltuielile de deplasare ale mele)? Sau mai bine o duc la un service pentru diagnoza-inainte de a o plati? Astept parerile voastre.
In legatura cu punctele forte si cele slabe - la ce ar trebui sa fiu mai atent la achizitionare(praguri,aripi......................)
Multumesc.
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
@2kappa:S-ar putea sã mã înșel dar am o cunostințã care s-a dus la ARR cu un Opel Astra Caravan motor benzinã 1200 din 2000,în brief E3 si dupã verificare noxe a fost încadratã în acte E2.O cumpãrase cu 1400 euro si l-a costat numai taxa de mediu 2800 lei(650 euro),aproape 1/2 din prețul mașinii.El se bucura cã o cumpãrase ieftin.
@papiu:Deplasarea în Germania pt. a o cumpãra, te va costa destul, îti vei cumpãra ceea ce vrei dar sã nu crezi cã toți nemții sunt fraieri, vând mașini bune(fãrã probleme!) la preturi mici.Prețul Agilei creste în funcție de nr. mic de km rulați,istoric service, dotãri( aer conditionat,geamuri+oglinzi electrice/încãlzite,proiectoare ceatã,bare portbagaj,jante aliaj,radio-cd,scaune reglabile pe înãltime,tahometru,etc)motorizare,nr.proprietari anteriori.Sunt Agile care nu au dotãrile mentionate(fãrã aer conditionat,geamuri si oglinzi actionate manual,radio-casetofon,fãrã bare portbagaj ,fãrã proiectoare ceatã, jante tablã,fãrã tahometru). La elementele caroseriei oricum vei fi atent dacã au urme de accident si se va observa dacã au fost ruginite,lovite/revopsite si aliniamentul acestora.
Motorul,cutia de viteze/timoneria,sistemele de directie,frânare,lumini,climatizare le verifici la probã.
Oricum Agila este masina care satisface multe pretentii(impozit anual+asigurare mici,costuri rezonabile întretinere,consum mic carburant,confort+spatiu interior suficient). Succes !
@papiu:Deplasarea în Germania pt. a o cumpãra, te va costa destul, îti vei cumpãra ceea ce vrei dar sã nu crezi cã toți nemții sunt fraieri, vând mașini bune(fãrã probleme!) la preturi mici.Prețul Agilei creste în funcție de nr. mic de km rulați,istoric service, dotãri( aer conditionat,geamuri+oglinzi electrice/încãlzite,proiectoare ceatã,bare portbagaj,jante aliaj,radio-cd,scaune reglabile pe înãltime,tahometru,etc)motorizare,nr.proprietari anteriori.Sunt Agile care nu au dotãrile mentionate(fãrã aer conditionat,geamuri si oglinzi actionate manual,radio-casetofon,fãrã bare portbagaj ,fãrã proiectoare ceatã, jante tablã,fãrã tahometru). La elementele caroseriei oricum vei fi atent dacã au urme de accident si se va observa dacã au fost ruginite,lovite/revopsite si aliniamentul acestora.
Motorul,cutia de viteze/timoneria,sistemele de directie,frânare,lumini,climatizare le verifici la probã.
Oricum Agila este masina care satisface multe pretentii(impozit anual+asigurare mici,costuri rezonabile întretinere,consum mic carburant,confort+spatiu interior suficient). Succes !
papiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Meriva 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
Multumesc. Un vecin(stau la bloc si nu am garaj) zicea ca daca o cumpar si o tin in parcare (fara nici un fel de numere) s-ar putea sa iau amenda . E adevarat? Poate o voi lua mai repede decat pot eu conduce (verificarile necesare le voi face cu un prieten care e sofer profesionist) urmand sa scot numere rosi cand voi putea conduce din nou, tot atunci urmand a merge la RAR si a o inmatricula,dar mi-e sa nu iau amenda pe degeaba.
La ce a spus @danzog subscriu cu totul cu mentiunea ca a ma duce eu sa o cumpar nu o fac pentru ca nemti sunt fraieri , ci pentru a vedea eu starea masinii(fara cosmetizari) si pentru a fi sigur ca nu a rulat in tara , dar ma intereseaza la masina ffffffffff mult sistemele de siguranta(daca nu aveam airbag in urma accidentului poate eram la 2 m sub pamant) cum sunt airbag-uri si abs. La o masina , daca nu are in bord martor luminos pentru abs atunci nu are abs? sau sunt si care au abs fara martor in bord? Din cate am vazut la Opel Agila de dupa 2000 cam toate au abs si airbaguri.
La ce a spus @danzog subscriu cu totul cu mentiunea ca a ma duce eu sa o cumpar nu o fac pentru ca nemti sunt fraieri , ci pentru a vedea eu starea masinii(fara cosmetizari) si pentru a fi sigur ca nu a rulat in tara , dar ma intereseaza la masina ffffffffff mult sistemele de siguranta(daca nu aveam airbag in urma accidentului poate eram la 2 m sub pamant) cum sunt airbag-uri si abs. La o masina , daca nu are in bord martor luminos pentru abs atunci nu are abs? sau sunt si care au abs fara martor in bord? Din cate am vazut la Opel Agila de dupa 2000 cam toate au abs si airbaguri.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Va recomand sa examinati si interiorul tevii de esapament,
pt. un motor care nu consuma ulei acesta trebuie sa aibe
culoarea cat mai aproape de aspectul metalic (gri-argintiu).
Ca sa verificati prezenta ABS-ului, ridicati capota si in partea
stanga (sub debitmetru) trebuie sa gasiti unitatea ABS (un
motor cu distribuitor si conducte ca cel indicat in foto):
pt. un motor care nu consuma ulei acesta trebuie sa aibe
culoarea cat mai aproape de aspectul metalic (gri-argintiu).
Ca sa verificati prezenta ABS-ului, ridicati capota si in partea
stanga (sub debitmetru) trebuie sa gasiti unitatea ABS (un
motor cu distribuitor si conducte ca cel indicat in foto):
papiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Meriva 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu am Agila din 2005 fabricata 2001, cred ca era prima sau a doua din Iasi atunci. Evident ca am dat o caruta de bani pe ea, avea doar 4 ani si 86,000km, impecabila si dotari cam minime. Dar ma bucur ca nu am cautat cu cucurele care iti fac viata grea, ce e simplu nu te lasa in drum.
Sa mergi in germanica pai 500euro se duc lejer.
Mai bine cumperi una din tara dar o verifici sa nu fi fost lovita tare si ai sasiul stramb, sa nu pape ulei (teava de esapament curata de o poti linge). Ca tacane asta este, schimbi distributia si gata. Km din bord reali sa nu visezi ca de aici o fac geambasii din baba hop fata mare, polish si parfum, silicon, coca-cola si pare tipla.
Mai exista si masini inmatriculate si rulate in RO, intretinute si bune dar aici trebuie sa cauti, se vand de obicei la rude, prieteni, cunoscuti si malti vecini bla bla.
Sa mergi in germanica pai 500euro se duc lejer.
Mai bine cumperi una din tara dar o verifici sa nu fi fost lovita tare si ai sasiul stramb, sa nu pape ulei (teava de esapament curata de o poti linge). Ca tacane asta este, schimbi distributia si gata. Km din bord reali sa nu visezi ca de aici o fac geambasii din baba hop fata mare, polish si parfum, silicon, coca-cola si pare tipla.
Mai exista si masini inmatriculate si rulate in RO, intretinute si bune dar aici trebuie sa cauti, se vand de obicei la rude, prieteni, cunoscuti si malti vecini bla bla.
papiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Meriva 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat